Mites on, jos ostan Minin perusmuistilla ja sitten lisämuistit halvemmalla muualta kuin Macilta ja menen Minin ja niiden kanssa Mac-huoltoon, niin vaihtavatko ne muistin (maksua vastaan tietty) kun ei ole Mac-kaupasta ostettu ? En uskalla itse tuohon operaatioon ruveta kun vissiin pitää purkaa laitetta aika lailla ja olen tuollaisissa asioissa melkoinen tumpelo.
Mac Minin muistin lisäys
pohtija.
2
1273
Vastaukset
- mac..
paljon asennus maksaa? Että tuleeko sitten edullisemmaksi. Minä vaihdoin itse miniin muistit. Ei se loppujen lopuksi niin vaikea operaatio ole kuin luulis. Eikö sulla ole ketään tuttua joka vois auttaa muistien asennuksessa?
- 1stMacFinn
http://www.ifixit.com/Guide/First-Look/Mac-mini-A1283/659/1 Katso tuo, mieti sitten onnistuisko sulta tai joltain tutulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873876
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891811Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231188Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2081106Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940