Minne All Inc-lomalle?

..............................

Mikä olisi kiva ja laadukas paikka All Inclusive-lomalle 12v tytölle ja äipälle? Nähtävyydetkin ois kiva:)

5

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaajatar

Itse olen all inclusiven vastustaja, koska 1. rahat menee suurille hotelleille 2. lienee sama, missä maassa on, jos meinaa pysytellä vain hotellissa.

Karibialla en menisi koskaan all inclusive -jutskaan, mutta Egyptissä ehkä siksi vain että säästyy monelta rasittavalta tilanteelta. Laadukas? Hmm.

• Bisquit_34

All inclusive lomalla jää paljon kokematta.
        Mulle ainakin tärkeä osa reissua on se kun saa syödä ja juoda paikallisten seassa paikallista ruokaa. Jos ei ole mitään kontaktia paikallisiin ihmisiiin niin miten näkee miten siellä eletään ja millaisia ihmiset oikeasti ovat. "Tavis" lomalla näkee ja kokee enemmän vähemmällä rahalla.

• honda70

Lähtekää Alanyaan Hotelli Club Paradisoon. Todella hyvätasoinen hotelli ja ruokaa paljon ja maittavaa. Hotelli on myöskin yllättävän halpa, 5 henkinen perhe 2700 euroa. Lomamatkat.

• kokeillut

Laadukasta all inclusive -matkailua löytää Turkin Belekistä. Kun valitsee matkatoimistojen parhaan hotellin Belekistä niin saa varmasti rahoilleen vastinetta palvelujen ja ruokailun osalta. Itse olen ollut Belekin hotelli Xanadussa kolme kertaa ja taso on loistava.

Itse haen lomalta aurinkoa, lepoa, hyvää ruokaa ja golffia. Tähän tarkoitukseen Belekin hotellit ovat omiaan. Belekin pienestä kylästä voi ostaa just sen saman tavaran kuin esim. Marmariksesta ja samaan hintaan.

Mitään nähtävää Belekissä ei ole joten jos haluaa katsella nähtävyyksiä tai kierrellä paljon kauppoja on kohde väärä. Golfaamiseen, altaalla ja rannalla löhöilyyn sekä ruokailusta nauttimiseen kohde on just oikea. Kun olet maksanut matkan niin mihinkään (golffia lukuunottamatta) ei kulu rahaa.

Marmariksessa on myös all inclusive -hotelleita, mutta niiden taso on paljon huonompi kuin Belekissä vaikka hotellilla olisi samat 5 pistettä matkatoimiston katalogissa.

• AI on kiva

All inclusivet ovat minusta oikein kivoja, jos on valmis viettämään valtaosansa ajasta hotellilla. Ne ovat usein mukavilla uimarannoilla, mutta kaukana kaupungeista ja muista palveluista. All inclusiven ympärille ei myöskään helposti tule paikallista pienyrittämistä, koska hotelli tarjoaa asukkailleen tarvittavat palvelut.

Retkiä kaikista hotelleista on mahdollista tehdä. Niissä on aina retkipiste, joka mielellään myy järjestettyjä retkiä. Koska hotellit usein ovat ns. korvessa, niin järjestetyt retket on oikeasti varteenotettava vaihtoehto.

Kannattaa siis miettä millaiseen maahan haluaa ja millaisista nähtävyyksistä on kiinnostunut. Se vaikuttaa kohteen valintaan merkittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      54
      738
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe