laittakaa tervaa auton pohjaan, niin ei ikinä ruostu. mulla on jo ollut viisi vuotta pohjassa ja ei merkkejä ruostumisesta. tosin laitoin joukkoon myös pellavaöljyä
Terva
Massaaja
4
617
Vastaukset
- Volvo V70
Mulla sen verran uusi kuitenkin tuo volle, että siinä ei ole pohja puusta tehty, niin suojasin sen ihan asianmukaisin ainein. Samalla tavalla olen tehnyt aiempiinkin autoihini.
- tarkka.
Ruiskutan kerran vuodessa jäteöljyä pohjaan.' Vaihdan itse öljyt eikä minun tarvi viedä öljyä mihinkään keräyspisteeseen. 4 litraa kun ruiskuttaa ei ruostu ei.
- mieltä...
Ja on varmasti luontoystävän valinta.
- että ei
sais olla jäteöljyä, koska voipi ruostutta lisää öljyn seassa olevasta liasta... mene ja tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815