Heippa! Te kaikki jotka jo olette olleet Pariisin Disneylandissa; nyt kaivataan tietoa :) Ekaksikin, olisko joku majoittunut hotelli Magic Circus Hotel at Disneylandiin??? JOS niin millainen palvelu/aamiaisbuffetti/kuljetukset Disneylandiin oli?? Ja entäs sitten tuo itse Disneyland - olemme koko perhe aika lailla hurahtaneet Disney Cars -leffaan, ja tiedän että siellä on joku teema rakennettu tämän leffan pohjalta, mutta mitä siellä siis oikeesti on? Mini Syylari city?? Olen kiitollinen myöskin kaikista matkakokemuksista Disneylandista, eritoten pienen lapsen kanssa matkanneiden :) Kiitos jo etukäteen!!
Disneyland Paris
Disney Cars Fan
1
510
Vastaukset
- kysyä
täältä
http://www.armleg.com/disney
tietoa Suomeksi ja sieltä voi saada vastauksenkin.
Itseäkin kiinnostaa kyseinen hotelli. Mistä itse olet tilaamassa matkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911954- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775277- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193946
- 833452
- 552005