Nelikymppislahja osa 3

Mira, Janne ja Ulla

Ulla: Olin aloittanut elämäni lähes kokonaan uudelleen. Tein siitä tietoisen päätöksen, koska palaset tuntuivat nyt asettuvan paikoilleen lähes itsekseen. Sain vanhapiikasukulaiseni perinnöstä testamenttina yllättävän suuren summan rahaa ja riitauduin muiden sukulaisteni kanssa asian johdosta. Olin tuolloin töissä pienehkössä kaupungissa ja vapaata elämäntapaani alettiin katsomaan kieroon ja selkäni takana liikkui juoruja milloin mistäkin huoraamisesta. Olin sekoillut miessuhteissani aivan liikaa ja halusin lopettaa kolmantena pyöränä olemiset täysin. Asia ratkesi, kun hakemukseni erääseen maakunnalliseen keskussairaalaan hyväksyttiin. Muuttaisin paikkakuntaa vähän lähemmäs kotiseutujani ja voisin aloittaa elämäni rakentamisen alusta. Muutin vielä sukunimenikin samassa rytäkässä aivan sukulaisteni kiusaksi. Isotätini oli itsekin tehnyt juuri niin. Aioin kunnioittaa hänen tapojaan pysymällä itsekin miehistä erossa, ainakin toistaiseksi… Olin ostanut kerrostaloasunnon, johon en tarvinnut enää paljoakaan lainaa perintörahojeni lisäksi. Jätin silti jotain hemmotteluunikin, koska nyt olisin aivan uusi nainen, henkisesti ja ulkonäöllisesti. Ulkonäkööni olen ollut aina melko tyytyväinen, huonomminkin voisi olla. Parasta minussa on ollut varmaan enkelinkasvot ja pitkät jalat. Pyllyssä ja vyötärössäkään ei ole ollut juuri valittamista, niiden eteen joutuu tosin nykyisin tekemään paljon enemmän. Rintani halusin korjauttaa jo vuosia sitten. Koko ei ollut se ykkösasia, halusin eroon ketunnenämäisyydestä ja harittavuudesta, hieman muotoilua ja ehkä pienet täytteet. Kului vuosi ja pysyin päätöksessäni selibaatista - no en aivan. Miehiä en harrastanut fyysisesti. Internetin välityksellä pystyi tyydyttämään sosiaalista ja seksuaalista puolta melko hyvin. Chattaamalla ja meilaamalla fantasiat pysyivät tuoreina. Netti toi myös aivan uuden valikoiman välineitä itsensä hauskuuttamiseen. Olin kuin Sinkkuelämän Charlotta, joka erakoitui vibraattorinsa kanssa. Löysin myös aivan uuden harrastuksen, burlesquen. Seurailin sivustoja aluksi kiinnostuneena ja rohkaistuin käymään näytöksessä. Eniten minua viehätti naiskauneuden korostaminen viettelevyydellä. Pelkät näyttävät asut eivät sitä tehneet. Eleet, ilmeet, vanhojen vuosikymmenten kunnioitus korostivat esiintyjien naiseutta. En ole koskaan kannattanut sukupuolten välisten erojen kaventamista. Tasa-arvo on mielestäni jotain aivan muuta. Naiset menettävät paljon tasa-arvostaan tekemällä siitä liian suuren numeron. Valtaa pystyy käyttämään huomaamattakin. Opin sen tutustumalla itse burlesqueen ja harjoittelemalla sitä kotonani. Ostin paljon peilejä, joista pystyin harjoittelemaan esiintymistäni. Vuokrasin vanhoja 40-, ja 50-luvun klassikkoelokuvia ja uppouduin niissä kuvattuihin naishahmoihin. Alusvaatteilla pystyi luomaan itselleen aivan uuden itsetunnon. Vaikka ne jäävätkin vaatteiden alle, kohottavat rintaliivit, laadukkaat nylonsukat ja korkokengät loivat silti havaittavaa viehkeyttä. Testasin erään lehtiartikkelin innoittamana itsekin ihmisten palvelualttiutta. Farkuilla ja nahkatakilla ei saanut huomiota ja huomaavaisuutta osakseen lainkaan niin paljon kuin sääret paljastavalla, vyötäröä korostavalla hameella. Olen enemmän kuin onnellinen, etten ole nuoruudessani hairahtunut ottamaan tatuointeja. Voiko naisellisuutta pilata tehokkaammin… Pystyin jo melkein määrittelemään itselleni alusasufetissin. Käytin nettiostoksiin ja erikoisliikkeisiin valtavia summia rahaa. En kuitenkaan ollut uskaltautunut juurikaan iltaelämään uudessa kotikaupungissani. Tunsin itseni vanhaksi etsimään hyviä menomestoja, eikä perinteiset paritanssipaikatkaan ole koskaan kiinnostaneet. Ainoat sosiaaliset kontaktit liittyivät työhöni ja harrastuksiini, tai ainakin toiseen niistä. Kävin melko usein, varmaan 3-4 kertaa viikossa kuntosalilla erilaisissa ryhmissä ja myös itsenäisessä kuntosaliharjoittelussa. Pääasiallinen tavoite oli auttaa jaksamaan hektisessä työssä ja pitää itsensä edes tässä kunnossa pitempään. Kuntosalilla pystyi myös flirttailemaan aina silloin tällöin hillitysti. Teeskentelin olevani huomaamatta, samalla kun esittelin vartaloni kaaria tiukoissa vaatteissa. Peilien kautta sitten ihailin aikaansaamiani reaktioita. Sen pitemmälle flirtti ei koskaan johtanut. Miehet tuntuivat olevan samaa tuttua kastia, jotka onnistuin jo aiemmin siivoamaan nurkistani. Miran kasvot olivat jääneet jollain tavalla mieleen salilta ja osasin yhdistää ne eräänä päivänä työpaikan kahviossa. Tilaa ei ollut, joten kysyin vapaata tuolia hänen pöydästään. Hän oli tunnistanut minut jo aikaisemmin ja totesi meidän käyvän melko usein samassa spinning-ryhmässä. Siitä se lähti. Tämän ikäisinä ei ole helppoa tutustua syvällisesti, joten tapaamisemme olivat melko spontaaneja juttelutuokioita säännöllisen epäsäännöllisesti. Olimme molemmat olleet aamuvuorossa ja lähteneet työvuoron päätteeksi keskustaan salille. Miralla oli seuraavana päivänä vapaata, joten hän pyysi minua siiderille treenin jälkeen. No, ei yhdellä tai kahdella vielä seuraavaa työpäivää pilata, joten päätin suostua. Hänen miehensä, Janne, oli tulossa työmatkalta tunnin päästä ja aikoisi poimia hänet kyytiin pubista. Olin kiinnittämässä pukuhuoneessa rintaliivieni hakasia, kun havahduin Miran katseeseen. Hän katsoi minua ajatuksissaan kuivatessaan pyyhkeellä hiuksiaan. ”Anteeksi”, hän sanoi säpsähtäessään. ”Ei ollut tarkoitus tuijottaa”. Kesti hetken ja hän sanoi lopulta hieman alentaen ääntään: ”Näissä pukuhuoneissa näkee, ketkä oikeasti satsaavat ulkonäköönsä”. Katsoin häntä kysyvästi. ”Miten niin?”. ”Sulla on todella kauniit vaatteet, alusvaatteita myöten”, Mira vastasi. ”Kiitos”, vastasin ilahtuen. Tuollaista palautetta oli kiva saada. Minua jäi hieman vaivaamaan tuo hänen kommenttinsa. Mitä hän oli jäänyt seuraamaan ja miksi? Menimme istumaan läheiseen seurusteluravintolaan, joka oli lähes tyhjä asiakkaista. Mira soitti Jannelle ja sopi noutopaikan ja summittaisen ajan. Juttelimme joistain työasioista ja käänsimme tarkoituksella keskustelunaiheita harrastuksiin ja muuhun mukavampaan. ”No, eikö sulla ole kundikaveria? Naimisissahan sä et mun käsityksen mukaan ole”, Mira kysyi. ”No ei. Pitkä juttu. On ollut aika huonoja kokemuksia ja pidän breikkiä miesten suhteen. Ei tee juuri nyt mieli hankaluuksia”, vastasin kierrellen. Joimme toisetkin ja päätimme lähteä joskus iltaa viettämään kaupungille ja Mira voisi esitellä parhaat ravintolat. Otin ajatuksen ilolla vastaan, koska halusin jotain muutakin elämääni. Janne saapui lopulta ja yllätyin totaalisesti. Hänhän oli entinen luokkakaverini yläasteelta. ”Onko teillä eri sukunimet?”, kysyin. Halasimme pitkästä aikaa lämmöllä vaikka emme olleet koulussa kovinkaan läheisiä. ”Hetkinen? Miksi mä en ole tiennyt, että te tunnette toisenne?”, Janne kysyi. Kerroin nykyisen sukunimeni ja ylimalkaisesti nimenvaihtoon liittyvät syyt. Janne ja Mira lähtivät kotiin ja lähdin itsekin taluttamaan polkupyörääni kotiin. Janne oli tosiaankin toinen mies kuin silloin. Puku teki miehekkään ja seksikkään vaikutuksen ja käytöskin oli jotain aivan muuta kuin silloin 15-vuotiaina. Janne oli jälleen työhön liittyvällä matkalla, kun Mira kaipaili bailausseuraa. Otin kutsun ilolla vastaan ja sovimme tarkemmista kuvioista. Hän tulisi minun luokseni ottamaan pohjia ja laittautumaan iltaa varten. Saunoimme ja aloimme meikkailemaan ja laittelemaan hiuksiamme. Mira sovitteli asunsa alle bodyshaperia, joka oli varsin kaunis valinta. Se toi vyötäröä ja rintoja esiin melko rohkeasti ja Miraa selkeästi hieman arvelutti valinta. ”Ei kai tää ole liian tyrkky asu?”, hän kysyi. ”No ei tietenkään. Lopeta tuo asenne tykkänään! Asu ei ole tyrkky, asenne voi olla”, rohkaisin. Olin itse valinnut polven yläpuolelle ulottuvan leningin, jonka alle laitoin metalliluisen korseletin, koska siitä sai irrotettua olkaimet. Hame oli lantiolta melko tiukka, joten käytin stringejä, jotta mummomaiset rajat eivät näkyisi. Kiinnittelin sukkanauhojen lukkoja, kun Mira tuli makkariin viinilasin kanssa. ”Wauu! Sähän oot upeena!”, Mira kehui. ”Mä en vaivaudu juuri koskaan laittamaan sukkanauhoja. Korkeintaan omissa häissä ja sen jälkeen makkarissa”. ”Ai jaa. Mä käytän varmaan viikoittain, jopa arkena”, kerroin. ”Eikö ne ole aika epäkäytännölliset sukkahousuihin ja stay-uppeihin verrattuna. Niinku vessassakäynti esimerkiksi?”, Mira ihmetteli. ”No totta kai nyt ainakin vähän vaivalloisempi. Vessassa voi tosin käydä melko helposti irrottamatta näitä. Jos on stringit, ne voi kääntää sivuun ja tavalliset voi laskea sukkien suille asti”, opastin. Kerroin saavani niiden avulla mieleisemmät sukat käyttöön, jopa joskus säästäväni kustannuksissa ja näin juhlakäyttöön on saatavana todella upeita vaihtoehtoja. ”No ehkä kuitenkin pohjimmainen syy on naisellinen ja itsevarma fiilis”, totesin lopuksi. Ilta meni mainiosti. Keskustelu ja ihmisten seurailu tuntui pitkästä aikaa ihanalta. Ainakin minulla olisi ollut vientiä. Olin ensimmäistä kertaa varsinaisesti yöelämässä tässä kaupungissa, joten en tarttunut mihinkään liian helppoon tarjoukseen. Luulen vielä, että ulkonäkömme pelotti osan halukkaista miesehdokkaista pois, vaatii varmaan itsevarmuutta lähestyä kahta hyvin pukeutuvaa naista. Ne, joilla itsevarmuutta riitti, se kumpusi riittävistä pohjista ja älyttömistä, huumoriin sekoitetuista iskurepliikeistä. Huonot ja ennen kaikkea vanhat vitsit eivät jaksa kiinnostaa. Paikka meni kiinni jo kahdelta, emmekä jaksaneet lähteä jonottamaan yökerhoon, joten päätimme lähteä taksilla jatkoille Miralle. Söimme jotain iltapalaa ja pihistimme Jannelta oluet ja jatkoimme jutustelua keittiön pöydän ääressä. Mirakin oli selkeästi miestä vailla ja ilta oli vielä syventänyt puutteen tunnetta, joten jutut menivät melko nopeasti miehiin ja seksiin. ”No, miltäs kaupungin koiraat näyttivät, olisiko kelvannut?”, kysyi Mira. ”Kyllähän ne hyvältä näyttivät. Eri asia sitten, mitä kävisi, jos matkaan lähtisi…”, vastasin. Mira aisti vastauksessani pientä apeutta. ”Jotenkin tällä iällä on pakko ottaa järki käteen. Nuo ehdokkaat olivat joko hyppäämässä vieraissa tai sitten jo eronneita pitämässä hetken lystiä. En jaksa uskoa pysyviin ihmissuhteisiin ravintolatuttavuuksien perusteella”, jatkoin. Miraa alkoi vähän pännimään tunnelman latistuminen ja pessimismini. ”No yksinkö sä meinaat pärjätä loppuelämäsi? Tykkäätkö sä miehistä ihan oikeasti?”, hän kysyi. ”No jaa…kyllä etupäässä”. En osannut vastata sen tarkemmin, koska pidinhän minä myös naisista, ainakin ulkonäöllisesti. Oli pakko kertoa taustoja ajatuksilleni, jotta saisin Miran taas positiivisemmalle mielelle. Kerroin hurjasta nuoruudestani ja lukuisista lyhytaikaisista poikaystävistäni. Aikuisiällä olin hurahtanut milloin kadettiin, milloin poliisiin ja löytänyt suhteesta joko väkivaltaa tai toisen naisen. Kun taas lähdin itsekin harrastamaan deittaamista seksin takia, paikkakunta alkoi käymään pieneksi ja maine kiirimään edeltä. Mira alkoi ymmärtämään tilannettani. Hän haki toiset oluet ja siirryimme olohuoneeseen maailmaa parantamaan. ”Keksitäänpäs sulle ihannemies jota lähdetään metsästämään”, hän aloitti. Olen aika hankala ja perfektionistinen luonne, jota joku voisi kutsua myös krantuksi. Vaatimuslista piteni hetki hetkeltä ja totesimme tietoisen etsinnän olevan lähes mahdotonta. Päädyimme etsimään sopivaa fuckbuddyä, jonka pitäisi olla helpompi löytää. Terve, luotettava, sopivan ikäinen, oikealla asenteella liikkeellä, ei takerru ja ulkonäköäkin saisi olla. ”Ukkomiehet olisivat muuten hyviä vaihtoehtoja, mutta avioliittoja ei kenenkään ulkopuolisen pitäisi mennä sotkemaan. Kokemusta on”, totesin puolisarkastisesti. ”Sun tarttis kokeilla Jannea. Mä en ole mustasukkainen jos sovitaan niin”, Mira heitti yllättäen. Minulle iski niin yllättäen parvi perhosia vatsaan, että menin hetkeksi sanattomaksi. Pelkäsin hänen vetävän ehdotuksen pois, ennen kuin ehtisin harkitsemaan sitä tarpeeksi, joten vastasin hätäisesti: ”No eihän pelkässä seksissä mitään pahaa ole, jos ketään ei satuteta”. Mirakin oli käynyt vähän mietteliääksi, hän taisi heittää ehdotuksen aluksi leikillään. Päätin jatkaa ajatusta edelleen vähän leikilläni, jotta voisin perääntyä tilanteesta. Ei minulla todellakaan olisi panosessiota Jannen kanssa vastaan, päinvastoin, olisin voinut suostua vaikka heti jos mies olisi ollut paikalla. Tilanne oli vähän outo, olin joskus ollut kolmen kimpassa kahden ventovieraan kanssa ja homma oli silloinkin aika ujo. Nyt kyseessä olisi kaksi entuudestaan tuntemaani henkilöä. Mira kertoi heidän fantasioineen aika usein kolmannesta osapuolesta, joka olisi nainen. Sopivan henkilön löytäminen, joka ymmärtäisi kupletin juonen, oli sen verran vaikeaa, että ajatus oli jäänyt makuukamarin puolelle. ”Oletko sä biseksuaali?”, kysyin Miralta muistaessani samalla hänen viipyilevän katseen pukuhuoneessa. ”En. En ainakaan usko, enkä ole kokeillut koskaan”, hän vastasi jättäen tietysti kaiken arvailujen varaan. ”Mä olen miettimässä jotain hurjaa nelikymppislahjaa Jannelle. Ajattelin antaa hänen käydä luvalla vieraissa, mutta en usko hänen kuitenkaan tekevän sitä oma-aloitteisesti”, Mira kertoi. Hän oli joskus pelännyt Jannen uskollisuuden vakavuutta, koska työmatkoja oli paljon ja avioliittovuosia alkoi kerääntyä. Seksirintamalla pitäisi saada jotain piristystä aikaiseksi. Hän haluaisi ennen kaikkea nähdä Jannen rakastelevan toista naista. Keskustelimme vielä lisää aiheesta ja selvisi, että Janne on rakastajana todella huomaavainen, ei jätä naista ilman. Hän on hulluna seksiasuihin ja minun vaatevalikoimani vastaa täysin hänen unelmiaan. Löimme kättä päälle, jolloin olo oli kuin varastaisi tikkarin lapselta. Mitä minä tässä häviäisin? En todellakaan nähnyt asiassa mitään pelättävää, Janne oli mitä ilmeisimmin terve, hyväkäytöksinen, vaitiolotaitoinen ja ihan hyvännäköinen. En oikeasti uskonut asian toteutuvan, koska oli jo aamuyö ja väsymys painoi. Päätin tilata taksin kotiin, jotta en herättäisi aamulla pahennusta kotitaloni kyttääjien silmissä juhla-asuineni. Oli maanantaipäivä ja Mira käveli sattumalta käytävällä vastaan. ”Onhan se iltajuttu edelleen voimassa?”, hän kysyi iloisella äänellä, kuin asiaan ei liittyisi mitään ihmeellistä. Paikalla oli muitakin, joten ymmärsin kyseessä olevan ”salakielen”. Lähdin leikkiin mukaan ja vastasin myöntävästi, aivan kuin olisimme lähdössä harrastamaan vatsatanssia tai jotain uutta. Sovimme ajasta summittain ja lupailimme soitella toisillemme. Olin liekeissä koko loppupäivän. Illalla alkoi kuitenkin arveluttamaan ja aamuun mennessä mulle meni kuitenkin pupu pöksyihin. Soitin Miralle ja esitin asian olevan todennäköisesti käytännössä mutkikkaampaa. Juuri tuo kolmen tutun kimppa oli mielestäni se suurin riskitekijä. Tunnelmaa oli vaikea kuvitella vapautuneeksi, ”hei ruvetaanpas nyt naimaan tässä”-meiningillä. Mira lupautui jättäytymään tapaamisen ulkopuolelle, mutta vaikutti silti hieman pettyneeltä. Heitin sitten aivan ehdotuksena mahdollisuuden kuvata akti videolle. Olin joskus harrastanut sitä silloisen poikaystävän kanssa kohtalaisella menestyksellä. Mira suostui videointiin, jos saisi Jannen suostumaan lahjaansa. Nyt minulle tuli vihdoinkin sellainen mieli, että homma voisi onnistuakin nolon sijasta nautinnollisesti. Janne oli suostunut! Mira soitti keskiviikkona ja pyysi tulla käymään töiden jälkeen. Hän tulikin ajallaan ja toi Jannen videokamerasalkun ja kolmijalan tullessaan. ”En usko, että se kaipailee näitä tänään. Ovat sitten valmiina huomenna, jos aika sopii sulle yhä”, Mira sanoi. Mira näytti vielä miten kamera toimii ja kävimme läpi torstain aikataulut. Mulla olisi kaksi vapaapäivää peräkkäin, joten ajalla ei olisi hirvittävästi väliä, kysehän oli siis Jannen aikatauluista, joka luultavimmin ajoittuisi torstai-iltaan. ”Mitä sä ajattelit tehdä huomenna tunnelman eteen?”, Mira kysyi uteliaana. ”Ehkä pari pulloa viiniä ja viettelevät vaatteet…mitä itse suosittelet?”. ”Viini on hyvä, näytätkö vähän vaatekaappiasi?”, Mira sanoi ja suunnisti vaatehuonettani kohti kysymättä sen kummoisempaa lupaa. ”Janne tykkää melko varmasti naisellisesta sihteerilookista ja riisumisesta. Laita mahdollisimman paljon yksittäisiä vaatekappaleita”, Mira ehdotti ja tarkasteli näkemäänsä. ”Sulla näyttäisi olevan todella hyvä valikoima. Vaikka uskoisin sun kelpaavan sille millaisena vain”. ”Kiitos! Tosi kiva kuulla, että kannustat tähän”, sanoin. ”Mistä sä muuten tykkäisit miehen päällä?”, Mira kysyi vielä. ”Mullahan on hirvittävä fetissi univormuihin, mutta kaikki non-casual käy myös”, sanoin. Halasimme vielä Miran kanssa hänen lähtiessä pitkään. ”Onhan tämä kaikki sulle varmasti ok!”, kuiskasin. ”On aivan ok. Älä siitä huolehdi. Mä en ole mustasukkainen, jos kyseessä on ystävä ja sovitaan asiasta etukäteen”, Mira sanoi. Aloin innostuneena suunnittelemaan sopivia vaatteita huomista varten. Tein muutaman vaihtoehdon ja tarkistin sukkien kunnon vielä varmuuden vuoksi. Huomenna olisi aika laittautua pitkän kaavan mukaan. Heräsin aamulla virkeänä, vaikka olikin vaikea saada unta. Olin ollut varsin kiimaisella tuulella ajatuksineni ja piti pinnistellä, etten hakenut paristotäytteisiä ystäviäni avuksi. Halusin olla todella halukas iltaan mennessä, jolloin saisin miestä pitkän selibaatin jälkeen. Käytin kuntosalin hiljaisempia tunteja hyväkseni ja kävin venyttelytunnilla. Palasin keskustasta kävellen, poikkesin läheisessä kauppakeskuksessa ja hain päivän ostokset ja muutaman pullon valkoviiniä iltaa varten. Siivosin asuntoni saunan lämmetessä ja aloin laittautua iltaa varten. Mira soitti Jannen saapuvan arviolta puoli kuuden maissa, joten minulla olisi hyvää aikaa laittautua. En pitänyt kiirettä, ehtisin varmasti laittamaan tukkanikin huolella. Ajelin saunan yhteydessä ihokarvani ja huolittelin häpykarvoitukseni mahdollisimman houkuttelevaksi. Laitoin ihovoiteet ja annoin niiden imeytyä hetken hiuksia laitellessani ja meikkiä pohjustaessani. Kello tuli neljä ja aloin pukeutumaan hiljalleen. Valitsin kullanvärisen, aivan uuden setin, johon kuului pikkuhousujen lisäksi mustalla pitsillä koristellut balconette-malliset rintaliivit ja sukkanauhavyö. Laitoin vielä kehooni talkkia, jotta mahdollinen hikoilu ei haittaisi. Sukiksi otin 15 denieriset, vaaleat, kiiltäväpintaiset nylonit ja sääriä korostamaan ruskeat nelituumaiset korkkarit. En ole aikoihin halunnut käyttää mitään tolppakorkoisia. Jos piikkikorolla ei pysy pystyssä, kannattaa pysytellä matalakantaisissa kengissä. Kapean hameen suurin tarkoitus oli herättää mielikuvitus valloilleen ja odotuttaa sen alta paljastuvia sulojani. Tarkastin vielä vetoketjun toimivuuden, jotta pääsisin kuoriutumaan siitä sujuvasti. Valitsemani valkoinen paita ei soveltuisi julkiseen käyttöön, ainakaan näin suuririntaiselle naiselle. Se oli niin läpinäkyvä, että painautuessaan rintoja vasten, kaikki oli nähtävissä viehkeästi. Puin rintaliivit ja pikkuhousut ja aloin laitella hiuksiani nutturalle, alkoi sittenkin olla kiire, tai siltä se alkoi tuntumaan. Tilanne alkoi kiihottamaan entisestään. Olin kuin asiakasta varten valmistautuva entisajan kurtisaani. Jostain tällaisesta olin joskus fantasioinutkin. Ihana tunne, voisin olla hetken kuin prostituoitu, olematta silti sittenkään. En ottaisi tästä mitään korvausta, mutta Jannelle tilanne olisi kuitenkin kuin käyttäisi seuralaispalvelua. Oma motivaationi oli silkka nautinnon hakeminen. Olisin antautuvinani miehen käytettäväksi, mutta todellisuudessa käyttäisin silti naisellista valtaani. Kello tuli viisi, jos Janne olisi etuajassa, olisin pulassa. Puin sukkanauhavyön ja aloin pujottelemaan sukkia. Käytän hienompien sukkien pukemisessa hansikkaita silmäpakojen estämiseksi. Sukkanauhat olivat ensimmäistä kertaa tositoimissa, joten säädin vielä niiden pituutta sopivaksi. Sukkien suiden tulee olla riittävän ylhäällä, jotta reisistä saa hoikan vaikutelman. Takimmaisten sukkanauhojen tulee pysyä myös kiinni kumarrellessa. Testasin tätä peilin avulla ja tulos oli sopiva; nauhat upposivat pakaroihini herkullisesti ja korostivat huoliteltua ulkonäköäni. Puin vielä päällimmäisen vaatekerran ja tarkastin lopputuloksen peilistä. Pusero kaipasi vielä hieman ilmavuutta ja vedin sitä hieman hameen alta. Ainoastaan kynnet olisivat kaivanneet värikkään lakan, mutta työni koska työni rajoitti kynsien pituutta, joutuisin olemaan ilman. Minulle jäi vielä aikaa maalata huuleni, käytin tähän näissä tarkoituksissa sivellintä. Kokosin videokameran makuuhuoneeseen ja testasin sen toimivuuden vielä kerran. Päiväpeittoa en halunnut sotkea, joten viikkasin sen vaatehuoneeseen. Peitteen jätin makuuhuoneen tuoliin viikattuna. Jannea ei kuulunut, joten vaihdoin vielä tyynyihin päälliset, jos niitä vaikka tarvittaisiin. Puuhailin kaikkea mahdollista pientä odotellessani ja huomasin olevani selkeästi hermostunut. En olisi uskonut löytäväni itseäni tällaisesta tilanteesta. Ujous ei päässyt ottamaan valtaa, koska alla tuntui satiininen, tiukka alusasu ja peilikuvani antoi mukavan, itsevarman olon. Ovikello soi, vihdoinkin! Janne oli aivan upea näky puvussaan. Laadukas paita, silkkisolmio ja tyylikkäät kiiltelevät kengät saivat minulle taas perhosefektin vatsanseudulle. Halasimme lämpimästi ja painoin tissejäni tarkoituksella häntä vasten kohottaakseni tunnelmaa. Hänellä oli jopa kalvosinnapit, jotka antavat ainakin minulle charmikkaan kuvan miehestä. ”Jaahas, neiti on tänään varsin viehättävänä”, Janne sanoi ja silmäili minua päästä varpaisiin. Etenkin rintojen kohdalla hänen katseensa viipyili. ”Otatko viiniä, jos avaan pullon?”, kysyin heti avatakseni keskustelua. Tultuani keittiöstä olohuoneeseen viinien kanssa, Janne oli silmäilemässä asuntoani. Istuimme sohvalle ja aloitimme keskustelun tapahtumista kouluaikojen jälkeen. Tunnelma oli aika varovainen, mutta kutkuttava. Tämä tuskin menisi puihin niin pahasti, että jäisin ilman seksiä. Janne oli selkeästi innostunut asustani, hänen katseensa jumittui melko usein nylonsukkien verhoamiin sääriini ja kenkiini. Mira oli kertonut hänen olevan enemmän tissimiehiä ja yritinkin antaa vaivihkaa hänelle silmänruokaa kiristämällä puseroni kangasta rintojen kohdalta. Pullo hupeni pikkuhiljaa ja keskustelua ei tarvinnut enää pinnistellä eteenpäin. Hänestä oli tullut sivistynyt ja hienostunut herrasmies, luontainen varmuus alkoi taas näkymään. Vaikka hän olikin opiskellut ja nähnyt maailmaa minua enemmän, hän jaksoi kiinnostua minun puheistani ja elämästäni, eikä tuonut itseään esille liikaa. Jannehan oli ollut yläasteella hiomaton timantti, miksi ihmeessä en tutustunut häneen silloin. Tunnustin luntanneeni häneltä kerran matikan kokeessa ja todennäköisesti parantanut sillä numeroa. Hän taas kertoi saaneensa silloin vastapalveluksi runsaasti silmänruokaa, kuten nytkin. Lähes kehräten imartelusta lähdin avaamaan toista viinipulloa. Sain keittiössä idean, jolla saisimme lisää jännitystä ja kipinöintiä. Halusin pitää hauskaa pitkään, esiintyä burlesquetaiteilijana ensimmäistä kertaa yleisölle ja ohjailla itsevarmaa Jannea pelkällä ulkonäölläni. Nautin jokaisesta kerrasta, jolloin hän jäi kiinni julkeasta tuijottamisesta. ”Pyöritetäänpäs pulloa, jotta saadaan homma käyntiin”, kerroin ehdottavalla äänensävyllä, johon Janne ei voinut muuta kuin myöntyä. Leikin nimi oli perinteinen totuus vai tehtävä, mutta se ajautui aluksi pelkästään totuus-osuuteen. Lisäsimme näin hieman odottavaa jännitystä. Olen melko varma, että odotin meistä enemmän tehtävien arpomisia ja mitä siitä seurasi. Puutteessa eläminen oli alkanut käymään raskaaksi. Leikin edetessä selvisi, että meidän seksifantasioissamme oli todella paljon yhtäläisyyksiä. Pidimme alusasuista, näyttävyydestä ja visuaalisuudesta. Olimme seksissä leikkisiä ja vaativia ja emme innostuneet hikisistä pikapanoista. Hän paljasti runkanneensa kouluvuosina usein minua ajatellessaan. Tässä tilanteessa ajatus tuntui imartelevalta. Janne vaikutti nauttivan tilanteesta täysin. Hän jäi kerran kiinni asetellessaan kulliaan parempaan asentoon housuissaan ja teeskenteli ottavansa taskustaan nenäliinaa. Ilmeisesti paljastukseni rintaliivieni koosta ja lempiasennostani saivat ainakin jonkinlaisen erektion aikaiseksi. Minua ilahdutti, että häntä kiihotti silikoni-implanttini. Aloimme olla valmiita seuraavaa askelta varten ja päätin avata vielä kolmannen viinipullon. ”Kävisikö sulle seuraavalla pyörityksellä tehtävä?”, kysyin. ”Totta kai!”, Janne vastasi. Hävisin ensimmäisen pyörityksen. Janne selkeästi yritti pyörittää sopivalla nopeudella voittaakseen. ”Voisitko sä riisua paitasi?”. Tämän minä osaisin. Käännyin häneen selin ja avasin napit verkkaisella tahdilla aivan kuin ujostelisin riisumista. Seurailin samalla Jannea peilin kautta, hän oli keskittynyt selkeästi pohkeisiini, jotka olivat korkokengissäni aivan tyrkyllä hänen tarkasteltavanaan. Hän luuli selkeästi, etten pysty seuraamaan häntä ja huomasin hänen taas asettelevan jotain housun etumuksessaan. Sain napit auki ja paljastin olkapääni jälleen kuin kainostelisin hänen katsettaan. Hänen hengityksensä kävi syväksi, vähän syvempi olisi ollut jo huokaus. Pudotin paitani ja asetin sen tulin selkänojalle. Peitin rintani käsilläni ja käännyin kuin viattomin neitsykäinen. Vedin käteni hitaasti sivuilla ja seurasin Jannen ilmeitä. ”Pidätkö?”, kysyin. ”Pidän!”, hän sanoi kuivuneella suulla. Valehtelemisesta olisi jäänyt kiinni, sen verran hän oli poissa tolaltaan. Janne pyöritti pulloa toistamiseen. Olin niin hyvilläni esitykseni menestyksestä, että en puuttunut hänen huijaukseensa ja jouduin taas tehtävävuoroon. Vaihtoehtoja ei ollut paljoa ja jouduin, siis pääsin taas esiintymään riisumalla hameeni. Käännyin jälleen selin ja seurailin taas Jannea peilistä. Kumartuessani laskemaan hametta lattialle ja astumalla sen päältä Janne taas kokeili kyrpänsä kovuutta. Nyt minä sitten jäin kiinni tirkistelystä, mutta Janne ei antanut asian haitata. Kolmannenkin häviöni jälkeen Janne onneksi halusi itsensä riisuttavaksi. Aloin olla erittäin märkänä ja suutelin häntä kevyesti huulille. Laskin hänen takkinsa sohvalle ja kyykistyin riisumaan hänen kenkiään ja sukkiaan. Kumartuessani hän hiveli suurilla kämmenillään rintojani kevyesti ja nännini alkoivat varmasti reagoida tähän. Avasin vyön soljen ja vedin vyön suurieleisesti kokonaan pois, aivan kuin elokuvissa. Hän oli avannut kalvosinnappinsa ja asetti ne sohvapöydälle talteen, kuten kellonsakin. Nousin ylös ja napitin hänen paitansa hivellen rintalihaksia. Hän oli selkeästi alkanut treenaamaan kouluvuosien jälkeen. Sitten oli vuorossa paras osuus. Avasin housun napin ja vetoketjun ja laskin ne alas. Kyrpä seisoi erittäin voimakkaasti ja bokserit pullistelivat lupaavasti. En kiusallanikaan koskenut siihen, sen aika olisi myöhemmin. Neljännen erän taisin hävitä reilulla pelillä. Janne mietti hetken ja halusi minun esittelevän alusvaatevalikoimaani. En ollut asiasta hirvittävän innostunut. Kokoelma oli sinänsä esittelemisen arvoinen, mutta olin penkonut laatikoita sekaisin, etsiessäni illan vaatteita. No, menimme katsomaan ja pääsimme Jannen kanssa lähekkäin pieneen komerotilaan. Hän käytti tilaisuutta hyväkseen ja hiveli lantionseutuani ja rintojani takaapäin. Näytin parhaimpia paloja kokoelmastani. Hän oli selkeästi mieltynyt korsetteihin, lantioliiveihin ja kenkiin, joka viittasi hänen olevan selkeästi muutakin kuin tissimies. Kerroin burlesque-harrastuksestani ja sain erittäin kannustavaa palautetta, voisin kuulemma esiintyä julkisestikin. Sitähän minä en kyllä todellakaan tekisi, mutta oli ilahduttavaa kuulla kehuja. Sitten tapahtui asia, jonka luulin kääntyvän katastrofiksi. Janne meni avaamaan lelulaatikkoni, jonka sisältö oli melko raflaava. Dildovalikoimastani pystyi varmaankin luulemaan, että harrastaisin niitä työkseni, vaikka tosiasiassa käytössä oli yksi ainoa klitoriskiihottimella varustettu malli. Janne löysi laatikosta anustapin ja näytti sitä pilkallisesti. Valehtelin, että se olisi jokin läksiäislahja entisiltä työkavereilta, vaikka sainkin sen kylkiäislahjana isommasta tilauksesta nettikaupasta. Tosiasiassa olin ollut entisen työkaverini kaasona, jonka polttareihin olin tilannut domina-aiheista tavaraa rekvisiitaksi. Osa välineistä oli ikään kuin ”hävinnyt” juhlien jälkeen ja päätynyt minun vaatehuoneeseen. Halusin nähdä Jannen kyrvän pikimmiten, joten ohjasin hänet olohuoneeseen ja pyysin asettumaan nojatuoliin. Janne kävi hakemassa kameran ja viritti sen kuvauskuntoon. Hän oli vihjannut kärsivänsä nopeista siemensyöksyistä, joten päätin poistaa paineet kunnon suihinotolla. Kävin lisäämässä huulipunaa, koska tiesin miesten pitävän punaisista huulista kyrpänsä ympärillä. Otin vielä kylpypyyhkeen ja paperia matkaan, ettemme sotkisi olkkarin karvalankamattoa. Asetin pyyhkeen nojatuolin suojaksi ja vedin Jannen alushousut pikkuhiljaa alas kumartuen itse aitiopaikalle. Näky latisti hieman tunnelmaa, koska hänen karvoituksensa rehotti valtoimenaan. En kuulunut miesten ihokarvojen, saati sitten munakarvojen ystäviin, joten jotain täytyi tehdä tunnelman korjaamiseksi. Pyysin saada ajaa hänen karvoituksensa. Minulle asia oli melko arkinen ja onneksi hänkään ei asiasta loukkaantunut. Siirryimme vessaan, pöntön päälle, jotta karvat putoaisivat sinne. Hän jopa taisi nauttia tilanteesta. Sairaaloissa leikkausta edeltävät karvojen poistot aiheuttavat selkeästi ristiriitaisia tuntemuksia, osa ujostelee, osa kiihottuu toimenpiteestä. Nythän ei ollut sivullisia häiritsemässä ja toimenpide johtaisi suihinottoon…eipä Jannella varmaankaan ollut valittamista. Hieman häkeltyneen oloinen hän taisi silti olla suorasukaisuudestani. Kyrpä ei ollut lasennut yhtään toimenpiteen aikana ja talutin hänet siitä takaisin olkkariin. Tuuppasin hänet hellästi nojatuoliin ja asetuin hänen jalkojensa väliin kontalleni. Tuoli oli tarkoituksella siirretty siten, että Janne näkisi meidät myös peilistä. Sukkanauhoissa pyllistelevä nainen on omasta mielestänikin kaunis näky. Kyrpä oli juuri sopiva: normaaleissa mitoissa pituuden ja paksuuden mukaan, mutta siinä oli suurin vastaani tullut terska. Aloitin poikkihuiluna läheltä kiveksiä ja katsoin samalla Jannea silmiin. Hän unohti hengittämään hetkeksi ja jatkoi vasta päästyäni päähän asti. Kehuin Jannelle hänen aseensa mittaa, joka varmasti imarteli häntä. Erektion voimakkuuden vuoksi en uskaltanut juurikaan kääntämään kyrpää. Aivan kuin hänet olisi puudutettu epiduraalisesti. Avasin suuni ammolleen, jotta saisin terskan mahtumaan etuhampaideni välistä. Janne huokaili nyt kuuluvasti ja pökki kyltymättömästi penistään nieluuni. Oksetusreaktiota pelätessäni käskin hänen pujottaa jalkansa tuolin käsinojien välistä, jolloin hänen lantionsa aukeaisi aivan auki ja liikkuvuus rajoittuisi. Tiesin sen olevan mahdollista, koska olin tehnyt sitä itsekin leikkiessäni sauvalla pornoelokuvaa katsellessa. Tunne on ajoittain sitä mahtavampi, mitä vähemmän pystyy liikuttamaan lantiotaan vaistonvaraisesti. Janne oivalsi idean ja jatkoimme. Uusi asento taisi vaikuttaa positiivisesti, sain vapaammat kädet (ja suun) toimia ja pystyin keskittymään myös pyllyni pyörittämiseen, jotta kiihottaisin häntä vielä tehokkaammin. Otin vielä kynsilläni tiukan otteen hänen kurtistuneesta kivespussistaan ja huomasin Jannen olevan peruuttamattomalla tiellä. Jatkoin vielä hetken, koska olin juuri saanut nieluani rentoutettua ja kalu upposi tosi syvälle. ”Ooo-oo-oo-aaa-AAAAAH”, Janne huusi pitkän aikaa ja varmaan naapureidenkin iloksi. Olin ymmärtänyt lastin olevan tulossa ja vedin kullin pois suustani. Yritin tähdätä sillä talouspaperiin tai Jannen vatsalle, mutta homma ei mennytkään aivan nappiin. Siemensyöksy yllätti voimallaan minut täysin. Ensimmäinen ryöppy lensi varmaan puoli metriä tai ainakin lähelle sitä. Tietysti sen piti tulla juuri minun päälleni. Spermaa tuli pari tippaa etuhampaisiini ja kitalakeenikin. Naamani, hiukseni ja dekolteeni poikki kulki lämmin helminauha. Otti vähän pannuun, meikkini menisi uusiksi ainakin osittain. Janne sai loput syöksystä napattua talouspaperiin ja hipsi hetken huilattuaan suihkuun pesemään huulipunaa ja spermaa itsestään. Hän kehui mun tehneen hyvän shown ja saisin itsekin osani kohta. Olin järkyttynyt lähinnä siitä, että itsevarmuuteni katosi maan rakoon hänen tullessa kuin Imatran koski mun päälleni. Asia alkoi lähinnä huvittamaan ja tiesin hänellä olevan nyt maine kyseessä minua tyydyttäessä. Hän oli sotkenut myös rintaliivini, joten päätin vaihtaa settiä. Garderobini esittelyn yhteydessä olin saanut paremman idean jatkon suhteen. Janne kiihottui selkeästi pin-up-tyylistä. Pyysin häntä odottamaan ja keräilemään voimia tulevaa varten siirtyessäni vaatehuoneeseen vaihtamaan asua. Pikkuhousuni olivatkin jo alkaneet vettyä liikaa. Valitsin vihreää satiinia olevan retrohenkisen setin. Suipoilla kupeilla olevat tukevat rintaliivit ja korkeavyötäröisen, kuusilla sukkanauhoilla varustetun vyötäröliivin. Alushousuina oli tyylistä hieman poikkeavat stringit, koska halusin tuoda esille pakaroitani. Vaatehuoneessa ei ollut istuinta, joten otin aamutakin ylleni ja siirryin makuuhuoneen sängylle sovittaman sukkani jalkaan. Janne tirkisteli olohuoneen puolelta ja pääsin jälleen esiintymään. Nyt sukat olivat full-fashion-tyyliset, saumalliset mallit sileällä suunauhalla, jotka olivat ideaaliset luomaan seksikäs näkymä takaapäin tunkeutuvalle partnerille. Kengistä olin erityisen ylpeä: viisituumaiset korot, sopivasti kiiltävä punainen nahka ja nilkkaremmit. Näitä ei kaikki pystyisi käyttämään kunnialla. Puin vielä aamutakin, ikään kuin esiripuksi tulevalle näytökselleni. Tarjosin varmaan mukavaa näkymää tullessani olohuoneeseen kirkkaampaan valistukseen. En ollut varma Jannen mieskunnosta, joten asia piti tarkistaa. Pyörähdin ympäri ja tarkistin olemukseni peilistä. Olin aika hottis. Lyhyt aamutakki toi reiteni hyvin esiin ja solmittu vyö sai suipot rintaliivini sojottamaan todella ylväästi. Olimme molemmat valmiit, Janne ravisti bokseriensa alla jäykkää kyrpää. Ehdotin, että kuvaisimme lisää suuseksiä. Mira oli lipsauttanut Jannen olevan hyvä kielimies, joten oletin hänen pitävän pillun nuolemisesta. Janne tuli luokseni ja laskeutui polvilleen eteeni. Hän tuntui lähes palvovan minua tai asuani. Kädet vaelsivat tunnustellen välillä paljaita pakaroitani, välillä nylonsukkien saumoja, välillä ne kohosivat kokeilemaan hellästi rintojani, aivan kuin tarkistaakseen, että kaikki oli todellista. Sitten hän alkoi availemaan yksitellen sukkanauhojani. Jokaisen nauhan hän pujotti kulkemaan stringieni alta ja kiinnitti huolellisesti takaisin sukan reunaan. Hän toimi harkiten ja hitaasti, koska huomasi myös minun nauttivan hellästä kosketuksesta. Suljin silmäni ja pyrin pysymään pystyssä. Kosketukset alkoivat tuntua kuin pienet, nautinnolliset sähköimpulssit ja menin paikoin kananlihalle. Harmi, etten ostanut liivejä kahdeksalla sukkanauhalla… Hän otti määrätietoisesti kiinni lantiostani ja alkoi hieroa nenäänsä hellästi häpykolmiotani vasten. Stringeistä huolimatta klitorikseni reagoi voimakkaasti, polveni vavahtivat ja jouduin ottamaan tukea hänen hartiosta. Janne ohjasi minut nojatuoliin ja autoin häntä riisumaan pikkarini. Hän kävi vielä varmistamassa, että kamera kuvaisi koko tapahtuman. Ajattelin hetken avata reiteni ja näyttää, mitä olisi tulossa, mutta palauduin jälleen viehkeän kurtisaanin rooliini. Hän avaisi jalkani silloin kun hän itse haluaisi. Halusin olla nyt täysin hänen armoillaan. Janne tuli polvilleen eteeni ja katsoi syvälle silmiini ottaessaan polvistani kiinni. Hänkin varmaan pinnisteli kiimaansa vastaan ja levitti hitaasti ja nautinnollisesti reiteni. Laitoin vain vähän vastaan, jotta vaikutelma säilyisi. Pujotin pyynnöstä jalkani kulkemaan käsinojien takaa, kuten hänkin oli tehnyt aiemmin. Hänen kielensä alkoi vaellella väristen lonkkanivelteni alueella. Mehuni alkoivat virrata vuolaammin. Kieli teki kaiken kiusallisen nautinnollisesti. Se eteni hitaasti kohti häpyhuuliani ja viipyili matkalla epäsäännöllisesti. Aina välillä hän kiersi pilluni toiselle puolelle jatkaen etenemistään kohti nautinnollisempia alueita. Yritin väkisin ohjata lantiotani kohti kieltä, mutta Janne otti taas kiinni lantiostani ja piti sitä paikallaan. Hänen määrätietoinen otteensa ja pyynnöistäni piittaamattomuutensa kiihottivat minua koko ajan entisestään. Vihdoin hän pääsi pilluni suulle ja alkoi lipsutella pehmeällä kielellään vakoa. Tällainen, juuri sopiva bondage, nosti kiihotustani nopeasti. Vihdoinkin kieli lähti vaeltamaan pilluvaossa ylös ja alas. Liikkeet menivät heilurimaisesti pidemmälle ja pidemmälle. Yritin pitää koko ajan käteni erossa lantioni alueelta ja antaa Jannelle vapauden toteuttaa itseään. Hekumani saavutti ylimmän pisteen kielen alkaessa pyörimään klitorikseni ympärillä. Sydän jätti varmaan pari lyöntiä väliin, ainakin kuvainnollisesti. Parkaisin unohtaen naapurit kokonaan ja ajantaju katosi hetkeksi. Lepäsin hetken Jannen kuivaillessa naamaansa. Kaulasuonet tykyttivät ja olisin pystynyt mittaamaan niistä pulssini käsin koskettamatta. Janne vaikutti innokkaalta ja kyrpä pilkisti housunkauluksen alta. Halusin totta kai sen myös sisääni. Pyysin häntä tulemaan naimaan minua makkariin. Janne tuli perässä ja palasi vielä hakemaan kameran jalustoineen. Vuorossa saattaisi olla elokuvan kliimaksi. Olin aivan liekeissä. Menin kontalleni ja tarjosin kameralle ja Jannelle eroottisimpia näkymiä, mitä naisvartalolla pystyisi tekemään. Joitain kuukausia sitten hankkimani pinnapääty tarjosi vielä elokuvamaista metaforaa. Nainen olisi sängyssä alistuneesti nelinkontin ja pitelisi sängynpäädyn pinnoista kiinni kuin sellin kaltereista. Pyysin häntä kiihkoissani nussimaan minua. Hän saisi tehdä puolestani mitä vain, oikeaa kyrpää en ollut saanut yli vuoteen. Janne jatkoi leikittelyä ja haki aiemmin lelulaatikossani näkemänsä käsiraudat ja ehdotti niiden käyttöä. Suostuin tähän luonnollisesti, luotinhan häneen täysin. Janne tarjoutui myös laittamaan kondomin. Ehkäisystä ei olisi tarvinnut välittää, mutta onhan siivoaminen ainakin helpompaa. Autoin hänen pyynnöstään kumin asennuksessa, joka ei ollut aivan helppoa nupin koon vuoksi. Sain raudat ranteisiini ja pyllistin odottamaan tulevaa. Hän ei kuitenkaan tullut odottamallani tavalla sisääni vaan jatkoi peräpääni kiusoittelua kielellään. Pakarani ja reiteni saivat ihanaa lipomista samalla kun hän kuljetti käsiään pitkin kireitä sukkanauhoja ja nyloneita. Sain kehuja kauneudesta ja eroottisuudesta. Sitten hän tuli alleni selällään ja kurottautui nuolemaan häpyäni. Vankeudestani huolimatta yritin ohjailla klitoristani hänen kielensä käsittelyyn ja levitin jalkojani enemmän auki. Tästä Janne taisi pitää, sillä hän pyysi minua istumaan naamalleen. Hilasimme itseämme käsirautojen salliessa parempaan asentoon ja istuin hänen naamalleen ja kämmenilleen. Olin edelleen aivan märkänä ja tilanne ei tästä kuivemmaksi muuttuisi. Hänen kielensä teki uskomatonta työtä pilluni sopukoissa ja klitoriksella samalla kun hänen kätensä toisinaan kävi hyväilemässä rintojani. Anelin häntä nussimaan minua. Sain hänet vihdoin ylipuhuttua rivoilla puheillani ja hän nousi taakseni tuttuun doggy-style-asentoon. Tarjosin paljaita häpyhuuliani hänelle ja tunsin kyrvän pilluni suulla. Kohta saisin sitä mitä haluaisin. Hän valmistautui tilanteeseen kuin kiihdytysajaja kiitotien alussa. Tunsin tiukat otteet lantiossani ja sitten hän survaisi ison terskansa aivan pilluni pohjaan asti. Kiljaisin vaistomaisesti vartaloni läpi kuohahtavan tunteen voimasta. Hänen työntelytahtinsa oli minulle juuri sopiva. Sängyn kolina ja huutoni olivat kuuluneet varmasti käytävään asti, mutta asia ei tuolloin ollut tullut mieleenikään. Muna sisälläni tuntui taivaalliselta ja odotin koko ajan saavani elämäni ensimmäisen vaginaorgasmin. Janne yllätti minut jälleen. Hän lopetti työntelyn ja hieroi sormella pyllyreikääni. Ymmärsin heti, että hän haluaisi myös anaaliyhdyntää. Asia kiinnosti teoriassa, viriilistä seksielämästäni huolimatta en ollut antanut kenenkään nussia minua sinne. Siellä oli kuitenkin käytetty rasvattua sormea yhdynnän aikana ja olinhan minä sitten leikkinyt siellä sauvallakin. Suostuin sormen työntämiseen ja pyysin käyttämään runsaasti rasvaa. Hän työnsi jälleen kyrpänsä pilluuni ja levitti viileää voidetta pyllyreiälleni. Sormi työntyi hitaasti sisään lihasten antaessa varovasti periksi. Janne taisi olla kokenut tässäkin. Sitten hän jatkoi työntelyä lantiollaan, joka alkoi taas nostamaan hekumaani kiljumiseen asti. Myös hän alkoi karjahtelemaan orgasmin lähestyessä. Työnnöt hidastuivat hiljalleen josta tulkitsin hänen saaneen siemensyöksynsä. Sitten sain jotain aivan ihanaa. Janne piti kovan munan edelleen sisälläni, sormen perseessäni ja kurottautui toisella kädellään hieromaan eritteiden kostuttamaa klitoristani. Orgasmini läheni koko ajan. Sen laukaisi kuitenkin anaalini työnnetty sormi, jota Janne värisytti pienellä liikkeellä. Huusin nyt suoraa huutoa. Janne ei tästä hätkähtänyt vaan jatkoi hyvää työtään orgasmini loppuun asti. Lysähdin lopulta patjalle ja pyysin häntä lopettamaan. Janne irrotti raudat ranteistani ja jäin vielä loikoilemaan hänen kainaloonsa. Äskeisestä jäi ihanat muistot. Olen harvoin tuntenut yhtä hyvää alistuksen ja turvallisuuden tunnetta. Kaiken kruunasi vielä todella iso orgasmi. En halunnut vielä jättää leikkejä tähän, mutta pystyisikö Janne vielä suoritukseen? Hivelin hänen rintakehäänsä ja kysyin viettelevästi, josko hän olisi vielä kiinnostunut, kehuin häntä äskeisestä panosessiosta. Hän heitti pallon minulle jatkosta. Minulla olikin valmiina ajatus, johon tarvitsisin jälleen valmisteluaikaa. Jannekaan ei varmasti saisi munaansa pystyyn vähään aikaan, joten jätin hänet sänkyyn lepäämään ja annoin peitonkin. Hetken päästä hän hengittikin varsin raskaasti ja oletin hänen nukkuvan. Kävin vaatehuoneessa riisumassa vihreän settini. Tarvitsin vielä suihkua, joten otin kylpytakin ja suunnistin kylpyhuoneeseen. Olin yhtä hymyä. Olen harvoin tuntenut itsessäni niin suurta naisellisuutta kuin äsken. Sain Jannen ajettua olemuksellani menettämään äsken itsehillintänsä, niin rajusta nussimisesta ei voinut erehtyä. Pilluni oli aika hellänä, mutta lisää munaa piti saada. Kuivailin itseni huolellisesti ja kävin laittamassa kahvin tippumaan. Tilkka brandyä varmaan maistuisi Jannelle ja otin pullon kaapista valmiiksi. Menin vaatehuoneeseen valitsemaan uutta asua. Heitin kylpytakin pois, jotta viimeinen kosteus haihtuisi iholtani. Ajatuksenani oli laittaa neljänneskuppiset rintaliivit, jolloin Janne olisi lähes pakotettu antamaan nänneilleni kielihoitoa. Olin ihastunut niihin joitain aikoja sitten, kun innostuin opettelemaan nännitupsujen pyöritystä. Jossain brittidokumentissa esiintymisen ammattilaiset opettivat hissukkarouvia luottamaan itseensä ja olemukseensa esiintymällä yläosattomissa. Hankkimiani nännitupsuja en laittaisi nyt, mutta samalla kertaa tilaamani rintaliivit olisivat tällä kertaa kohokohtana. Otin samansävyisen sukkanauhaliivin ja kiinnitin sen vyötärölleni. Malli oli varsin matala, eli oikeampi termi olikin sukkanauhavyö. Sukkanauhojen suosio fetisseissä perustuu varmaan kauneuden ja lantion kaarien ihannointiin. Tämä malli oli eräs suosikeistani. Sukiksi otin äskeiset saumasukat, koska olivat kestäneet äsken kovaa kyytiä rikkoutumatta. Syytä olikin, koska vähän yli 40 euroa sukkaparista on aika paljon. Puin punamustat stringit sukkanauhojen päälle, koska tiesin Jannen haluavan riisua vain välttämättömät vaatteet. Juuri näinhän sen pitikin olla. Miksi hankkia kalliita ja kauniita vaatteita, käyttää pukeutumiseen ylimääräistä vaivaa ja riisua kaikki heti sänkyyn päästessä? Äskeiset punaiset nilkkaremmikengät sopivat asuun täydellisesti. Tarkastin peilistä, että sukkien saumat kulkivat moitteetta ja sukkanauhat olivat riittävän kireällä antamaan seksikäs vaikutelma. Olisin kelvannut vaikka pin-up-kuviin sellaisenaan. Janne ei ollut vielä nähnyt rintojani ja halusin vielä kiusoitella häntä. Minulla oli käyttämäni sukkanauhavyön ja stringien setistä jäljellä rintaliivit ja sovitin niitä neljänneskuppisten päälle. Ne olivat sellaisenaankin todella seksikkäät, kupit olivat melko pienet ja antoivat todella voimakkaan push-up-efektin. Tätä hän muistelisi varmasti lopun elämäänsä… Puin froteisen kylpytakin sijasta punaisen, lyhyen satiiniaamutakin ja lähdin korjaamaan meikkiäni. Meikkauksen yhteydessä riisuin päällimmäiset rintaliivini, jotta pystyin punaamaan nännejäni kiihottavammiksi. Laitoin meikkiä myös rintojeni väliin, jotta näyttävä dekolteeni kimaltelisi ja antaisi syvemmän vaikutelman, nyt sitten ihailemaan lopputulosta. Herätin Jannen ja kurkkasin samalla hänen kaluaan. Seisokki oli jälleen päällä ja aloin taas itsekin kiihottumaan ylväästä näystä. Kahvit olivat edelleen juomatta, joten siirryimme keittiöön. Janne huomioi minut täysin, hän ei varmaankaan pystyisi kertomaan keittiön muusta kalustuksesta jälkikäteen. Jo hänen intensiivinen silmien vaeltelu imartelivat minua ja saivat vatsanpohjaani mukavan tunteen. Sain kehuja ja ajattelin kiittää niistä riisumalla aamutakkini. Tein sen hitailla, mutta etenevillä liikkeillä sopivan suurieleisesti. Janne ahmi vartaloni muotoja katseellaan. Hän käytti siihen aikaa ja sitä minä myös annoin hänelle. Seurailin hänen hengitystään, joka lähes vapisi. Rinnoista hän näytti todella nauttivan. Istuessamme ääneti kahvin ääressä tunnelma alkoi jälleen valua ujouden puolelle, oikeastaan hyvä näin. Tunne oli kutkuttava, kumpikin yritti keksiä tulevaa aloitetta seksiin. Janne oli juonut kahvin loppuun ja siirtynyt brandylasin siemailuun. En edes tarjonnut lisää kahvia, koska en haluaisi hänen särpivän sitä yhtään kauempaa. Hänen katseensa ajautui aina tissivakooni ja keskustelu alkoikin rinnoistani. Oli hauska yksityiskohta huomata, kun kysyin hänen mielipidettään silikonileikkauksestani. Jannen pakaralihakset jännittyivät kuin sähköiskusta ja vartalo nousi sentin pari istuma-asennossa. Oli ilahduttavaa havaita asian kiihottavan noin paljon. Hän kertoi taas olevansa tissimies, vaikka pyllykin näytti kiinnostavan melkoisesti. Keskustelu siirtyi sujuvasti äskeiseen sessioomme. Janne kysyi, olinko pitänyt hänen äskeisestä ”julkeasta” tunkeutumisesta pyllyyni. Olin vähän itsekin yllättynyt voimakkaasta orgasmistani liittyen anaalikiihotukseen. En ollut aikaisemmin tehnyt asiasta kovin suurta numeroa, joitain pieniä kokeiluja oli tosin ollut. Olin aika kokeilunhaluinen ja ihmettelin, etten ollut villissä nuoruudessani antanut kenenkään tehdä tekojaan sinne. Tuntemukseni oli jälleen kiimainen ja hoputin esimerkilläni juomaan lasin tyhjäksi. Janne tekikin niin ja siirtyi innokkaasti makuuhuoneeseen. Kameraa käynnistäessä minulle iski ”nyt tai ei koskaan”-ajatus. Alkoholi taisi nousta nopeasti päähän ja siveästä ja viehkeästä roolistani huolimatta menin ehdottamaan ronskia pornoa. Ajattelin antaa hänen korkata kakkoseni. Hain lelulaatikosta anustapin ja ehdotin Jannelle suoraan anaaliyhdyntää. Hän hymyili härskisti kuin jakoavain ja tulkitsin sen myöntymiseksi. Paikkojeni pitäisi venyä ja rentoutua, ennen kuin Jannen muhkea tulppaani mahtuisi sisään, joten jouduin käyttämään tappia venyttäjänä. Asentaminen ujostutti jotenkin ja menin rasvan kanssa vaatehuoneeseen tekemään tehtäväni. Kävely tappi pyllyssä tuntui aluksi vähän haastavalta, mutta samalla kiihottavalta. En tiennyt, kauanko lihasten rentoutumiseen menisi aikaa ja konttasin sängylle ottamaan Jannelta suihin. Näky oli varmaan aika mahtava, Jannen katse oli ainakin liimautuneena seinällä roikkuvaan peiliin. Nyt Janne kestikin melko hyvin, olinhan tyhjännyt hänen pussinsa jo kahdesti melko lyhyen ajan sisällä. Hän silti nautti tilanteesta, kädet hipelöivät rintojani ja kulkivat pitkin selkääni aina sukkanauhoille asti. Uumani värähteli hekumasta ja halusinkin tyydytystä myös sinne. Nousin hajareisin hänen päällensä ja hankasin klitoriksellani hänen kyrpänsä varteen. Kosteuteni oli varmasti havaittavissa. Hän saisi nyt rintani käsiteltäviksi. Pyysin häntä riisumaan rintaliivini. Mairea hymy kasvoillaan Janne alkoi työhön korostuneen huolellisesti. Anustappi ja klitorikseni kiihottaminen olivat saaneet nännini kovettumaan juuri sopivasti. En usko Jannella olevan tyytyväisempää ilmettä, kun hän pääsi tarkastelemaan rintojani siltä etäisyydeltä. Arvasin oikein, että hän ei hyökännyt niihin heti kiinni puristelemaan ja imemään nännejä. Hän kokeili niiden kimmoisuutta ja varmaan etsi leikkausarpia. Implantit olivat lihaksen alle asennetut ja rintojen muoto oli melko luonnollinen, kirurgi kertoikin olevansa ylpeä lopputuloksesta. Pääsin niillä jopa hänen mallikansioonsa elämäni ensimmäisenä mallintyönäni. Janne oli uppoutunut niiden ihastelemiseen. Rintaliivit toivat sisältönsä hyvin esille ja pitsisomisteet vielä koristelivat näkymää kiihottavaksi. Hän alkoi nuolemaan tissejäni laajoilla, hitailla liikkeillä aluksi kaukana nänneistä. Lantiotani alkoi kutkuttamaan tunne ja tieto siitä, että hän kohta ehtisi nipukoille asti. Kun hän viimein lipsutteli kielellään nännejäni vuorotellen ja hyväili niitä hellästi käsillään, minun piti saada kulli sisääni. Nousin stilettikoroillani patjan päälle jalat Jannen kahta puolta ja kyykistyin hitaasti tarjoten pyllyäni kyrpää vasten. Pidin Jannesta tukea, sillä välin, kun hän ohjasi kalua sisääni. Tunne oli taivaallinen, molemmissa reijissä tukevaa täytettä ja itsevarma kiihottava tilanne päällä. Lukuisista reisitreeneistä huolimatta jalkani alkoivat vapisemaan osin varmaan rasituksesta, osin kiihotuksesta ja vaihdoimme asentoa. Tarjosin taas itseäni takaapäin. Nyt rintani pompahtelivat työntöjen tahtiin roikkuessaan ilman sanottavaa tukea. Sain vielä mukavia kiksejä hänen vielä kupittaessaan kätensä rintoihini. Janne ei aikonut päättää pilluuni ja alkoi värisyttämään tappia peräsuolessani. Olin aivan valmis vaihtamaan perseeseeni oikean kyrvän. Tunsin suolessani alipainetta Jannen vetäessä tappia ulos. Nolotti hieman, kun päästin tahattoman pierun tapin irrotessa. Sain käskyn käydä selälleni, hän laittoi pyllyni alle vielä tyynyn asennon helpottamiseksi. Jalkani hän nosti olkapäilleen ja painoi polviani koukkuun rintojani kohti. Sitten hän levitti runsaasti rasvaa pyllyreijälleni ja tunki sitä sormellaan sisäänikin. Kyrvän rasvauksesta kiihotuin todella paljon. Hivelin ja puristelin rintojani sillä välin kun seurasin hänen näyttelemää operaatiotaan. Rasvaa oli liikaakin, hän runkkasi kulliaan ja varmistui siitä, että se oli kauttaaltaan valkoinen. Sitten hän ujuttautui lähemmäs ja alkoi sovittamaan terskaansa pyllyreijälle. Pyysin olemaan varovainen ja levitin samalla pakaroitani ja välilihaani käsilläni. Terska mahtui kuin mahtuikin suoleeni ja menin aivan kananlihalle tunteesta, silmätkin meinasivat pullistua päästäni. Nupin muljahtaessa sulkijalihasten sisäpuolelle kyrpä ryntäsi hetken aikaa liian kovalla vauhdilla sisääni ja tunsin hieman kipua. Janne oli kuitenkin tarkkaillut koko ajan ilmeitäni ja pysäytti liikkeen aivan heti. Odotimme hetken ja aloitimme työnnön uudelleen. Janne otti lisää rasvaa ja levitti sitä klitorikselleni ja varmisti vielä, että rasvaa riittää anuksessanikin. Hän oli peukaloineen aika kovakourainen, joten jatkoin itse klitorikseni masturbointia sormellani ja puristelin toisella kädellä rintojani. Saimme kyrvän uppoamaan nautinnollisesti ja Janne alkoi työntelemään sitä sisälläni kiihtyvällä tahdilla. En olisi voinut kuvitella anaaliyhdynnän olevan näin nautinnollista. Aloin olla valmis kiihotuksesta, orgasmi oli taas tulossa ja Jannekin näytti jaksavan hyvin. En yrittänyt mitään kaunista, yhtaikaista orkkua, hoitaisin Jannen vielä vaikka päälläni seisten, kunhan kokisin tämän ensin. Kiljuin suoraa huutoa ja menin kaarelle tuntiessani tutun värinän kehossani. Janne ohjasi siemensyöksynsä vatsalleni ja kellistyi hikisenä viereeni. Raukeus meinasi kääntyä uneksi, joten oli pakottauduttava siivoamaan jälkemme. Pesimme suihkussa vielä toisemme. Olo oli aika haikea, koska en tiennyt saisinko Jannea toistamiseenkin. Tiesin varmuudella, että hän halusi minua ja minä häntä, mutta Mira olisi tässä kysymysmerkkinä. Voisi vaikuttaa melko oudolta, että Janne alkaisi käydä minun luonani säännöllisesti panemassa ja pitäisi kotia toisaalla Miran luona. En haluaisi seurustelusuhdetta, ainoastaan panokaverin. Olin hetkeä aikaisemmin kiihkoissani lupautunut kolmanneksi heidän leikkeihin. Olisiko tarjous yhä voimassa? Halusin nähdä kuvamateriaalin pikimmiten, mutta oli myöhä ja väsytti ja Janne lähti taksilla kotiinsa. Jäi hieman tyhjä olo, koska en tiennyt, miten tämä päättyisi.

1

7274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välistä

      odottelin,en kertausta mutta hyvä pitkä tarina,jatkoa , jäi epäselväksi onko Ulla bi ,ja jos niin kuinka se kävi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe