RUKkiin santsariksi

ARI

On kohta armeijaan meno ja kovasti kiinnostaa RUKin käyminen.Ja nyt tuntuisi siltä että RUKissa haluaisin santsariksi.Miten siihen virkaan valitaan? Olen tähänastisessa elämässä joutunut aika paljon ihmisiä käskemään.Ja varmaankin siellä osaisin oppilaita käskeä hyvin.Santsarina olo olisi oikeaa toivehommaa.

6

4352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaat

      "On kohta armeijaan meno ja kovasti kiinnostaa RUKin käyminen.Ja nyt tuntuisi siltä että RUKissa haluaisin santsariksi" Monta mutkaa on vielä matkassasi. Ensin sinun pitää pärjätä Auk:ssa niin, että sinut hyväksytään RUK:lle. Sitten sinun pitää olla RUK:n kurssistasi parhaiden joukossa. "santsariksi" valitaan pääsääntöisesti joukko-osastojen priimukset. Sinun pitää siis olla parhaista paras.

      • ARI

        Kyllä.Ajatus kulki niin nopeasti että unohdin mainita Auk:sta.
        Veljeni oli Auk.ssa Sissilinjalla santasaria ja puheiden mukaan oli ollut todella tiukka ja käskevä.
        Niin jostakin oudosta syystä minun mieleni tuli ajatus että minun sitten tulisi olla RUK:ssa santsarina.Uskoisin että minusta hyvinkin olisi siihen hommaan koska olen aika kova käskemään.
        Olisi mukava jos joku RUKin santsari kertoisi omista kokemuksistaan ja antaisi jotain perusohjeita.


      • ddtrhr
        ARI kirjoitti:

        Kyllä.Ajatus kulki niin nopeasti että unohdin mainita Auk:sta.
        Veljeni oli Auk.ssa Sissilinjalla santasaria ja puheiden mukaan oli ollut todella tiukka ja käskevä.
        Niin jostakin oudosta syystä minun mieleni tuli ajatus että minun sitten tulisi olla RUK:ssa santsarina.Uskoisin että minusta hyvinkin olisi siihen hommaan koska olen aika kova käskemään.
        Olisi mukava jos joku RUKin santsari kertoisi omista kokemuksistaan ja antaisi jotain perusohjeita.

        Santsarina olo on ihan kivaa.Suorastaan ihanaa.Elämän paras kokemus.


      • Suorat sanat
        ARI kirjoitti:

        Kyllä.Ajatus kulki niin nopeasti että unohdin mainita Auk:sta.
        Veljeni oli Auk.ssa Sissilinjalla santasaria ja puheiden mukaan oli ollut todella tiukka ja käskevä.
        Niin jostakin oudosta syystä minun mieleni tuli ajatus että minun sitten tulisi olla RUK:ssa santsarina.Uskoisin että minusta hyvinkin olisi siihen hommaan koska olen aika kova käskemään.
        Olisi mukava jos joku RUKin santsari kertoisi omista kokemuksistaan ja antaisi jotain perusohjeita.

        Mies kulkee omia latuajaan ei veljen perässähiihtäjäksi.
        Hanki oma elämä.


    • sihtoksndfgös

      Toivottavasti ei tarvitse sinua koskaan kohdata. Missään yhteyksissä.

    • omilla aivoilla ajat

      Et ole lainkaan ajatellu hankkia itsellesi oikeaa ammattia?
      Kunhan nyt menet sinne SOTA leikkikouluun jos olet kehittynyt ikäisesi tasolle (henk) niin ehkä jo huomaat ne sotaleikkikoulun lapsen asteelle jääneet "miehet".

      Kyllä ne Sinut testaa onko sinusta ainesta. Malta nyt vähän, äläkä ole liian innokas.
      Siellä vaaditaan jotain muutakin kuin käskyjen osaamista. Epäilen että tulet pettymään. Mutta älä välitä se voi olla omakin etusi.


      Mitä erikoista lisä arvoa sinä oletat saavasi RUK:sta?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe