Mites on, jos ostan Minin perusmuistilla ja sitten lisämuistit halvemmalla muualta kuin Macilta ja menen Minin ja niiden kanssa Mac-huoltoon, niin vaihtavatko ne muistin (maksua vastaan tietty) kun ei ole Mac-kaupasta ostettu ? En uskalla itse tuohon operaatioon ruveta kun vissiin pitää purkaa laitetta aika lailla ja olen tuollaisissa asioissa melkoinen tumpelo.
Mac Minin muistin lisäys
pohtija.
2
1301
Vastaukset
- mac..
paljon asennus maksaa? Että tuleeko sitten edullisemmaksi. Minä vaihdoin itse miniin muistit. Ei se loppujen lopuksi niin vaikea operaatio ole kuin luulis. Eikö sulla ole ketään tuttua joka vois auttaa muistien asennuksessa?
- 1stMacFinn
http://www.ifixit.com/Guide/First-Look/Mac-mini-A1283/659/1 Katso tuo, mieti sitten onnistuisko sulta tai joltain tutulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159