Kivun kynnyksellä

tule puhalla nämä muukalaisten varjot minusta pois pue hengitykseesi ja kapaloi saalistajilta turvaan ota ota yössä silittäen tämä kipu minusta pois puhu varovaisin huulin itsesi minuun anna anna kasvosi, kätesi kaikki mikä Sinussa on rinnoilleni lämmin häive pulisevien kevätpuiden tuoksu vie Äiti Maan kämmenelle upota kätemme neitseellisen veden syleilyyn sillä tarvitse sen kaiken tänään

26

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peres

tule ota anna tänään toiveiden lähde josta pyynnöt pulppuavat olen mukanasi kirkkaissa vesissä

• lindalinda1

kirjoititpa kauniin sanoin - k i i t o s. Kiitos sydämestäni, olet kultaa.

• Mysteriet

Siinä se sitten on! Rakkaus se on joka parantaa haavoja ja särkyneitä sieluja... Näkeehän sen tästä runostakin jo =)

• lindalinda1

ikävä kyllä, ei taida parantaa tätä kipua. Kiitos kun poikkesit jättämässä merkkisi.

• padme_amidala

..tässä on pommitettu voimakkailla sanoilla lukija mykistyneeksi. Upeita tuoreita sanontoja : ) Tätyy vaan täällä nurkassa hiljaa ihailla tät runoa : )

• lindalinda1

tuli sieluni syvyydestä, eikä todellakaan ole ai- hetta hiljaisuuteen tämän äärellä. Kiitos Padme.

• Margitta

Kun lukee. Ihanaa kun saan sen tehdä. Olla lukemassa. Kiitos jälleen.

• lindalinda1

kiitos kun luit ja kommentoit. Lempeää päivää Sinulle.

• runo64-1

... on hopeisen kruunusi alla ja kultaisen sydemesi avustamana syntynyt kauneutta koskettavaa ... lukijasi pysäyttävää. todella hyviä sanat kappaleiden välissä kun nekin puhuvat runollisen verran. olen häikäistynyt ja paljon muuta ... sanojesi virrasta. hyvä upea linda !!!

• lindalinda1

kipuilu ei ole kaunista koskaan, eikä siitä voi synnyttää mitään upeaa. En silti tallaa sanojasi, vaan olen niiden edessä nöyrä. Kiitos.

• olet kirjoittanut niin herkän / voimakasta tekstiä runo vie mukanaan pitäen otteessaan

• lindalinda1

tällaisen vuoro oli tällä kertaa, seuraava toivon mukaan on valoisampi sisällöl- tään. Kunpa vain elo antaisi siihen aihetta. Kiitos hiippalakille =)

• Voi Linda, upea runo, kertakaikkiaan! Kaikki säkeistöt puhuttelevia. Ensimmäisestä viimeiseen. Viimeinen sykähdytti ... " vie Äiti Maan kämmenelle upota kätemme neitseellisen veden syleilyyn sillä tarvitsen sen kaiken tänään. " Kaunista, kaunista! Tämän runon tallennan. Kiitos lukuelämyksestä. Lämmintä kevätpäivää Sinulle!

• lindalinda1

kauniisti kirjoitit ja haastoit runostani, ehkä enemmänkin kuin aihetta oli. On enää vain tärkein jäljellä; kiitos !

• mies-v57

Olin ensin vihainen sinulle, jäädessäni muukalaiseksi yöhön. Vieraaksi tummaan yksinäisyyteeni. Tänäin tajuan, että teit sen vuokseni. Olin liiaksi kiinni omassa itsessäni ja sinä Nainen tahdoin kouluttaa minua. Opettaa minua näkemään itsesi ja Rakkautesi kartan. Tunteidesi ilmansuunnan. Siksi ne yöt muukalaisena. Kulkijana ihmisten hämärässä ja sokkeloissa. Tiesit tuottavasi minulle kipua ja että pelkään tunteideni hämäriä syvänteitä. Tunsit pelkoni ja annoit niiden tulla esiin. Annoit Rakkauteni kylpeä. Puhdistua ja kirkastua. Pakotit minut näkemään, miten minua Rakasti8t. Ja olin ollut sokea sille. Omahyväinen ja omaan Rakkauteeni kiertynyt. Siksi opin Rakastamaan toisin. Piti vain olla muukalainen yössä. http://www.youtube.com/watch?v=dTxd0b2ja9I&feature=related Kiitos runostasi. Toisinaan Rakkaus vaipuu varjoihin, pimentoon, pinnan alle. On kuin sitä ei olisikaan ja kaksi sydäntä alkaa vieraantua. Kaksi kättä etääntyy. Kaksi mieltä kamppailla. Sydänten sota ja kuitenkin Rakkaus hengittää, sydän lyö. Silloin on hyvä olla tovi muukalainen. Hetkeksi etääntyä ja oppia katsomaan. Itseään ja Rakkautaan. Ja palata takaisin erilaisena. Erilainen, puhutteleva ja herkkä Rakkausrunosi. Tekstisi viestii kyvystäsi uudistua kirjoittajana ja välttää pysähtyneisyyttä. Kirjoittajalla on aina vaarana ihastua omaan yhteen Runoon ja kaikki Runot sen jälkeen ovat alkuperäisen kopioita. Sinulla on halu ja kyky uudistua ja se on tärkeää. Tässä tekstissäsi oli paljon hyvää ja utta sinua. Viihdyttävää ja luettavaa tekstiä. Kaikilta osin hieno Runosi. Voimia ja aurinkoa koko päivääsi.

• lindalinda1

sanoiksi kipu, jota ei voi koskea ja joka kuluttaa, kovertaa sisintä ? Kuinka kertoa ' antakaa minun olla yksin ' ettei kukaan pääse lähelle, lähelle tätä siipirikkoa. Runosi puhuttelee juuri tuota, mutta myös rakkau- den arkuutta ja herkkyyttä. Jos yrittäisin tulkita sitä, en löytäisi oikeita sanoja nyt. Tiedät kuitenkin, että olet löytänyt siihen ne olennaisimmat asiat herkin ja puhuttelevin säkein. Minusta ei vain ole nyt tulkitsemaan sitä, olen pahoillani. Kiitos lempeydestäsi, aina yhtä nautinnollisesta runostasi, joka on omaani peilaten taideteos mu- siikkineen kaikkineen. Olkoon päiväsi onnentäyteinen.

• siellä

kaunista on. mutta vailla tunnetta.konemaisia. jatkoja t. lukenut

• lindalinda1

ikävää, jos tunne ei välittynyt Sinulle. Tässä on kuitenkin kysymys elämän kolhuista, ja kummaa on, että muut ovat ne tuntemukset löytäneet. Kiitos kuitenkin, että vaivauduit sanomaan mieli- piteesi. Ja löysithän Sinäkin siitä sentään jotain, edes kauneutta jos ei muuta.

• verditti

Vahvaa, kaunista runoa. Näen mies-57 tavoin uudistumista. En sano kuitenkaan, jo olisi aikakin. Sinä parhaiten tiedät miten kirjoitat.

• lindalinda1

ehkäpä tämä runoni oli sittenkin jonkinlainen uuden linjan aloitus, ehkä. Yritin kyllä löytää tähän toisenlaista särmää, kuin aiempiini. Kenties sitten jopa onnistuin. Palautteesi antaa uutta uskoa kirjoittamiseen, kiitos !

• Runosi on herkkää, vahvaa tekstiä, kauniilla käsialalla kirjoitettua, eli sujuva, hienoa kuvaelmaa alusta loppuun asti, lohdutukseen helliä, anovia pyyntöjä, jes pidin, kiits!

• lindalinda1

jonkinlaista anomustahan tämä todellakin piti sisällään kipuilun keskellä. Lämmin kiitos sanoistasi.

• verditti

Maksan velkaa.
      Tämä on niin ihana että mieskin itkee.

• lindalinda1

olen aina kuvitellut, että pystyn vastaamaan Sinun
        lauseisiisi. Nyt on kyllä asia niin, että sanattomaksi
        vetää. Palautteesi on harvinaistakin harvinaisempaa
        luettavaa. En oikein ymmärrä, että oma tekstini on
        aikaansaanut nuo kirjoittamasi lauseet.

* poistuu hämmentyneenä * kiittää ja niiaa !

• voivoi ja voi

kun nämä ei sytytä . hyvä se on tämäkin muttajotenkin niin vailla tunnetta :X
      ei kuule pahalla mutta ei ole tunnetta!sorry nyt. nää ei tuu sinun sisältä vaan jostain kirjasta :O

• lindalinda1

ohita runoni, elleivät ne Sinua sytytä. Niin minäkin toimin,
        en edes avaa sellaisten aloituksia, joiden sisältö ei anna
        minulle mitään. Mutta kuten huomaat, kyllä tämäKIN runoni
        on montaa, montaa muuta miellyttänyt - se riittää minulle.

Toisekseen, joka ainoa runoni säkeineen tulee minun sielustani,
        en ikimaailmassa alentuisi plagiointiin.

Ei millään pahalla, mutta todellakin jatkossa hyppää runojeni yli.
        Kiitos kuitenkin rehellisestä mielipiteestäsi ja nautinnollisia luku-
        hetkiä hyvien runoilijoiden parissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      526
      4404
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3521
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2312
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2179
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      87
      1507
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1373
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1321
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1291
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1224
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe