kivoja hyllyjä partsille? Mulla lasitus ja ehjälle "seinälle" haluaisin kohtalaisen suuren hyllyn, johon laittaa yrttejä ja tomaatteja. Siistiä hyllyä en ole löytänyt. Ideoita??
Mistä
olette ostaneet
1
267
Vastaukset
- halpa varastohylly
itse ratkaisin homman niin, että ostin halvan mäntysen varastohyllyn (saa koottavina eri mitoilla). Tämän sitten kiinnitin seinään parilla pultilla ja hioin ja maalasin mieleiseksi. Eli itse jos jotain pystyy tekemään, tulee kivampaa ja persooniallista ja voit valita mieleisen värin, parvekkeen muuhun sisustukseen sopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Bus Fi Jaanalta onnistui kusetus
Bus Fi Jaana Bernadotte-Colangelo päätti hoitaa sitten Nykissä perheensä raha-asiat kerralla reilaan veronmaksajien ylen401598- 1341513
Voitko kertoa milloin tapasit
ihmisen, joka muutti elämäsi kulkua jollakin tavalla ja pääsitkö jo eteenpäin vai jäitkö jumiin? 🖤611274Joko kyllästyttää ?
Tämä nillitys siitä mitä palstalla saa ja ei saa tehdä? On jo niin vanha juttu rekatut vastaan anot. Aivan turhaa sha2231108- 821068
Kiuruveden pohjasakka.
Mitä ovatkaan taas saaneet aikaiseksi ja riehuneet, kun puskaradiossa kysellään . Tulisin opettamaan tavoille, mutta kun191052- 46985
Tuliko mies yllätyksenä
etten oo niin helppo ja kiltti, kuin ehkä luulit? Kiltti ja lempeä ulkokuori, mutta kuitenkin oma tahto :)67925- 57862
- 38847