Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

(Neitsyt)miehen passiivisuus

Kärsivällisyyttä

Mitäs mieltä olette tilanteesta, jossa nainen on aina se, joka ottaa yhteyttä. Tarkoitan tällä soittamista, tekstaria, sähköpostiviestiä. Pari ei asu yhdessä eikä edes näe kovin usein, joten olettaisi yhteydenpidon olevan sitäkin tiiviimpää. Tunteita on, siitä ei ole kysymys.Pitäisikö naisen tässä tilanteessa vain sopeutua ja olla itsekin ottamatta yhteyttä? Haluaisin asiallisia vastauksia, kiitos :)

15

2786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläpäin

      En osaa vastata mikä syynä, mutta taitaa olla neitsyen ominaisuus... minulla sama ongelma. Välillä miettii rakastaako toinen, välittääkö. Kun harvoin tekee aloitteen, ottaa yhteyttä. En myös asu tämän neitsytmiehen kanssa, mutta ollaan tiiviisti yhdessä kuitenkin. Onko se pelkoa vai välinpitämättömyyttä? Mitä neitsyt pelkää?

      • vanha lehmä

        Toinen arveluistasi on todennäköisempi ja sanoisinpa, että lähes 100 %. Toinen on siis välinpitämättömyys (0 %) ja toinen pelkoa (95 %) ja loput muuta, joka sinun pitäisi tietää. neitsyt(mies) pelkää lähes eniten mokaavansa tai tulevansa torjutuksi. Onhan se itse varma, että tekee oikein. Mikä meni pieleen, kun olit äreä, oli kiire, olit hiljainen jne. Syitä on loputtomasti. Ja eikun analysoimaan asioita. En viitsi soittaa, soittakoon itse, niin tietääpä paremmin, milloin on hyvä aika soittaa. Silloin säästyn taas yhdeltä analysoinnilta. Että tällee!


    • näin on

      Älä nyt häiritse sitä, kun sillä on toinen lyyli kierrossa! Neitsytmies ei tyydy yhteen. Useita misuja on kierrossa yhtä aikaa.

    • ospoka

      Kuin usein sä soittelet/viestittelet sille? Ei neitsyt miehet joka päivä pidä yhteyksiä vaikka oliskin kuin kiinnostuneita!!

      • vastaa

        Kyllä mun mielestä pitää päivittäin olla yhteydessä, edes lyhyt tekstari. Olen välillä pari päivää hiljaa, mutta sitten kun ei toisesta kuulu mitään, teen aloitteen. Olen päättänyt, että jossain vaiheessa katson, kauanko kestää ennen kuin toinen ottaa yhteyttä.


    • my my my

      oltiin erossa viestitykses .3kk ja otin yht.siihen. nyt sit pit selitel miksi ja kenen se syy ja haluaako viel jatkaa.olen kysynyt miksi ei ottanut yht.mutta tuleekohan vastaamaan. en usko. en osaa edes arvata jatketaanko vai onko ohi

    • vaatii neitsytmies

      Todella kummajainen... mulla sama tilanne. Tunteita on molemminpuolin. Ei ota yhteyttä herkästi. Tuntuu kurjalta, koska itse haluais lähetellä ja saada viestejä päivittäin. Toinen vastaa kyllä, ei aina, mutta ei viitsi kirjotella kun tunne että vaivaa toista. Soittelu? Hmmm... en myöskään halua niin häiritä. Hassua. Eikö parisuhteessa pitäis olla tunne, että toista ei pysty häiristemään, vaan on aina haluttu.

      En osaa neuvoa sinua, vaan tarvitsisin itsekin tässä neuvoja...

      • tuntuu olevan

        Täällä samoja asioita pitkään pyöritelleenä eksyin tänne palstalle ja ihmetys on suuri huomatessani kuinka samanlainen kohtalo voi neitsyt mieheen törmänneillä olla.

        Oma tarinani kyseiseen mieheen alkoi n. vuosi sitten, ensin puolisen vuotta läheteltiin muiden tuttujen välityksellä terveisiä toisillemme, kunnes tein aloitteen. Sitten seurasi ihanaa aikaa hetken, mies oli omalta suunnaltaan pysyvästi yhteydessä ja kiinnostunut elämästäni, tuolloin myös itse uskalsin "häiriköidä" häntä aina kun siltä tuntui. Vietimme paljon aikaa yhdessä ja sitten aivan kuin tyhjästä mies päättää ettei suhteella olisi toivoa, erota täytyy.

        No hetkeksi erosimmekin, kunnes vajaan kuukauden kuluttua mies otti yhteyttä ja sen jälkeen olemme pikkuhiljaa palailemassa yhteen, neitsyen pakittaessa tasaisin väliajoin rajusti. Hän kuitenkin viestittää koko ajan, että haluaa elämäänsä kanssani jatkaa, itsekin olen vielä tässä vaiheessa valmis pitämään kärsivällisesti pinnani ja osoittamaan, että minut kyllä kannattaa tarkastaa perinpohjin... ;)

        Jokatapauksessa juuri tämä puhelinkäyttäytyminen ihmetyttää tällä hetkellä eniten ja juurikin tuo tunne, että häiritsee ja vaivaa toista. Ymmärrän, että hänellä on raskas työ, mutta itsestäni ei ole mitään niin ihanaa kuin illalla purkaa raskaat päivät rakkaan kanssa ja yrittää unohtaa ne kokonaan. Emme ole yhteydessä enää päivittäin, vaikka se mielestäni loisi pohjaa suhteelle ja toisi turvallisuuden tunnetta. Tällä hetkellä tuntuu vain kylmää viimaa ja välinpitämättömyyttä, vastapainoksi aivan mahtavalle ihanuudelle jota hän halutessaan osaa tarjota paremmin kuin kukaan ikinä. Jatkuvaa varpaillaan oloa... Raivostuttavaa.


      • Aloittaja
        tuntuu olevan kirjoitti:

        Täällä samoja asioita pitkään pyöritelleenä eksyin tänne palstalle ja ihmetys on suuri huomatessani kuinka samanlainen kohtalo voi neitsyt mieheen törmänneillä olla.

        Oma tarinani kyseiseen mieheen alkoi n. vuosi sitten, ensin puolisen vuotta läheteltiin muiden tuttujen välityksellä terveisiä toisillemme, kunnes tein aloitteen. Sitten seurasi ihanaa aikaa hetken, mies oli omalta suunnaltaan pysyvästi yhteydessä ja kiinnostunut elämästäni, tuolloin myös itse uskalsin "häiriköidä" häntä aina kun siltä tuntui. Vietimme paljon aikaa yhdessä ja sitten aivan kuin tyhjästä mies päättää ettei suhteella olisi toivoa, erota täytyy.

        No hetkeksi erosimmekin, kunnes vajaan kuukauden kuluttua mies otti yhteyttä ja sen jälkeen olemme pikkuhiljaa palailemassa yhteen, neitsyen pakittaessa tasaisin väliajoin rajusti. Hän kuitenkin viestittää koko ajan, että haluaa elämäänsä kanssani jatkaa, itsekin olen vielä tässä vaiheessa valmis pitämään kärsivällisesti pinnani ja osoittamaan, että minut kyllä kannattaa tarkastaa perinpohjin... ;)

        Jokatapauksessa juuri tämä puhelinkäyttäytyminen ihmetyttää tällä hetkellä eniten ja juurikin tuo tunne, että häiritsee ja vaivaa toista. Ymmärrän, että hänellä on raskas työ, mutta itsestäni ei ole mitään niin ihanaa kuin illalla purkaa raskaat päivät rakkaan kanssa ja yrittää unohtaa ne kokonaan. Emme ole yhteydessä enää päivittäin, vaikka se mielestäni loisi pohjaa suhteelle ja toisi turvallisuuden tunnetta. Tällä hetkellä tuntuu vain kylmää viimaa ja välinpitämättömyyttä, vastapainoksi aivan mahtavalle ihanuudelle jota hän halutessaan osaa tarjota paremmin kuin kukaan ikinä. Jatkuvaa varpaillaan oloa... Raivostuttavaa.

        Olen päättänyt, etten anna passiivisuuden häiritä suhdettamme (ainakin yritän). Rakastetaan toisiamme, siinä ei ole mitään epäselvää. Toinen vaan on pasiivisempi, minun täytyy olla se aloitteentekijä ja yhteydenottaja. Olkoon niin, mies on kuitenkin aivan ihana!


      • Sama kohtalo
        Aloittaja kirjoitti:

        Olen päättänyt, etten anna passiivisuuden häiritä suhdettamme (ainakin yritän). Rakastetaan toisiamme, siinä ei ole mitään epäselvää. Toinen vaan on pasiivisempi, minun täytyy olla se aloitteentekijä ja yhteydenottaja. Olkoon niin, mies on kuitenkin aivan ihana!

        Minäkin päätin, etten anna passiivisuuden häiritä suhdetta. No, nyt näyttää kuitenkin siltä, että häiritsee ja pahasti. Jos en itse ota yhteyttä, toisesta ei todellakaan kuulu mitään. Tämä ei mielestäni ole tasapainoinen parisuhde ja harkitsenkin parhaillaan vakavasti suhteen päättämistä. Jos toista kiinnostaisi, olisi yhteydessä. Todella itsekästä käytöstä!


      • Passiivisuuteen väsynyt
        Sama kohtalo kirjoitti:

        Minäkin päätin, etten anna passiivisuuden häiritä suhdetta. No, nyt näyttää kuitenkin siltä, että häiritsee ja pahasti. Jos en itse ota yhteyttä, toisesta ei todellakaan kuulu mitään. Tämä ei mielestäni ole tasapainoinen parisuhde ja harkitsenkin parhaillaan vakavasti suhteen päättämistä. Jos toista kiinnostaisi, olisi yhteydessä. Todella itsekästä käytöstä!

        Niinpä niin, sama juttu on täälläkin. Olen äärettömän väsynyt olemaan aloitteentekijä kaikessa - yhteydenpidossa, sänkyhommissa, yhteisen ajanvietteen keksimisessä... Näitähän riittää... Joku viestiketjussa aiemmin kirjoitti, ettei uskalla kokeilla, miten kauan menee, että nmies tekee aloitteen... Täällä uskalletaan. Testi on alkanut :) !


    • Leijona nainen

      Itse pakko sanoa, että nyt puolisen vuotta tapailtu neitsytmiehen kanssa ja kyllä se on se neitsytmies joka jokapäivä laittaa aamulla ekan tekstiviestin ja soittaa ja laittaa sähköpostia pitkin päivää ja vielä illallakin lähdettyään luotani omaan kotiinsa..Kai näissäkin sit eroja löytyy ettei voi sanoa olevan "tyyppivika"

      • kauko jatkuu vielä

        Odota vaan, neitsytmies paljastaa vielä todellisen pettäjäluonteensa sinullekin. Pettäjä pettää jo vaimoaan ja monta muuta siinä sivussa, myös sinua. Tuskin sinä ainoa ole neitsyenpelissä? Älä luule itsestäsi liikoja!


      • erehtynyt neitsyen
        kauko jatkuu vielä kirjoitti:

        Odota vaan, neitsytmies paljastaa vielä todellisen pettäjäluonteensa sinullekin. Pettäjä pettää jo vaimoaan ja monta muuta siinä sivussa, myös sinua. Tuskin sinä ainoa ole neitsyenpelissä? Älä luule itsestäsi liikoja!

        jalka vaimoksi . suhteemme on kuitenkin kaksi kertaa vuodessa kun asutaan eri maissa. vaimo sil on mutta kirjoittaa ja vannoo rakkautta.hyvaksi kait kayttaa minuu johonkin omaan juttuun.olisipa kiva tietaa mihin


      • sisko-sisko
        erehtynyt neitsyen kirjoitti:

        jalka vaimoksi . suhteemme on kuitenkin kaksi kertaa vuodessa kun asutaan eri maissa. vaimo sil on mutta kirjoittaa ja vannoo rakkautta.hyvaksi kait kayttaa minuu johonkin omaan juttuun.olisipa kiva tietaa mihin

        Ai, ai! Ai!

        Älä elä valheessa.

        Hienoa, jos homma toimii ja se tyydyttää sinua nyt. Ihanko oikeasti? Mutta mitä huomenna, muutaman vuoden päästä?

        Älä jätä elämääsi elämättä sen takia, että sinulla on neitsymies, joka muistaa sinua kirjoituksillaan silloin tällöin. Sinulla ei nykyisellään ole edes oikein yhtä kokonaista elämää - jos miestä siihen kaipaat - ja miehesi elää ainakin kahta elämää jos ei useampaa. En helpolla usko, että sinä olet neitsytmiehen ainut vakipano, jos vielä olet vakituiseen saavuttamattomissa toisessa maassa. Neitsytmies kun pääseen vieraan makuun, ei siltä tieltä ole paluuta. Älä usko typeriin vakuutteluihin.

        Tee rohkea veto. Kysy. Sano suoraan, mitä jos oikeasti alettais oleen vain me kaksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe