Tekniikan maailma: Elisalla paras

nettitikku/mokkula

Viimeisimmässä Tekniikan maailmassa on mobiililaajakaista-testi. Testaajat sanovat, että mittausten mukaan Elisan mobiililaajakaista ei juurikaan eroa vastaavasta tavallisesta laajakaistasta. Testissä sanotaan myös kaikkiin operaattoreihin viitaten, että mobiililaajakaistalla voi "jopa" hyvissä olosuhteissa katsella liikkuvaa videokuvaa, jos liittymä on megan suuruinen tai vahvempi. No minä olen puoli vuotta pystynyt katsomaan kaikenlaisia nettitelevisioita ongelmitta (megan nettitikulla). YLE areenat, MTV3 katsomot ja kaikki muut ovat pelanneet juuri niin kuin pitää. En muutenkaan huomaa Elisan nettitikulla surffatessani eroa kavereiden lankalaajakaistaan. Testissä sanotaan suoraan, että DNA:n ja Soneran kuuluvuusalueet ovat myös huonompia kuin Elisan ja että Elisa on kaikista kolmesta nopein. DNA jäi jumboksi, Sonera oli kakkonen.

5

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä potaskaa

Eiköhän se ole Sonera peränpitäjänä nykyään ja dna on kirinyt kiinni muita. Ja mitä virkaa on Elisan "kattavimmalla" verkolla kun se pätkii kumminkin? Moni valittaa niin S24-palstoilla kuin muillakin foorumeilla juuri Elisan ongelmista. Paljonkos muuten saat liksaa Elisan mainostamisesta? Vai oletko kenties itse P. Lehti???

• pätkivät...

Elisa on vain ollut mainonnassaan aggressiivisin ja on saanut uusia asiakkaita eniten. Muiden operaattoreiden verkot ja systeemit ovat vielä niin kehittymättömiä, että asiakaskuntaa ei juurikaan ole.

• elisaverkossa toimiva saunalahden 5 megan mokkulaliittymä alkaa pätkiä? Varmaan se pätkisi tänään, kun en sitä luultavasti käytä tänään... Mutta silloin kun käytän, se ei pätki. Kummallista! Luulenpa että jos saunis pätkii hyvän signaalin alueella, vika on Windowsissa ja sen softissa. Meillähän on Maceja.

• sovi läppärin
        RepeRuutikallo kirjoitti:

elisaverkossa toimiva saunalahden 5 megan mokkulaliittymä alkaa pätkiä? Varmaan se pätkisi tänään, kun en sitä luultavasti käytä tänään... Mutta silloin kun käytän, se ei pätki. Kummallista! Luulenpa että jos saunis pätkii hyvän signaalin alueella, vika on Windowsissa ja sen softissa. Meillähän on Maceja.

kanssa ja nythän niitä on juuri myyty läppäreiden kanssa. Siitä johtuu suuri osa ongelmista.

• ...
        sovi läppärin kirjoitti:

kanssa ja nythän niitä on juuri myyty läppäreiden kanssa. Siitä johtuu suuri osa ongelmista.

Jotain asetuksia kun säätää niin pelaa normaalin läppärinkin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2237
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1514
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1315
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1120
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe