Kun kirjoittaminen ei innosta. En tiedä mistä johtuu, ettei kirjoittaminen kiinnosta enää lainkaan. Olen ehkä tulossa liian vanhaksi. Kun pohdin asiaa, niin netti kiinnostaa aina vain vähemmin. Olen kyllästynyt kirjoittamaan nettii, kun huomaan, ettei siitä ole mitään hyötyä. Turhimmalta tuntuu kirjoittaa foorumiin, jotka ovat kirjoittajan kannalta hyvin epävarmoja. Olen kyllästynyt myös niihin lukuisiin foorumin yllätyksellisiin lopetuksiin. Hyvä ja toimiva foorumi on saatettu lopettaa ylläpitäjän kyllästyttyä siihen. Alun innostuksen jälkeen kirjoittajafoorumit kuihtuvat pois kuin kukkaset. Täytyy pitää jalat maassa ja katsoa tuelvaisuuteen.
Sammakkolattikko
7
264
Vastaukset
- scarabaeus
...aika tylsä ja alipainoinen teksti. Ota rauhallisesti. Ja kirjoita uusiksi pari kertaa. Kyllä se siitä sitten taas. Aukeaa. Tsemiä !
- sammakkokirjoittaja
Aina ri saa kirjoittetua mitään,mutta älä hermostu. Kun inspiraatio tulee,niin kyllä sitten keksit jotakin!
Tsepmmiä minultakin! - scaarabaeus
Inspiraatio ?
ks. Jatkonovellit Tauon ottaminen tai kirjoitusympäristön vaihtaminen kannattaa. Tekstiään kannattaa myös välillä yrittää katsoa toisesta näkökulmasta, niin että uusia oivalluksia syntyy ja mielenkiinto pysyy yllä. Itselläni on myös niin, että kaikki foorumit ja nettiyhteisöt vievät keskittymistä ja jaksamista kirjoittamiselta, joten pyrin viettämään niillä vain suhteellisen vähän aikaa.
- George the King
Toisinaan auttaa se, että yhden kirjoitusprojektin tyssätessä hetkeksi, siirtyy toiseen. Esimerkiksi romaania kirjoittaessa ja sen ajautuessa umpikujaan, olen kirjoittanut johonkin kilpailuun tai varastoon novellin, ja se on avannut alitajunnassa kaistan, joka on innostanut kirjoittamaan taas romaaniprojektia.
- scarabaeus
Yrjö Samulin Sammakko
olisi kiva jos nyt kertoisit mitä kaikkea olet saanut aikaiseksi
tällä välillä
15.5.2009 ->
......... mielenkiintoista olisi se. - Publishing House
Ehkä nettiin kirjoittaminen on turhaa, mutta julkaistavaksi ei. Siitä ilo irti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267