Nyt tarvittaisi viisaammilta apuja. Olen taistellut sellaisen asian parissa, että puhtaalta tuoksuvat pyykit kun laitan kaappiin, niin ne alkavat jonkun ajan (ehkä noin viikkojen/kuukauden) jälkeen haista. Hajusta minulle tulee mieleen muovailuvaha :) Olen tehnyt sen, että ostin uuden pesuaineen ja pesin kaikki haisevat tekstiilit, pesin kaapin, mutta silti ne alkavat haista. Kappini oli aluksi aika täysi, mutta karsin sieltä pois turhat ja nyt siellä on tilaa. Olen siisti ihminen ja pesen vaatteita ehkä kaksi, kolme koneellista viikossa (2hlö). Ongelma siis ei voi olla koneessa, koska pyykit tuoksuvat puhtailta pesun jälkeen. Kaappini ovat kuitenkin jo 20v. vanhat, mutta kaikissa kaapeissa olevat vaatteet eivät kuitenkaan haise, ongelma on vain tässä yhdessä???
Vaatteet kaapissa alkavat haista :S
2
2287
Vastaukset
- ehdotus
Taitaa olla aika yleistä tuo, että vaikka on puhtaita vaatteita, niin käyttämättöminä alkavat haisemaan.
Yksi ehdotus, että laitat jonkin kivan tuoksuisen raikastimen kaappiin, toinen on, että kannattaa välillä ottaa vaatteet tuulettumaan ulos/parvekkeelle.
Hassua, että vain yhdessä kaapissa on tuo ongelma. - sfddfsdffdssfdfsd
Heiiii nostan tämän ylös, koska itselläni on sama ongelma!!!
Meillä alkaa haista kaikki kodintekstiilit ihan muovailuvahalle. Sama kävi edellisessä vuokra-asunnossammekin. Lakanat haisevat pyykistä tultuaan ihan hyvälle, mutta kaapissa seisoessaan alkavat haisemaan ihan muovailuvahalle :D Saattavat jopa tuntuakin nihkeiltä...
Käytän ekopesuainetta, että voisiko se olla syynä. Pesen 60-95 asteessa. Pesuaineina olen käyttänyt ecoverin ja ole hyvän nestemääisä pyykinpesuaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1044018
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512880- 1152703
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣452259Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311960Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291803Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2421773Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?891648- 271632
- 261453