laittakaa tervaa auton pohjaan, niin ei ikinä ruostu. mulla on jo ollut viisi vuotta pohjassa ja ei merkkejä ruostumisesta. tosin laitoin joukkoon myös pellavaöljyä
Terva
Massaaja
4
597
Vastaukset
- Volvo V70
Mulla sen verran uusi kuitenkin tuo volle, että siinä ei ole pohja puusta tehty, niin suojasin sen ihan asianmukaisin ainein. Samalla tavalla olen tehnyt aiempiinkin autoihini.
- tarkka.
Ruiskutan kerran vuodessa jäteöljyä pohjaan.' Vaihdan itse öljyt eikä minun tarvi viedä öljyä mihinkään keräyspisteeseen. 4 litraa kun ruiskuttaa ei ruostu ei.
- mieltä...
Ja on varmasti luontoystävän valinta.
- että ei
sais olla jäteöljyä, koska voipi ruostutta lisää öljyn seassa olevasta liasta... mene ja tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922