tämän vuoden korttini on rakastavaiset-kortti. Mitä se oikein tarkoittaa? Sitä että tapaan sen oikean vai mitä? Nyt ollut suhteessa syksystä ja täytyy sanoa että jalat meni alta silloin alussa. Nyt tunteeni muuttuneet ja en enää tunne häntä kohtaan samoin. Tapaanko siis uuden rakkauden? Tuntuu etten tätä nykyistä miestä kohtaan pysty enää (on ollut vaikea vuosi) tuntemaan suurta rakkautta. Johtunee hänen välinpitämättämyydestään.
Rakastavaiset-kortti
3
1162
Vastaukset
- saattaa tarkoittaa
tarkoittaa rakkasussuhdetta toisen kanssa, mutta se ei ole ainoa tapa tulkita. Kortti voi kehottaa löytämään omat kätkössä olevat puolet itsestäsi. Ihmiset etsivät suhteita tullakseen onnellisiksi. Meidän tulisi löytää se onnellisuus itsestämme ensin. Mun on nyt jotenkin vaikea saada tätä ajatusta välitettyä, mutta kuvittele tilanne, jossa sen sijaan, että etsisit autosi renkaille vaihtajaa, saisit renkaat ensi kerran vaihdettua itse. Kuvittele mikä mahtava tyydytyksen tunne se olisi. Master of the universe! Eli korttia voisi pohtia myös siltä kannalta, että olisit oman elämäsi tärkein ihminen, kaikkein rakkain (tämä nyt tietenkin ajatuksen tervehenkisimmässä tarkoituksessa) ja etsisit ennen kaikkea itseäsi, sen sijaan, että rakkaussuhde partneriin olisi elämäsi tärkein päämäärä.
- tarot-kortti
tiedän mitä tarkoitat. Se on totta että mikä ihana tyydytyksen tunne kun huomaat että todella osaat jotain tai olet saanut jotain aikaiseksi. Mutta tarkoittaako todella rakastavaiset-kortti.. mielestäni kortin nimi pitäisi oikeastaan olla onnellisuuden-kortti tai sinne päin. Mutta tietty ymmärrän jujusi että kukaan toinen ihminen ei korvaa sitä tyydytyksen tunnetta mitä saat itsestäsi ja kun sisimmässäsi on hyvä olla ilman ketään toista. Vaikea muuten pukea sanoiksi se mitä tarkoittaa : )
- tehdä näinkin
tarot-kortti kirjoitti:
tiedän mitä tarkoitat. Se on totta että mikä ihana tyydytyksen tunne kun huomaat että todella osaat jotain tai olet saanut jotain aikaiseksi. Mutta tarkoittaako todella rakastavaiset-kortti.. mielestäni kortin nimi pitäisi oikeastaan olla onnellisuuden-kortti tai sinne päin. Mutta tietty ymmärrän jujusi että kukaan toinen ihminen ei korvaa sitä tyydytyksen tunnetta mitä saat itsestäsi ja kun sisimmässäsi on hyvä olla ilman ketään toista. Vaikea muuten pukea sanoiksi se mitä tarkoittaa : )
Googleta tarot-rakastavaiset.Sieltä löydät kortin merkityksen.Tämän jälkeen on helpompi mietiskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634