Minne All Inc-lomalle?

..............................

Mikä olisi kiva ja laadukas paikka All Inclusive-lomalle 12v tytölle ja äipälle? Nähtävyydetkin ois kiva:)

5

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaajatar

      Itse olen all inclusiven vastustaja, koska 1. rahat menee suurille hotelleille 2. lienee sama, missä maassa on, jos meinaa pysytellä vain hotellissa.

      Karibialla en menisi koskaan all inclusive -jutskaan, mutta Egyptissä ehkä siksi vain että säästyy monelta rasittavalta tilanteelta. Laadukas? Hmm.

      • Bisquit_34

        All inclusive lomalla jää paljon kokematta.
        Mulle ainakin tärkeä osa reissua on se kun saa syödä ja juoda paikallisten seassa paikallista ruokaa. Jos ei ole mitään kontaktia paikallisiin ihmisiiin niin miten näkee miten siellä eletään ja millaisia ihmiset oikeasti ovat. "Tavis" lomalla näkee ja kokee enemmän vähemmällä rahalla.


    • honda70

      Lähtekää Alanyaan Hotelli Club Paradisoon. Todella hyvätasoinen hotelli ja ruokaa paljon ja maittavaa. Hotelli on myöskin yllättävän halpa, 5 henkinen perhe 2700 euroa. Lomamatkat.

    • kokeillut

      Laadukasta all inclusive -matkailua löytää Turkin Belekistä. Kun valitsee matkatoimistojen parhaan hotellin Belekistä niin saa varmasti rahoilleen vastinetta palvelujen ja ruokailun osalta. Itse olen ollut Belekin hotelli Xanadussa kolme kertaa ja taso on loistava.

      Itse haen lomalta aurinkoa, lepoa, hyvää ruokaa ja golffia. Tähän tarkoitukseen Belekin hotellit ovat omiaan. Belekin pienestä kylästä voi ostaa just sen saman tavaran kuin esim. Marmariksesta ja samaan hintaan.

      Mitään nähtävää Belekissä ei ole joten jos haluaa katsella nähtävyyksiä tai kierrellä paljon kauppoja on kohde väärä. Golfaamiseen, altaalla ja rannalla löhöilyyn sekä ruokailusta nauttimiseen kohde on just oikea. Kun olet maksanut matkan niin mihinkään (golffia lukuunottamatta) ei kulu rahaa.

      Marmariksessa on myös all inclusive -hotelleita, mutta niiden taso on paljon huonompi kuin Belekissä vaikka hotellilla olisi samat 5 pistettä matkatoimiston katalogissa.

    • AI on kiva

      All inclusivet ovat minusta oikein kivoja, jos on valmis viettämään valtaosansa ajasta hotellilla. Ne ovat usein mukavilla uimarannoilla, mutta kaukana kaupungeista ja muista palveluista. All inclusiven ympärille ei myöskään helposti tule paikallista pienyrittämistä, koska hotelli tarjoaa asukkailleen tarvittavat palvelut.

      Retkiä kaikista hotelleista on mahdollista tehdä. Niissä on aina retkipiste, joka mielellään myy järjestettyjä retkiä. Koska hotellit usein ovat ns. korvessa, niin järjestetyt retket on oikeasti varteenotettava vaihtoehto.

      Kannattaa siis miettä millaiseen maahan haluaa ja millaisista nähtävyyksistä on kiinnostunut. Se vaikuttaa kohteen valintaan merkittävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe