♥ ei ole mitään ihanampaa kuin rakastuminen aikuisella iällä antaa itsellensä lupa heittäytyä satasella kokonaisvaltaisesti suloisen tunteen valtaan nauttia siitä, kun voi ilahduttaa toista pienilläkin hellyydenosoituksilla miten suloista onkaan nähdä kireän virkailmeesi sulavan töistä tullessasi helliin tervetulosuukkosiini saati sitten nähdä Sinun kehräävän mielihyvästä nukahtaessasi iltapusun jälkeen hymyssä suin entäs se, kun kiukkusi sulaa nauraviin silmiini ja haluat hellästi sovittaa tuhmat sanasi Sinun lähelläsi on hyvä olla nyt ja aina ♥
aikuinen rakkaus
9
391
Vastaukset
- *MURUKULTA*
"ei ole mitään ihanampaa kuin rakastuminen aikuisella iällä" paitsi ensirakastuminen nuorella iällä..;þ Taitaa olla niin että rakastuninen koska vain on se paras aika. Se on tärkeintä, että rakastaa, vai mittee! Runosi on kuin aikuinen rakkaus, se paras....:DD Hienoa alkavaa viikoloppua padme_ , nautitaan siitä niin kuin vain aikuinen voi nauttia! :)
- padme_amidala
..kiitokset mukavasta palautteestasi. Aamusella oli niin kiire, etten ehtinyt valita aihetta kunnolla. Piti ottaa lähin mahdollinen aihe, eli sydämessäni vallitseva aikuinen rakkaus : ) Mukavaa viikonloppua sinullekin. Nyt on pakko olla ulkosalla oli kylmä tai ei, ihana viherrys ja kukkaloisto on alkanut : )
- lindalinda1
tässä on taas ihania lauseita ja ajatuksia. Kyl maar se rakastuminen aikuisiällä on ihan toista kuin teini-iässä, se on totta. Hienosti olet pukenut runoosi leikitellen kaiken sen mitä se tullessaan tuo. Tää on melki paras ' entäs se, kun kiukkusi sulaa nauraviin silmiini ja haluat hellästi sovittaa tuhmat sanasi ' Hih, mitähän ne tuhmat sanat mahtoikaan olla =)
- padme_amidala
..liittyy niihin pinttyneisiin tapoihin. Kun toinen laittaa aina vessapaperin väärinpäin tai puristaa hammastahnatuubia keskeltä tms : ) Kiitokset sinulle Linda kannustavasta palautteestasi ja oikein hyvää päivänjatkoa : )
- hilkkako
jonkun oma on helppo näyttää rakkautensa olemalla uskollinen. eikö totta, suukkosilla kohti kevättä :)
- padme_amidala
..mutta minusta rakkaus ei ole toisen omistamista. Eikä uskollisuus mielestäni ole mikään rakkauden mittapuu, joku tahtotila, johon pitäisi ryhtyä todistaakseen jotakin. Uskollisuus syntyy rakkaudesta, kun ei tunne vetoa kehenkään toiseen, kuin vain siihen rakkauden kohteeseen : ) Nämä ovat vain omia ajatuksia, meitä ihmisiä on monenlaisia ja toivoisin, että jokaiselle löytyisi se sopiva/rakas kumppani omanlaisensa : ) Kiitokset sinulle hyvästä palautteestasi ja oikein hyvää viikonloppua : )
- padme_amidala
♥ lauloin kesäillan tyynessä rauhassa, pihakoivun havistessa rauhallista taustamusiikkiaan lauloin kissankelloista päivänkakkaroista, auringon kultaamasta taivaanrannasta päiväperhosten leikistä kesäkukkien terälehdillä ja ennenkaikkea Sinusta siitä, kuinka paljon rakastan Sinua lauloin aamun unisista hetkistä iltahämärän tähtien tuikkeeseen asti eikä minun lauluni lopu koskaan yhä vieläkin laulan Sinun ihanuudestasi suloisesta rakkaudesta Sinulle, jolle haluaisin olla niin paljon enemmän kuin vain pieni minä ♥ ----------------------- korjattu versio aiemmasta runostani: hiljainen satakieli *runo* Kirjoittanut: padme_amidala 7.3.2009 klo 17.53
- padme_amidala
♥ mitäkö ajattelen nyt? ajattelen ostoslistaa pizzatarpeita katkarapua, jauhelihaa, tonnikalaa ja Sinua jauhoja, hiivaa, maitoa ja Sinua kissanhiekkaa, vessapaperia, limua ja Sinua sitten ihan vaan pelkästään Sinua ja omaa sydämeni valloittajaa ---------------------------------------------------- Tony Bennett - Duets - 02 - Smile (Barbra Streisand) http://www.youtube.com/watch?v=GKlkFAMuwVw&feature=PlayList&p=785813141F2A2390&index=0 ♥
- padme_amidala
♥ ai nii mun piti kertoa tuosta sinkkuelämistä, töissä taas jotkut sitä kehuvat, musta se taas on ihan kammottava, en kato sitä koskaan siinä sarjassahan ne vaihtelee kavereita yhtä tiheään, kuin jotkut alusvaatteita, mä en pystyis siihen, kun mulla pitää olla toi rakkaus mukana, eli Sä, ennenkuin haluun suukottaa eikä mua yhtään hävetä olla tällänen, mä oon mä ja muut saa olla rauhassa sellasia, kun ne on, eihän kaikki voi olla samanlaisia naura vaan siinä taas ihan rauhassa "vanhanaikainen" sehän mä olen, mutta saan mä olla tällänen, kun oon, ei mua voi mihinkään muottiin iskeä. eikä Sun tartte koko ajan kököttää mun vieressä, mulla on ihan hyvä olla kirjojen tai telkun kanssa ja kesällä kukkapenkkien kimpussa. voisit Sä kyllä jo viimein sen uskoa, sen rakastamisen vaikka voinhan mä sitä hokea sulle ikuisuuden, jos se tuntuu susta hyvältä rakastan Sua ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803