Sammakkolattikko

Yrjö Samulin Sammakko

Kun kirjoittaminen ei innosta. En tiedä mistä johtuu, ettei kirjoittaminen kiinnosta enää lainkaan. Olen ehkä tulossa liian vanhaksi. Kun pohdin asiaa, niin netti kiinnostaa aina vain vähemmin. Olen kyllästynyt kirjoittamaan nettii, kun huomaan, ettei siitä ole mitään hyötyä. Turhimmalta tuntuu kirjoittaa foorumiin, jotka ovat kirjoittajan kannalta hyvin epävarmoja. Olen kyllästynyt myös niihin lukuisiin foorumin yllätyksellisiin lopetuksiin. Hyvä ja toimiva foorumi on saatettu lopettaa ylläpitäjän kyllästyttyä siihen. Alun innostuksen jälkeen kirjoittajafoorumit kuihtuvat pois kuin kukkaset. Täytyy pitää jalat maassa ja katsoa tuelvaisuuteen.

7

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarabaeus

...aika tylsä ja alipainoinen teksti. Ota rauhallisesti. Ja kirjoita uusiksi pari kertaa. Kyllä se siitä sitten taas. Aukeaa. Tsemiä !

• sammakkokirjoittaja

Aina ri saa kirjoittetua mitään,mutta älä hermostu. Kun inspiraatio tulee,niin kyllä sitten keksit jotakin!

Tsepmmiä minultakin!

• scaarabaeus

Inspiraatio ?

ks. Jatkonovellit

• Tauon ottaminen tai kirjoitusympäristön vaihtaminen kannattaa. Tekstiään kannattaa myös välillä yrittää katsoa toisesta näkökulmasta, niin että uusia oivalluksia syntyy ja mielenkiinto pysyy yllä. Itselläni on myös niin, että kaikki foorumit ja nettiyhteisöt vievät keskittymistä ja jaksamista kirjoittamiselta, joten pyrin viettämään niillä vain suhteellisen vähän aikaa.

• George the King

Toisinaan auttaa se, että yhden kirjoitusprojektin tyssätessä hetkeksi, siirtyy toiseen. Esimerkiksi romaania kirjoittaessa ja sen ajautuessa umpikujaan, olen kirjoittanut johonkin kilpailuun tai varastoon novellin, ja se on avannut alitajunnassa kaistan, joka on innostanut kirjoittamaan taas romaaniprojektia.

• scarabaeus

Yrjö Samulin Sammakko

olisi kiva jos nyt kertoisit mitä kaikkea olet saanut aikaiseksi
      tällä välillä
      15.5.2009 ->

......... mielenkiintoista olisi se.

• Publishing House

Ehkä nettiin kirjoittaminen on turhaa, mutta julkaistavaksi ei. Siitä ilo irti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19787
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6780
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6436
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6195
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      6069
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      104
      5957
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5365
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      5090
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4420
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      4020
    Aihe