Homeherkkä mikä on

zapperi?

Mihin se auttaa ja valmistaako miehesi niitä myyntiin?

9

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nisuiisu

      kosteusvaurio vaurioittaa erittäin pahoin immuunijärjestelmää, jonka seurauksena kaikki taudit ovat mahdollisia. Sinä sairastut herkästi esim. flunssaan, jonka joku on sinuun tartuttanut. Nyt kun käytät tätä zapperia, niin kehosi läpi ohjattu heikko 9 V määrättyä värähtelyä pitävä heikko sähkövirta tappaa tuon "ötökän". Näin säästyt infektiolta, vaikka immuunijärjestelmäsi olisi heikko. Tämä laite on selostettu Hulda Clarkin kirjassa "Hoito kaikkiin sairauksiin". Sitä aikaisemmin mainostettiin jopa TYHOSAn sivuilla, muuta pj. Tuula Nevala poisti sen, kun siirtyi TTL-astma leiriin. Tämä muuten tehoaa niihinkin, joilla on tämä väärästä rahasta ainakin vielä toistaiseksi käyvä TTL-TYHOSA-astma. Pekka Nikkola

      • Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.


      • nisuiisu
        sanasinko kirjoitti:

        Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.

        on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN


      • PELASTETTU!
        nisuiisu kirjoitti:

        on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN

        Waude mikä keksintö. Se estää siis, että immuunikadosta kärsivät eivät saa infektioita. Ja kaiken lisäksi olet väittänyt, että AIDS ei ole mitään kosteusvauriomikrobien myrkyistä saatuun immuunikatoon verrattuna. NYT ON SIIS AIDSKIN VOITETTU - PUHUMATTKAAN SIKAINFLUENSSISTA JA MUISTA....


      • nisuiisu kirjoitti:

        on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN

        Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)


      • ..............................
        sanasinko kirjoitti:

        Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)

        Eikö se mennytkin niin, ettei teillä edes ollut homeita. Sulla on kamatkin käytössäsi. Joten älä nyt houraile niistä homeista enää. Mene töihin.


    • altistukset kunniaan

      ja sipperi sapperit käyttöön ja kansa tulee terveeksi. Kitos homeherkkä ja hänen mies.

      • Homeherkkä

        Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.


      • naapurin varikset
        Homeherkkä kirjoitti:

        Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.

        jos se kerran auttaa. Näitä voisi myydä vaikka hyvinvointituotteina kosteusvaurioista sairastuneille ja työpaikalla kaikilla voisi olla tämä käytössä, eihän lääkäreillä ole parempiakaan neuvoja auttaa sairastuneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe