musta uloste ja rauta

rv 20+2

Moikka onko muilla uloste ollut täysin pikimustaa? tänään aamulla pelästyin suunnattomasti vessassa käydessäni.. eikö musta uloste ole merkki mahdollisesta verenvuodosta?? aloin syömään pari päivää sitten kyllä rautalääkkeitä (obsidan), ja selosteessa sanottiin että voi värjätä ulosteen tummaksi. kumpaan nyt uskoa? tarvisiko olla yhteydessä terveyskeskukseen vai odottelenko muutaman päivän ja katson sitten tilanteen uudestaan...? muita vatsavaivoja ei ole ollut koko raskauden aikana.

16

41319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 35+4

      Se on ihan normaalia, itsellä sama juttu. Ja samaa rautalääkettä olen nyt n. viikon syönyt.

    • fisutt

      siitä syömästäsi raudasta värjäytynyt mustaksi.

    • rv 28+0.

      moi. kolmatta odotan ja syönyt tuota samaa rautavalmistetta ja uloste kans ihan mustaa tai välillä tumman vihreetä ... ihan normaalia ...

    • ....

      Mä olen syönyt obsidania heti raskauden alusta, ja samaa olen miettinyt, että varmaan raudasta johtuu että uloste on mustaa. Etenkin kun nostin määrän yhdestä tabletista kahteen.

    • santtura

      Mäkin meinasin, että oon oppinut kakkaamaan lakritsia, mutta kyllä se raudasta johtuu ja on ihan normaalia :) obsidania minäkin söin.

    • obsidan meilläkin

      itekki on nyt kuukauden vedelly obsidania ja kyllä se heti paskan värjäs mustaksi. hempat ei oo vielä paljo noussu, mut lasku on pysähtyny. eli rautavarastot täyttyy hyvää vauhtia. pidin tosin viikon verran taukoa kun meni kakka niin kovalle ettei oo tosikaan, ja oli verta matkassa jonku verran. Sit tuplasin omegat ja jatkoin kuuria ni jo rupes paska luistamaan, tosin mustaa se edelleen on, mutta vinkkinä sullekkin jos menee liian kovaksi ja veriseksi ni kokeile sitä omegaa kaveriksi. tuskin siitä haittaakaan on :D

      • Anonyymi

        Olen vk 31 ja käskettiin aloittaa rauta kuuri
        Ihmettelin myös vessassa käydessä kun oli ihan mustaa

        Onko hyvä muuten ottaa 2kpl päivässä


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


      • Anonyymi

        Omega saattaa aiheuttaa veren vuotoja,
        raudan kanssa jos paljon sitä syö


    • Anonyymi

      Rautaa mielummin 1 TB päivässä itse otan joka toinen päivä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe