Miksi sossu vaatii pikatiliotteen ilmoituksen jättöpäivään saakka, ja onko sen vaatiminen edes laillista? Mitä se niille kuuluu paljonko toim.tulotukea on vielä loppukuusta jäljellä. Kuitenkin tietävät siellä ettei mulle mitään rahaa taivaasta tilille satele, kun ei ole muita tuloja kuin sosiaalietuudet ollut vuosikausiin. Tavallisen pankin tiliotteen olen aina ajoillaan toimittanut. En ole aiemmin toimittanut pikatiliotetta, vaikka kyseinen kohta sen vaatimiseksi on joka kuun päätöksestä alleviivattu, eikä ole ainakaan vielä sillä perusteella minulta toimeentulotukea evätty, tuskin voivatkaan evätä tukea sillä perusteella ettei pikatiliotetta ole, vai voivatko, tietääkö joku?
Sossu ja pikatiliote
17
1854
Vastaukset
- Lissuk.ka
Sossu haluaa tietysti tarkistaa onko jotain panoja tullut tilille tms. Itse olen laittanut aina pikatiliotteen mukaan hakemukseen; mitään salattavaahan ei ole.
- tapahtumat
Onhan sinulla pankkitunnukset onko myös tulostin? Ennen kävin pankissa ja kävelin fattaan. (tiskillä maksaa)
- vaikeaa tehdä pikkuhomma..
No kyllä he varmaan siitä sinulle sitten ilmoittavat jos tuota pikatiliotetta kaipaavat.. Mutta kysymys sinulle kuuluukin; mikä tekee sen pikatiliotteen toimittamisesta niin vaikeaa? Luulisi että se olisi melko helppo homma jos ei muuten tee töitä rahan saamiseksi niin käydä tulostamassa pankkiautomaatista edes vähäinen tiliote.. Ethän joka tapauksessa saa tuota rahaa mitenkään säästeltyä, koska huomaavathan he kuitenkin normaaleistakin tiliotteista jos olet säästellyt noita rahoja niin että sinulla on vielä tilillä ollut "paljon" rahaa kun olet uuden kuukauden tuen taas saanut.. Vinkki sinulle; jos säästät, niin nosta raha itsellesi, ja jos sossu kyselee niin sanot että olet ostanut rahalla ruokaa,sanot että on helpompi säännöstellä rahaa kun sitä on aina mukana vain tietty määrä, ettei tule tehtyä heräteostoksia. Jos et halua säästää, niin törsää se raha. Elämiseenhän se on sinulle annettu! Tämä törsääminenhän riippuu tietysti siitä että miten paljon käytät tukea väärin.
- ei sosiaalitädin palkkaa
Kun tuo toimeentulotuki on hieman pienempi summa kuin sosiaalitädin palkka, niin kaikesta pitää tinkiä ja on aivan älytöntä tuhlata rahaa pikatiliotteeseen kun tilanne näkyy normaalilta tiliottelta.
Pikatiliotteita ei tarvita kun kaikki tilisiirrot näkyvät tiliotteelta - täsmälleen hakupäivään saakka näkyvät tilitiedot toisin näkyy vasta seuraavasta tiliotteesta, mutta melkoisella varmuudella toimeentulotukea hakevalla ei löydy yllättäviä tuloja viimeisimmän tiliotteen tietojen ja hakemuksen jättöpäivän välillä.
Tuo pikatilotteen pyytäminen on vain yksi keino tehdä lisäselvityspyyntöjä ja siirtää eteenpäin toimeentulotuen maksamisen aloituspäivämäärää. Nääs toimeentulotukea hakeva on elänyt ja todistettavia velkoja ei ole, niin ei makseta toimeentulotukea takautuvasti.
Jos jossakin pyydetään vielä pikatiliotteita, niin tehkää kanteluita lääninhallitukseen tarpeettomien kustannuksia aiheuttavien papereiden pyytämisestä.
Netistäkin löytyy ne hanttapuli kunnat, joissa tuota pikatiliotetta pyydetään ja ne asialliset kunnat, joissa köyhää ei simputeta. ei sosiaalitädin palkkaa kirjoitti:
Kun tuo toimeentulotuki on hieman pienempi summa kuin sosiaalitädin palkka, niin kaikesta pitää tinkiä ja on aivan älytöntä tuhlata rahaa pikatiliotteeseen kun tilanne näkyy normaalilta tiliottelta.
Pikatiliotteita ei tarvita kun kaikki tilisiirrot näkyvät tiliotteelta - täsmälleen hakupäivään saakka näkyvät tilitiedot toisin näkyy vasta seuraavasta tiliotteesta, mutta melkoisella varmuudella toimeentulotukea hakevalla ei löydy yllättäviä tuloja viimeisimmän tiliotteen tietojen ja hakemuksen jättöpäivän välillä.
Tuo pikatilotteen pyytäminen on vain yksi keino tehdä lisäselvityspyyntöjä ja siirtää eteenpäin toimeentulotuen maksamisen aloituspäivämäärää. Nääs toimeentulotukea hakeva on elänyt ja todistettavia velkoja ei ole, niin ei makseta toimeentulotukea takautuvasti.
Jos jossakin pyydetään vielä pikatiliotteita, niin tehkää kanteluita lääninhallitukseen tarpeettomien kustannuksia aiheuttavien papereiden pyytämisestä.
Netistäkin löytyy ne hanttapuli kunnat, joissa tuota pikatiliotetta pyydetään ja ne asialliset kunnat, joissa köyhää ei simputeta.Pikatiliotteen vaatimiselle ei löydy laista perusteita. Viimeisin normaali tiliote riittää. Jos sossu väen väkisin vaatii joitain sellaisia liitteitä jotka ovat maksullisia niin sossun pitäisi ne myös maksaa.
Ja kun nuo käsittelyajat venyvät sossusta johtuvasta syystä niin kannattaa vaatia viivästymisen aiheuttamia kuluja sossun maksettaviksi vaikka sitten hallinto-oikeutta myöten.
Tosin moni ei mielellään hae muutosta lautakunnan epäävään päätöksen koska täällä Suomessa muutoksen hakemista kutsutaan valittamiseksi.
http://www.toimeentulotuki.net- siilixX
petu_67 kirjoitti:
Pikatiliotteen vaatimiselle ei löydy laista perusteita. Viimeisin normaali tiliote riittää. Jos sossu väen väkisin vaatii joitain sellaisia liitteitä jotka ovat maksullisia niin sossun pitäisi ne myös maksaa.
Ja kun nuo käsittelyajat venyvät sossusta johtuvasta syystä niin kannattaa vaatia viivästymisen aiheuttamia kuluja sossun maksettaviksi vaikka sitten hallinto-oikeutta myöten.
Tosin moni ei mielellään hae muutosta lautakunnan epäävään päätöksen koska täällä Suomessa muutoksen hakemista kutsutaan valittamiseksi.
http://www.toimeentulotuki.netNyt sossu oli muuttanu säädöksiä ja ainoastaan pankista haettu tiliote käy. Ei itse verkkopankista tulostama koska siinä ei näy muka nimeä! Voihan videlius. Maksoin sitten 2e siitä.
- sossupaholainen
siilixX kirjoitti:
Nyt sossu oli muuttanu säädöksiä ja ainoastaan pankista haettu tiliote käy. Ei itse verkkopankista tulostama koska siinä ei näy muka nimeä! Voihan videlius. Maksoin sitten 2e siitä.
Meillä kelpasi itse tulostettu tiliote siihen saakka, kunnes eräs asiakkaamme toimitti hiukan "muunnellun" tiliotteen. Luulin, ettei tiliotetta voi väärentää, mutta kyllä vain voi. Ikävää, että tälläisten tähden joutuvat kaikki hankkimaan tiliotteensa pankista.
- ei nimi
siilixX kirjoitti:
Nyt sossu oli muuttanu säädöksiä ja ainoastaan pankista haettu tiliote käy. Ei itse verkkopankista tulostama koska siinä ei näy muka nimeä! Voihan videlius. Maksoin sitten 2e siitä.
Näkyyhän siinä tilinumero joka on oleellisempi ja tietty pitää olla sama kun on sossuun ilmoitettu aikaisemminkin. Itse tulostin verkkopankistani huhtikuussa tilin tulot ja panot ja sen laitoin sossuun, koska tiliotteilla kestää saapua verkkopankkiin useita päiviä kuun vaihtumisen jälkeen, näin siis Sampo pankissa. Mitään ongelmia ei ollut. Siinähän näkyy kaikki tulot ja menot ja myös kenelle mitäkin maksanut ja mistä tilille tullut rahaa. Mistä olet maksanut 2 euroa? Ainakaan Sampo pankista ei maksa mitään jos tulostaa tilin tulot ja panot.
- siiliXX
ei nimi kirjoitti:
Näkyyhän siinä tilinumero joka on oleellisempi ja tietty pitää olla sama kun on sossuun ilmoitettu aikaisemminkin. Itse tulostin verkkopankistani huhtikuussa tilin tulot ja panot ja sen laitoin sossuun, koska tiliotteilla kestää saapua verkkopankkiin useita päiviä kuun vaihtumisen jälkeen, näin siis Sampo pankissa. Mitään ongelmia ei ollut. Siinähän näkyy kaikki tulot ja menot ja myös kenelle mitäkin maksanut ja mistä tilille tullut rahaa. Mistä olet maksanut 2 euroa? Ainakaan Sampo pankista ei maksa mitään jos tulostaa tilin tulot ja panot.
Siellä maksaa 2e tiliote
- Tiliote!
siiliXX kirjoitti:
Siellä maksaa 2e tiliote
Eihän sen tarvitse olla tiliote vaan tulostat tilin nostot ja panot. Varmaan Nordea pankissakin saa valittua ajanjakson johon valitsee tulot ja menot samalle sivulle ja sen jälkeen tulostaa sivun. Jos tuollaisesta tulostuksesta joutuu maksamaan mikä ei ole edes tiliote niin kannattaisiko vaihtaa pankkia?
- itse tulostettu
Tiliote! kirjoitti:
Eihän sen tarvitse olla tiliote vaan tulostat tilin nostot ja panot. Varmaan Nordea pankissakin saa valittua ajanjakson johon valitsee tulot ja menot samalle sivulle ja sen jälkeen tulostaa sivun. Jos tuollaisesta tulostuksesta joutuu maksamaan mikä ei ole edes tiliote niin kannattaisiko vaihtaa pankkia?
Nordean verkkopankista tulostin otot ja panot ajalle: edellinen oikea tiliote - hakemuksen jättöpäivä, kelpas ainakin täällä Kuopiossa. Hintaa tais tulla jotain 2 senttiä (paperi väri sähkö).
Jos sossu vaatii, että pitää se tiliote halkea pankista niin maksakoon kulut (tiliote matkat yms). - köyhä, mutta kekseliäs
ei sosiaalitädin palkkaa kirjoitti:
Netistäkin löytyy ne hanttapuli kunnat, joissa tuota pikatiliotetta pyydetään ja ne asialliset kunnat, joissa köyhää ei simputeta."Kun tuo toimeentulotuki on hieman pienempi summa kuin sosiaalitädin palkka, niin kaikesta pitää tinkiä ja on aivan älytöntä tuhlata rahaa pikatiliotteeseen kun tilanne näkyy normaalilta tiliottelta. "
Olipa summa minkä sieltä saa miten pieni tahansa, niin itse ainakin olen valmis maksamaan sen parikymmentä senttiä-pari euroa jos sillä saan sen muutaman satasen. Ja voisimpa sanoa että melkein jokainen joka tuota sosiaalietuutta saa, käyttää jossakin vaiheessa rahaa myös turhaan humputteluun.
"Pikatiliotteita ei tarvita kun kaikki tilisiirrot näkyvät tiliotteelta - täsmälleen hakupäivään saakka näkyvät tilitiedot toisin näkyy vasta seuraavasta tiliotteesta, mutta melkoisella varmuudella toimeentulotukea hakevalla ei löydy yllättäviä tuloja viimeisimmän tiliotteen tietojen ja hakemuksen jättöpäivän välillä."
Niin, tiedot näkyvät vasta kun seuraavan kerran haet tukea, eli seuraavana kuuna. Ja miten niin ei muka voisi löytyä? Tottakai voisi, ja aika paljon kyllä löytyykin.
"Tuo pikatilotteen pyytäminen on vain yksi keino tehdä lisäselvityspyyntöjä ja siirtää eteenpäin toimeentulotuen maksamisen aloituspäivämäärää. Nääs toimeentulotukea hakeva on elänyt ja todistettavia velkoja ei ole, niin ei makseta toimeentulotukea takautuvasti."
Mitäs lisäselvityspyyntöjä ne ovat? Tuo pikatiliote pitää kaikkien viedä, se ei ole mikään tahallaan laitettu vitsaus, eikä varmastikaan siirrä mitään aloituspäivää eteenpäin, jos sen vaan kiltisti vie sinne samalla kun jättää hakemuksenkin. Enkä tiedä miten muualla, mutta itse ainakin kun hain tukea vasta loppukuusta, niin sain sen rahan kyllä jo ihan siltä kuukaudelta, eli takautuvasti.. mulla ei mitään velkoja ja ihan elossa oltiin kyllä hakemuksen jättöön saakka.
"Jos jossakin pyydetään vielä pikatiliotteita, niin tehkää kanteluita lääninhallitukseen tarpeettomien kustannuksia aiheuttavien papereiden pyytämisestä.
Netistäkin löytyy ne hanttapuli kunnat, joissa tuota pikatiliotetta pyydetään ja ne asialliset kunnat, joissa köyhää ei simputeta."
Lopettakaa tuommoinen ärsyttävä mariseminen ja olkaa tyytyväisiä edes siihen mitä saatte! Mitäs ette jaksa hanakasti etsiä töitä, niitä kyllä ihan varmasti saa kun on suostuvainen tekemään vähän arvolleen huonompiakin hommia! Ja jos on sairas niin sitten hakee sairaslomaa, työkyvyttömyyseläkettä tms.
On olemassa myös sellaisia duuneja joita voi kotona tehdä, mm. kirjoittaminen, puhelinmyynti joiltain yrityksiltä yms. Näitä voi kysyä sitten työvoimatoimisosta.
En sano että läheskään kaikki, mutta jotkut toimeentulotuen saavat nostavat samana päivänä kun raha tulee tilille niin kympin puolen litran viinapulloa varten. Sanonpa vain että senkin rahan voi käyttää mm. pankin pikatiliotteen nostamiseen!! - Maik..
köyhä, mutta kekseliäs kirjoitti:
"Kun tuo toimeentulotuki on hieman pienempi summa kuin sosiaalitädin palkka, niin kaikesta pitää tinkiä ja on aivan älytöntä tuhlata rahaa pikatiliotteeseen kun tilanne näkyy normaalilta tiliottelta. "
Olipa summa minkä sieltä saa miten pieni tahansa, niin itse ainakin olen valmis maksamaan sen parikymmentä senttiä-pari euroa jos sillä saan sen muutaman satasen. Ja voisimpa sanoa että melkein jokainen joka tuota sosiaalietuutta saa, käyttää jossakin vaiheessa rahaa myös turhaan humputteluun.
"Pikatiliotteita ei tarvita kun kaikki tilisiirrot näkyvät tiliotteelta - täsmälleen hakupäivään saakka näkyvät tilitiedot toisin näkyy vasta seuraavasta tiliotteesta, mutta melkoisella varmuudella toimeentulotukea hakevalla ei löydy yllättäviä tuloja viimeisimmän tiliotteen tietojen ja hakemuksen jättöpäivän välillä."
Niin, tiedot näkyvät vasta kun seuraavan kerran haet tukea, eli seuraavana kuuna. Ja miten niin ei muka voisi löytyä? Tottakai voisi, ja aika paljon kyllä löytyykin.
"Tuo pikatilotteen pyytäminen on vain yksi keino tehdä lisäselvityspyyntöjä ja siirtää eteenpäin toimeentulotuen maksamisen aloituspäivämäärää. Nääs toimeentulotukea hakeva on elänyt ja todistettavia velkoja ei ole, niin ei makseta toimeentulotukea takautuvasti."
Mitäs lisäselvityspyyntöjä ne ovat? Tuo pikatiliote pitää kaikkien viedä, se ei ole mikään tahallaan laitettu vitsaus, eikä varmastikaan siirrä mitään aloituspäivää eteenpäin, jos sen vaan kiltisti vie sinne samalla kun jättää hakemuksenkin. Enkä tiedä miten muualla, mutta itse ainakin kun hain tukea vasta loppukuusta, niin sain sen rahan kyllä jo ihan siltä kuukaudelta, eli takautuvasti.. mulla ei mitään velkoja ja ihan elossa oltiin kyllä hakemuksen jättöön saakka.
"Jos jossakin pyydetään vielä pikatiliotteita, niin tehkää kanteluita lääninhallitukseen tarpeettomien kustannuksia aiheuttavien papereiden pyytämisestä.
Netistäkin löytyy ne hanttapuli kunnat, joissa tuota pikatiliotetta pyydetään ja ne asialliset kunnat, joissa köyhää ei simputeta."
Lopettakaa tuommoinen ärsyttävä mariseminen ja olkaa tyytyväisiä edes siihen mitä saatte! Mitäs ette jaksa hanakasti etsiä töitä, niitä kyllä ihan varmasti saa kun on suostuvainen tekemään vähän arvolleen huonompiakin hommia! Ja jos on sairas niin sitten hakee sairaslomaa, työkyvyttömyyseläkettä tms.
On olemassa myös sellaisia duuneja joita voi kotona tehdä, mm. kirjoittaminen, puhelinmyynti joiltain yrityksiltä yms. Näitä voi kysyä sitten työvoimatoimisosta.
En sano että läheskään kaikki, mutta jotkut toimeentulotuen saavat nostavat samana päivänä kun raha tulee tilille niin kympin puolen litran viinapulloa varten. Sanonpa vain että senkin rahan voi käyttää mm. pankin pikatiliotteen nostamiseen!!Kyse onkin siitä että jokaisella ihmisellä on tietyt oikeudet, myös sossun asiakkailla. Eikä kenenkään tarvitse viedä ylimääräisiä lippuja ja lappuja joita laki ei velvoita. Ehkä itse olet virastojen pompoteltavissa, muiden ei tarvitse olla.
Jokaisella ihmisellä on oikeus hakea toimeentulotukea, se on ihmisen perusoikeus sivistysvaltiossa kuten suomi, ei mikään almu jonka valtio hyvää hyvyyttään myöntää (viitaten tuohon "olkaa tyytyväisiä että edes jotain saatte").
Jos olet yhtään seurannut maamme tilannetta, tiedät kyllä että töitä ei noin vain löydy. Ja mitä nuo kotona tehtävät työt ovat?Mollin sivuilta ei ainakaan löydy yhtään avointa paikkaa mainitsemistasi kotona tehtävistä töistä. Ilmoita ihmeessä meille muillekin noista avoimista työpaikoista joita varmasti saa jokainen, kuten mainitsit. Puhelinmyynti on ainoa työ johon ottavat kenet tahansa. Vaihtuvuus alalla on suuri, ja siitä voi päätellä ettei alalla tienaa elantoaan, ja rikkovat räikeästi työehtosopimuksia. - dddddddddddddddddd
siilixX kirjoitti:
"Nyt sossu oli muuttanu säädöksiä ja ainoastaan pankista haettu tiliote käy. Ei itse verkkopankista tulostama koska siinä ei näy muka nimeä!Nyt sossu oli muuttanu säädöksiä ja ainoastaan pankista haettu tiliote käy. Ei itse verkkopankista tulostama koska siinä ei näy muka nimeä!"
siis tosiaan "muka". Ainakin Nordean verkkopankin tiliotteissa näkyy nimet ja tilinumerot.
Meidän kunnassa käy verkkopankin tiliotteet, eikä muusta ole koskaan sanottukaan.
Jos se menee siihen että joutuu hakemaan pankista, niin sosku saa maksaa kulut.
Nytkin tulostan ne tiliotteet vain soskua varten. ja tulostaminenkin maksaa.
vihjasin joskus siihenkin suuntaan, että sosku sais maksaa tulostimen värit ja paprerit.
itse tallennan tiliotteet verkkopankista ensin koneelle ja sitten vuosittain siirrän levykkeille, joita säästän 6 - 10 vuotta. - fffffffffffffffffffff
"Kun tuo toimeentulotuki on hieman pienempi summa kuin sosiaalitädin palkka, niin kaikesta pitää tinkiä ja on aivan älytöntä tuhlata rahaa pikatiliotteeseen kun tilanne näkyy normaalilta tiliottelta. "
En sano että läheskään kaikki, mutta jotkut toimeentulotuen saavat nostavat samana päivänä kun raha tulee tilille niin kympin puolen litran viinapulloa varten. Sanonpa vain että senkin rahan voi käyttää mm. pankin pikatiliotteen nostamiseen!!"voisimpa sanoa että melkein jokainen joka tuota sosiaalietuutta saa, käyttää jossakin vaiheessa rahaa myös turhaan humputteluun."
sanomassa on vain yksi sana oikein: "melkein".
Minä en tasan ole pystynyt vuosiin ostamaan kun nippanappa ruokaa sen jälkeen kun olen maksanut sähköt ja vuokran.
Ei puhettakaan vaatteista, matkoista, elokuvista tai teattereista. Ne ovat pelkkää unennäköä ja haaveita jossain hämärässä tulevaisuudessa.
onneksi en polta enkä juo.
Voin sanoa että jos on oikeasti toimeentulotuen varassa, mikä on viimesijainen etuus, niin sillä ei todellakaan ostella mitään ylimääräistä. Ainakaan jos on lapsia. - arvutimasiin
fffffffffffffffffffff kirjoitti:
"voisimpa sanoa että melkein jokainen joka tuota sosiaalietuutta saa, käyttää jossakin vaiheessa rahaa myös turhaan humputteluun."
sanomassa on vain yksi sana oikein: "melkein".
Minä en tasan ole pystynyt vuosiin ostamaan kun nippanappa ruokaa sen jälkeen kun olen maksanut sähköt ja vuokran.
Ei puhettakaan vaatteista, matkoista, elokuvista tai teattereista. Ne ovat pelkkää unennäköä ja haaveita jossain hämärässä tulevaisuudessa.
onneksi en polta enkä juo.
Voin sanoa että jos on oikeasti toimeentulotuen varassa, mikä on viimesijainen etuus, niin sillä ei todellakaan ostella mitään ylimääräistä. Ainakaan jos on lapsia.ovatkin törkeän pienet, 7-8e/pvä/lapsi, joka pitäisi riittää lapsen kulutukseen kokonaisuudessaan (ruuat, vaatteet ja kaikki muu). Joko lasten perusosia pitäisi tuntuvasti nostaa tai sitten säätää lakiin takaisin se pykälä, joka ennen oli toimeentulotukisäädöksissä ja jonka mukaan lapsilisät jätettiin toimeentulotukilaskelmassa tuloina huomioimatta.
- seuraava...
En sano että läheskään kaikki, mutta jotkut toimeentulotuen saavat nostavat samana päivänä kun raha tulee tilille niin kympin puolen litran viinapulloa varten. Sanonpa vain että senkin rahan voi käyttää mm. pankin pikatiliotteen nostamiseen!!"Olipa summa minkä sieltä saa miten pieni tahansa, niin itse ainakin olen valmis maksamaan sen parikymmentä senttiä-pari euroa jos sillä saan sen muutaman satasen."
Niin kovasti epäilen onko kyse toimeentulotukea saavasta ihmisestä. Vaikuttaisi ihan sosiaalityöntekijän mielipiteeltä .... kyllähän köyhän on jotain jouduttava maksamaan ettei vallan ilmaista rahaa jaeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083