Hei! Miten saan muokattua kuviini pyöreäkulmaiset reunat Photoshopilla? Tämänkaltaiset reunat siis: http://irc-galleria.net/view.php?nick=JooliaFool&image_ id=92598301
Pyöreäkulmaiset reunat
6
1028
Vastaukset
*Valitse työkalupaletin muototyökaluista Rounded Rectangle Tool. *Määritä kulman pyöreys (Radius) Options-paletissa (Asetukset). *Valitse kuva-alue hiirellä vetämällä *Valitse Paths-paletista (Reitit) Load path as a selection (Tee reitistä valinta) *Kopioi valinta Ctrl C *Luo uusi kuva Ctrl N, laita avautuvasta valikosta taustaksi Transparent (Läpinäkyvä) *Liitä valinta Ctrl V *Tallenna .gif- tai .png-muodossa, jotka tukevat läpinäkyvyyttä ja toimivat netissä. Toivottavasti tällä pärjää, vaikka esimerkkilinkkissäsi ei ollut pyöreäkulmaista kuvaa.
Katsoin esimerkkikuvaasi toisen kerran. Tarkoitit ilmeisesti yksinkertaista reunusta. Tee näin: *Valitse kaikki Ctrl A *Muokkaa/Piirrä (Edit/Stroke), pistä viiva sisäpuolelle riittävällä pikselimäärällä ja paina OK Jos siinä IRC-gallerian kuvassa on jotain pehmennystä, mitä ainakaan minun näytössäni ei näy, tee sellainen seuraavasti: *kopioi taso Ctrl J *Valitse Tasot-paletista (Layers) Viiste ja korkokuva (Bevel and Emboss) tarkempia ohjeita löydät Photarisi Helpistä
- -kuvankäsittely-
Kiitos paljon! Sain hyvin tehtyä noilla ohjeilla.
- 9.0:ssa ei ole path
Onpas vaikeaa. Miksei voi olla yksinkertaisesti niin, että alueen valinta- tai rajaustyökalun muodon voi valita, esim. pyöreät kulmat.
Sitten vain ctrl c ja kopioitu pinta tyhjälle pohjalle ja valmista on. Ihme puljaamista tasojen kanssa aina tämä photarilla työskentely. Puoli tusinaa vaihetta mokomaan yksinkertaiseen asiaan. - on sellainen säätö
Onhan siinä
Rectangle Marquee Toll
Valinnan jälkeen
Select
> Modify
> Smooth
Ja sitten haluttu pyöristyssäde kulmiin - Yksinkertaistaen:
Ja nämä lähes kaikki Ctrl mitä hyvänsä toiminnot voi kyllä suorittaa kakkospainikkeellakin ja ettimällä määritykset sieltä työkaluvalikoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497