Apua kämmenpsorin hoitoon

Mitä mä teen

Hei! Mikä voide auttaisi kämmenissä olevaan psoriin???? Rystysissä isoja läiskiä joihin ei auta esim. Bemetson tai Daivobet.

5

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamppurasvaa

Minulla ei lääkevoiteet auta vaan pahentavat tilannetta. Olen suolakylylvyillä ja tavallisilla rasvoilla selvinnyt oireettomaksi. Hamppurasvaa saa Body shopista. Toinen hyvä rasva on apteekista saatava Ceridal. Lisäksi olen jättänyt ruoasta pois tomaatin ja paprikan sekä minimoinut perunan, riisin ja vehnästä tehdyt leivonnaiset.

• että mainitsemasi

ruoka-aineet täytyy jättä pois, koska ne aiheuttavat elimistön happamuutta.Lisäksi vielä sokeri ja hiiva ovat pahoja.Suosi siemeniä,pähkinöitä,manteleita ja papuja ym. kasviksia! Voiteista vedetön Aloe Vera Propoilis on paras apu iholle!

• hamppurasvaa
        että mainitsemasi kirjoitti:

ruoka-aineet täytyy jättä pois, koska ne aiheuttavat elimistön happamuutta.Lisäksi vielä sokeri ja hiiva ovat pahoja.Suosi siemeniä,pähkinöitä,manteleita ja papuja ym. kasviksia! Voiteista vedetön Aloe Vera Propoilis on paras apu iholle!

Samat sävelet, ainoa hankaluus on tuon rasvan saanti, kun sitä ei taida saada kuin kotimyynnistä. Minullekin se tehosi.

• Nimeltään Elocon 0,1%. On auttanu mun kämmen-, jalanpohja- ja päänahan psoriin. On kylläki reseptilääke, mutta kannattaa mainaasta lääkärille siitä. Itelle on ollu suurta apua, etenki jalanpohjaan. Oon laittanu puhtaalle iholle Eloconia, antanu kuivaa ja DuoDerm-levyn päälle. Levy pysyy noin 3-5 päivää hyvin paikallaan ja sit vaan pois.

Daivobet-kortisoni on aika vahvaa kortisonia mitä sulle on määrätty. Onhan se ryhmän III-kortisoni. Ite käytin kans alus sitä, mutta kädet tuli vaan kirkuvan punasiks ja vaihdoin lievempään. Ja nyt on iho hyvä ollu jo pari vuotta ja kiitos aika pitkälti auringon ja Elocon-liuoksen.

Joillekki sopii aurinko, ottakaa sitä ja palvokaa sitä, niin ihoki nauttii :)

Hauskaa kesän alkua kaikille :)

• ihme

Monet vuodet kärsinyt Psorista, kämmenet myös pahat mikään rasva ei auttanut.Talvella sairastin kahteen kertaan angiinan,iho meni tosi hurjaksi ja tuntui että hiuksetkin lähtivät päästä.
      Hiusten takia rupesin syömään Piimax c , iho rupesi paranemaan viikon syönnin jälkeen, kädet nyt siistit.Tyttäreni akne myös rauhoittunut piimaxia syömällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe