Mikä on wlan-tukiasema, entä wlan-reititin?
Reititin/tukiasema
9
3051
Vastaukset
- kun
ei löydy selväkielistä eroa. Siis mikä on näden laitteiden ero? Tiedätkö itsekään kun et voi vastata asiallisesti?
- sos tuolta
kun kirjoitti:
ei löydy selväkielistä eroa. Siis mikä on näden laitteiden ero? Tiedätkö itsekään kun et voi vastata asiallisesti?
"ei löydy selväkielistä eroa. Siis mikä on näden laitteiden ero? Tiedätkö itsekään kun et voi vastata asiallisesti?" Totta kai tiedän kun olen 4 vuotta päätoimisesti alaa opiskellut. Et ole löytänyt eroa, koska useinkaan sitä ei ole. WLAN-tukiasemiin on kutakuinkin kaikkiin myös sisäänrakennettu WLAN-reititin.
- sos tuolta
sos tuolta kirjoitti:
"ei löydy selväkielistä eroa. Siis mikä on näden laitteiden ero? Tiedätkö itsekään kun et voi vastata asiallisesti?" Totta kai tiedän kun olen 4 vuotta päätoimisesti alaa opiskellut. Et ole löytänyt eroa, koska useinkaan sitä ei ole. WLAN-tukiasemiin on kutakuinkin kaikkiin myös sisäänrakennettu WLAN-reititin.
pamahti mileeen että et taidakaan oikeasti kysyä mikä on wlan-reititin vaan että mikä yleesnä on reititin tietokonemaailmassa? Vai? Jos noin on, lues vaikka nuo: http://www.netlab.hut.fi/opetus/s38118/s00/tyot/17/ip.shtml https://noppa.tkk.fi/noppa/kurssi/s-38.2121/materiaali/luento_03.pdf
- ympäripyöreä nimi
Langan verkko voi olla pelkästään omien koneiden välille tarkoittu, ilman pääsyä nettiin. Jos koneita on kolme tai enemmän, siihen tarvitaan tukiasema. reitin taas on laite, joka kautta pääsee sisäverkosta ulos, yleisimmin nettiin
- asema, josta
tarjotaan WLAN-tukea jokaiselle aseman kantoalueella olevalle langattomalle, WLAN-tukea hyödyntävälle laitteelle. Laitteen ei välttämättä tarvitse olla tietokone, vaan voi se olla vaikkapa jääkaappipakastinyhdistelmä.
- jei--
Mulle heti langaton jääkaappipakastin! :D
- it-maallikko
Tässä kohtalaisen selkeä ja kattava esitys aiheesta:
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/hubs-switches-routers-access-points-differ#1TC=windows-7- eiköhän
tuo ole selvinnyt viidessä vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810