Minne All Inc-lomalle?

..............................

Mikä olisi kiva ja laadukas paikka All Inclusive-lomalle 12v tytölle ja äipälle? Nähtävyydetkin ois kiva:)

5

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaajatar

Itse olen all inclusiven vastustaja, koska 1. rahat menee suurille hotelleille 2. lienee sama, missä maassa on, jos meinaa pysytellä vain hotellissa.

Karibialla en menisi koskaan all inclusive -jutskaan, mutta Egyptissä ehkä siksi vain että säästyy monelta rasittavalta tilanteelta. Laadukas? Hmm.

• Bisquit_34

All inclusive lomalla jää paljon kokematta.
        Mulle ainakin tärkeä osa reissua on se kun saa syödä ja juoda paikallisten seassa paikallista ruokaa. Jos ei ole mitään kontaktia paikallisiin ihmisiiin niin miten näkee miten siellä eletään ja millaisia ihmiset oikeasti ovat. "Tavis" lomalla näkee ja kokee enemmän vähemmällä rahalla.

• honda70

Lähtekää Alanyaan Hotelli Club Paradisoon. Todella hyvätasoinen hotelli ja ruokaa paljon ja maittavaa. Hotelli on myöskin yllättävän halpa, 5 henkinen perhe 2700 euroa. Lomamatkat.

• kokeillut

Laadukasta all inclusive -matkailua löytää Turkin Belekistä. Kun valitsee matkatoimistojen parhaan hotellin Belekistä niin saa varmasti rahoilleen vastinetta palvelujen ja ruokailun osalta. Itse olen ollut Belekin hotelli Xanadussa kolme kertaa ja taso on loistava.

Itse haen lomalta aurinkoa, lepoa, hyvää ruokaa ja golffia. Tähän tarkoitukseen Belekin hotellit ovat omiaan. Belekin pienestä kylästä voi ostaa just sen saman tavaran kuin esim. Marmariksesta ja samaan hintaan.

Mitään nähtävää Belekissä ei ole joten jos haluaa katsella nähtävyyksiä tai kierrellä paljon kauppoja on kohde väärä. Golfaamiseen, altaalla ja rannalla löhöilyyn sekä ruokailusta nauttimiseen kohde on just oikea. Kun olet maksanut matkan niin mihinkään (golffia lukuunottamatta) ei kulu rahaa.

Marmariksessa on myös all inclusive -hotelleita, mutta niiden taso on paljon huonompi kuin Belekissä vaikka hotellilla olisi samat 5 pistettä matkatoimiston katalogissa.

• AI on kiva

All inclusivet ovat minusta oikein kivoja, jos on valmis viettämään valtaosansa ajasta hotellilla. Ne ovat usein mukavilla uimarannoilla, mutta kaukana kaupungeista ja muista palveluista. All inclusiven ympärille ei myöskään helposti tule paikallista pienyrittämistä, koska hotelli tarjoaa asukkailleen tarvittavat palvelut.

Retkiä kaikista hotelleista on mahdollista tehdä. Niissä on aina retkipiste, joka mielellään myy järjestettyjä retkiä. Koska hotellit usein ovat ns. korvessa, niin järjestetyt retket on oikeasti varteenotettava vaihtoehto.

Kannattaa siis miettä millaiseen maahan haluaa ja millaisista nähtävyyksistä on kiinnostunut. Se vaikuttaa kohteen valintaan merkittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      277
      2551
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1824
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      29
      1666
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1608
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      56
      1532
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1386
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1268
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      75
      1068
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    Aihe