Apua kämmenpsorin hoitoon

Mitä mä teen

Hei! Mikä voide auttaisi kämmenissä olevaan psoriin???? Rystysissä isoja läiskiä joihin ei auta esim. Bemetson tai Daivobet.

5

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamppurasvaa

Minulla ei lääkevoiteet auta vaan pahentavat tilannetta. Olen suolakylylvyillä ja tavallisilla rasvoilla selvinnyt oireettomaksi. Hamppurasvaa saa Body shopista. Toinen hyvä rasva on apteekista saatava Ceridal. Lisäksi olen jättänyt ruoasta pois tomaatin ja paprikan sekä minimoinut perunan, riisin ja vehnästä tehdyt leivonnaiset.

• että mainitsemasi

ruoka-aineet täytyy jättä pois, koska ne aiheuttavat elimistön happamuutta.Lisäksi vielä sokeri ja hiiva ovat pahoja.Suosi siemeniä,pähkinöitä,manteleita ja papuja ym. kasviksia! Voiteista vedetön Aloe Vera Propoilis on paras apu iholle!

• hamppurasvaa
        että mainitsemasi kirjoitti:

ruoka-aineet täytyy jättä pois, koska ne aiheuttavat elimistön happamuutta.Lisäksi vielä sokeri ja hiiva ovat pahoja.Suosi siemeniä,pähkinöitä,manteleita ja papuja ym. kasviksia! Voiteista vedetön Aloe Vera Propoilis on paras apu iholle!

Samat sävelet, ainoa hankaluus on tuon rasvan saanti, kun sitä ei taida saada kuin kotimyynnistä. Minullekin se tehosi.

• Nimeltään Elocon 0,1%. On auttanu mun kämmen-, jalanpohja- ja päänahan psoriin. On kylläki reseptilääke, mutta kannattaa mainaasta lääkärille siitä. Itelle on ollu suurta apua, etenki jalanpohjaan. Oon laittanu puhtaalle iholle Eloconia, antanu kuivaa ja DuoDerm-levyn päälle. Levy pysyy noin 3-5 päivää hyvin paikallaan ja sit vaan pois.

Daivobet-kortisoni on aika vahvaa kortisonia mitä sulle on määrätty. Onhan se ryhmän III-kortisoni. Ite käytin kans alus sitä, mutta kädet tuli vaan kirkuvan punasiks ja vaihdoin lievempään. Ja nyt on iho hyvä ollu jo pari vuotta ja kiitos aika pitkälti auringon ja Elocon-liuoksen.

Joillekki sopii aurinko, ottakaa sitä ja palvokaa sitä, niin ihoki nauttii :)

Hauskaa kesän alkua kaikille :)

• ihme

Monet vuodet kärsinyt Psorista, kämmenet myös pahat mikään rasva ei auttanut.Talvella sairastin kahteen kertaan angiinan,iho meni tosi hurjaksi ja tuntui että hiuksetkin lähtivät päästä.
      Hiusten takia rupesin syömään Piimax c , iho rupesi paranemaan viikon syönnin jälkeen, kädet nyt siistit.Tyttäreni akne myös rauhoittunut piimaxia syömällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe