Sirkus Aikamoinen: ´Skaala´ Kulttuuritalo Grand, Piispankatu 28, 06100 Porvoo www.grand.fi 16.5. klo 13:00 | 16.5. klo 18:00 Sirkus Aikamoisen ensimmäinen sirkuskokonaisuus,joka sopii niin aikuisille kuin lapsille, mummosta lapseen. Esitys jossa tulee olemaan huikeita sirkustemppuja, taitavaa käsien käyttöä, elävää musiikkia, kummallisia tilanteita ja yllättäviä hetkiä. www.sirkusaikamoinen.fi KERRO KAVERILLE Laji: Nykysirkus Esitystyyppi: Koko perheelle Esityksen kesto: n. 1 tunti Väliaika: ei Hinnat ja lipunmyynti Liput: 10/5e, http://www.grand.fi - puhelimitse: 019-582 002 (ma-pe klo 12-18) - sähköpostitse: [email protected] - suoraan Grand/Luckanista, Piispankatu 28 (avoinna ma-pe klo 12-18)
Sirkus Aikamoinen Porvoossa 16.5.2009
2
526
Vastaukset
- vaan, että ...
Ikävä vaan, että tuon sirkuksen piti tulla mainostamaan näille palstoille, joilla mainostaminen on säännöissä kiellettyä. Se ei anna kovin mukavaa kuvaa tuosta sirkuksesta.
- asiasta!
Tämä seikka säännöistä on jäänyt näkemättä. Joten isot pahoittelut asiasta ja mahdollisesta häiriöstä. Ei tietenkään ole tarkoitus haitata palstan toimintaa ilmoituksella. Tai loukata ketään. Kyseessä oli puhdas inhimillinen erehdys!
Olisi ehkä hyvä laittaa säännöt viestin kirjoittamissivulla sen alkupuolelle, eikä loppuun niin tällaisilta virheiltä voi välttyä vastaisuudessakin, esim. Otsikko* tekstin yläpuolelle?
Pahoittelut vielä asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056