Rakastavaiset-kortti

tarot-kortti

tämän vuoden korttini on rakastavaiset-kortti. Mitä se oikein tarkoittaa? Sitä että tapaan sen oikean vai mitä? Nyt ollut suhteessa syksystä ja täytyy sanoa että jalat meni alta silloin alussa. Nyt tunteeni muuttuneet ja en enää tunne häntä kohtaan samoin. Tapaanko siis uuden rakkauden? Tuntuu etten tätä nykyistä miestä kohtaan pysty enää (on ollut vaikea vuosi) tuntemaan suurta rakkautta. Johtunee hänen välinpitämättämyydestään.

3

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa tarkoittaa

tarkoittaa rakkasussuhdetta toisen kanssa, mutta se ei ole ainoa tapa tulkita. Kortti voi kehottaa löytämään omat kätkössä olevat puolet itsestäsi. Ihmiset etsivät suhteita tullakseen onnellisiksi. Meidän tulisi löytää se onnellisuus itsestämme ensin. Mun on nyt jotenkin vaikea saada tätä ajatusta välitettyä, mutta kuvittele tilanne, jossa sen sijaan, että etsisit autosi renkaille vaihtajaa, saisit renkaat ensi kerran vaihdettua itse. Kuvittele mikä mahtava tyydytyksen tunne se olisi. Master of the universe! Eli korttia voisi pohtia myös siltä kannalta, että olisit oman elämäsi tärkein ihminen, kaikkein rakkain (tämä nyt tietenkin ajatuksen tervehenkisimmässä tarkoituksessa) ja etsisit ennen kaikkea itseäsi, sen sijaan, että rakkaussuhde partneriin olisi elämäsi tärkein päämäärä.

• tarot-kortti

tiedän mitä tarkoitat. Se on totta että mikä ihana tyydytyksen tunne kun huomaat että todella osaat jotain tai olet saanut jotain aikaiseksi. Mutta tarkoittaako todella rakastavaiset-kortti.. mielestäni kortin nimi pitäisi oikeastaan olla onnellisuuden-kortti tai sinne päin. Mutta tietty ymmärrän jujusi että kukaan toinen ihminen ei korvaa sitä tyydytyksen tunnetta mitä saat itsestäsi ja kun sisimmässäsi on hyvä olla ilman ketään toista. Vaikea muuten pukea sanoiksi se mitä tarkoittaa : )

• tehdä näinkin
        tarot-kortti kirjoitti:

tiedän mitä tarkoitat. Se on totta että mikä ihana tyydytyksen tunne kun huomaat että todella osaat jotain tai olet saanut jotain aikaiseksi. Mutta tarkoittaako todella rakastavaiset-kortti.. mielestäni kortin nimi pitäisi oikeastaan olla onnellisuuden-kortti tai sinne päin. Mutta tietty ymmärrän jujusi että kukaan toinen ihminen ei korvaa sitä tyydytyksen tunnetta mitä saat itsestäsi ja kun sisimmässäsi on hyvä olla ilman ketään toista. Vaikea muuten pukea sanoiksi se mitä tarkoittaa : )

Googleta tarot-rakastavaiset.Sieltä löydät kortin merkityksen.Tämän jälkeen on helpompi mietiskellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8403
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4674
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4353
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3493
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3368
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2871
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe