Homeherkkä mikä on

zapperi?

Mihin se auttaa ja valmistaako miehesi niitä myyntiin?

9

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nisuiisu

kosteusvaurio vaurioittaa erittäin pahoin immuunijärjestelmää, jonka seurauksena kaikki taudit ovat mahdollisia. Sinä sairastut herkästi esim. flunssaan, jonka joku on sinuun tartuttanut. Nyt kun käytät tätä zapperia, niin kehosi läpi ohjattu heikko 9 V määrättyä värähtelyä pitävä heikko sähkövirta tappaa tuon "ötökän". Näin säästyt infektiolta, vaikka immuunijärjestelmäsi olisi heikko. Tämä laite on selostettu Hulda Clarkin kirjassa "Hoito kaikkiin sairauksiin". Sitä aikaisemmin mainostettiin jopa TYHOSAn sivuilla, muuta pj. Tuula Nevala poisti sen, kun siirtyi TTL-astma leiriin. Tämä muuten tehoaa niihinkin, joilla on tämä väärästä rahasta ainakin vielä toistaiseksi käyvä TTL-TYHOSA-astma. Pekka Nikkola

• Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.

• nisuiisu
        sanasinko kirjoitti:

Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.

on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN

• PELASTETTU!
        nisuiisu kirjoitti:

on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN

Waude mikä keksintö. Se estää siis, että immuunikadosta kärsivät eivät saa infektioita. Ja kaiken lisäksi olet väittänyt, että AIDS ei ole mitään kosteusvauriomikrobien myrkyistä saatuun immuunikatoon verrattuna. NYT ON SIIS AIDSKIN VOITETTU - PUHUMATTKAAN SIKAINFLUENSSISTA JA MUISTA....

• nisuiisu kirjoitti:

Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)

• ..............................
        sanasinko kirjoitti:

Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)

Eikö se mennytkin niin, ettei teillä edes ollut homeita. Sulla on kamatkin käytössäsi. Joten älä nyt houraile niistä homeista enää. Mene töihin.

• altistukset kunniaan

ja sipperi sapperit käyttöön ja kansa tulee terveeksi. Kitos homeherkkä ja hänen mies.

• Homeherkkä

Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.

• naapurin varikset
        Homeherkkä kirjoitti:

Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.

jos se kerran auttaa. Näitä voisi myydä vaikka hyvinvointituotteina kosteusvaurioista sairastuneille ja työpaikalla kaikilla voisi olla tämä käytössä, eihän lääkäreillä ole parempiakaan neuvoja auttaa sairastuneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe