Elisa + suomi24 sähköposti

häämmäästys

Kummaa tökkimistä 24 s-postin kanssa. Muuten ihan kaikki muut sivut aukeaa normaalisti. 24:n s-postissa kun yrittää kirjoittaa uutta viestiä niin pääsy tähän kirjoitus tilaan kestää järkyttävän kauan. Tänään testasin vierekkäin kannettavaa jossa on elisan mokkula ja normi pöytäkonetta joka on verkossa. Pöytäkoneella pääsee ihan normaalisti sähköpostiin mutta kannettava vaan latailee ja latailee. Onko vastaavia kummallisuuksia muilla ja oletteko saaneet sen jotenkin korjattua. Onhan noita muitakin s-posti paikkoja mutta kai tällekin joku selitys on??

2

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin

Viestejä ei saunalahdenkaan mokkulalla saa lähetettyä Suomi24 postista. Muuten tämä olisi toiminutkin ihan ok, saanevatko asiaan milloin korjausta, vai siirrytäänkö muiden postien käyttäjäksi. Nämä soumi24:n uudistukset muutenkin ovat tainneet olla vain mainostilan lisäämiseksi tehtyjä,sivuista 2/3 osaa välkyy mainoksia jotka kuluttavat suurimman osan kaistaa jota mokkulan käyttäjällä ei liikoja ole ja josta saamme maksaa lisää joka mekakasta.

• ainakin nyt. Lähetin koemielessä S24-postista viestin itselleni eikä minkäänlaista ongelmaa eli hidastelua voinut huomata. Saunalahti 5 Mbit, Huawei E169, Mac OS X 10.5.7.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe