kaulasta ahdistaa ja viidettä päivää tulee sellaisia kohtauksia, että tunninki putkeen voi tuntua r-häiriötä kurkussa eli muljahtelua ym... ja toistuvaa... lääkärin mukaan oli hyvänlaatuisia, kun pari jäi nauhalle... huomenna verikokeisiin... olen myös flunssassa, mutta tosiaan sitä kaulaakin ahdistaa... kuristumisen tunne.
olen synnyttänyt kk sitten ja tänään alko kuukautiset että voiko ollahormoneista johtuvia nää oireet?
kokemuksia? mikä helpottais? taustalla paniikkihäiriö, mutta lääkitys päällä, eikä oo ollu hyperventilaatiota, ja oon 21 vuoptias...
KOKEMUKSIA?? Kohtaukset.
peloissaan,.
3347
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kyllä hormonimuutokset vaikuttaa ihan koko ihmiseen! minulla oli nuorempana aina paljon rytmihäiriöitä ja juuri näitä lisälyöntejä ennen kuukautisia ja niiden aikanakin. Hyvä kun saat käydä verikokeissa ja jos nekin on ok, voit rauhoittaa mielesi tai ainakin yritää olla välittättä oireista. Mitä enemmän itseään tarkkailee, sen enempi huomaa kaikenlaisia tuntemuksia ja alkaa pelottaa.Jaksamista sinulle, yritä viettää aikaa vauvan kanssa ja iloita uudeta elämästä, vaikka väsy onkin päällä ja yöunetkin jäisi vähille. kaikkea hyvää sinulle, minäkin olen synnyttänyt esikoisemme sinun ikäisenä :)
kofeiinia jossain muodossa, jätä se pos kokonaan, se aiheuttaa valtaosan paniikkihäiriöstä ja rytmihäiriöistä. Karnosiini ja E-Epa auttavat noihin oireisiin turvallisesti ja tehokkaasti.
mitä enemmän pelkäät sitä enemmän oireilet. Kaulan seudulle saattaa tulla pelkästä jännittämisestä kramppeja. Istu tuolille suorista selkäsi ja hengitä syvään ja hartaasti, päästä ilma ulos hitaasti kuten vedät sisääsi. Sitten painelet kaulaa olkapäiden sivusta sormillasi ja samalla rentudutat itsesi. Ajattelet painellessasi kaulaasi näin vaivat lakkaavat. Pidä kättäsi kohdassa missä on pahin vaiva ja ajattele osaan parantaa itseni. Olen itse kokeillut samaa konstia ja niin olen parantanut itseni täysin terveeksi. Kokeile sinäkin.