Hemmetti. Oon vähän tumpelo (paremminkin kärsimätön) tään masiinan kanssa. Tietäiskö joku mistä alkais kyselee halpoja menopaluu lippuja Espanjaan? Tyttäreni on asunut Andaluciassa Fuengirolassa jo vuosia. Nyt lähtisin sinne vaikka heti hänen luokseen(asunto siis on) ja viipyisin kesäkuun puolenvälin paikkeille.Rahaa on tietysti niukasti kuten aina. Mistähän kyselis äkki-/peruutus lentoja...? Entäs sitte ne rekat jotka kuljettaa tavaraa Euroopan kautta Espanjaan? Olen 50v psyk.sair.hja ja uskallan ottaa riskin että EHDOTTOMASTI kuskit ovat pääosin mukavia luotettavia ihmisiä joille juttuseura olis ihan okei.Voisin vaikka ostaa pelkän menon ja sieltä ostaa paluulipun... Onko kokemuksia, tietoo ? Espanjaa osaan jo: Para mi un cafe con leche por favor :) Eriika
Voi Hitsi !
Masalin
4
552
Vastaukset
- Ramon P
Kysy suoraan vaikkapa Air Finlandista.
- ookkekara
Esim. tästä http://www.halvatlennot.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721694- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 391260
- 791080