Apua kämmenpsorin hoitoon

Mitä mä teen

Hei! Mikä voide auttaisi kämmenissä olevaan psoriin???? Rystysissä isoja läiskiä joihin ei auta esim. Bemetson tai Daivobet.

5

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamppurasvaa

      Minulla ei lääkevoiteet auta vaan pahentavat tilannetta. Olen suolakylylvyillä ja tavallisilla rasvoilla selvinnyt oireettomaksi. Hamppurasvaa saa Body shopista. Toinen hyvä rasva on apteekista saatava Ceridal. Lisäksi olen jättänyt ruoasta pois tomaatin ja paprikan sekä minimoinut perunan, riisin ja vehnästä tehdyt leivonnaiset.

      • että mainitsemasi

        ruoka-aineet täytyy jättä pois, koska ne aiheuttavat elimistön happamuutta.Lisäksi vielä sokeri ja hiiva ovat pahoja.Suosi siemeniä,pähkinöitä,manteleita ja papuja ym. kasviksia! Voiteista vedetön Aloe Vera Propoilis on paras apu iholle!


      • hamppurasvaa
        että mainitsemasi kirjoitti:

        ruoka-aineet täytyy jättä pois, koska ne aiheuttavat elimistön happamuutta.Lisäksi vielä sokeri ja hiiva ovat pahoja.Suosi siemeniä,pähkinöitä,manteleita ja papuja ym. kasviksia! Voiteista vedetön Aloe Vera Propoilis on paras apu iholle!

        Samat sävelet, ainoa hankaluus on tuon rasvan saanti, kun sitä ei taida saada kuin kotimyynnistä. Minullekin se tehosi.


    • Nimeltään Elocon 0,1%. On auttanu mun kämmen-, jalanpohja- ja päänahan psoriin. On kylläki reseptilääke, mutta kannattaa mainaasta lääkärille siitä. Itelle on ollu suurta apua, etenki jalanpohjaan. Oon laittanu puhtaalle iholle Eloconia, antanu kuivaa ja DuoDerm-levyn päälle. Levy pysyy noin 3-5 päivää hyvin paikallaan ja sit vaan pois.

      Daivobet-kortisoni on aika vahvaa kortisonia mitä sulle on määrätty. Onhan se ryhmän III-kortisoni. Ite käytin kans alus sitä, mutta kädet tuli vaan kirkuvan punasiks ja vaihdoin lievempään. Ja nyt on iho hyvä ollu jo pari vuotta ja kiitos aika pitkälti auringon ja Elocon-liuoksen.

      Joillekki sopii aurinko, ottakaa sitä ja palvokaa sitä, niin ihoki nauttii :)

      Hauskaa kesän alkua kaikille :)

    • ihme

      Monet vuodet kärsinyt Psorista, kämmenet myös pahat mikään rasva ei auttanut.Talvella sairastin kahteen kertaan angiinan,iho meni tosi hurjaksi ja tuntui että hiuksetkin lähtivät päästä.
      Hiusten takia rupesin syömään Piimax c , iho rupesi paranemaan viikon syönnin jälkeen, kädet nyt siistit.Tyttäreni akne myös rauhoittunut piimaxia syömällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe