Kajaanin kaupunki on löytämässä ratkaisun yksituumaisesti talous tilanteeseen http://yle.fi/uutiset/alueelliset_uutiset/kainuu/2009/05/kajaani_uusii_pakolaispolitiikkansa_740509.html
Kajaani ratkaisi
6
286
Vastaukset
- on päästävä
kohta täällä ei ole kuin matantteja! Käykääpä joskus Huuhkajanvaarassa niin näette millainen rähjäinen ja siivoton paikka siitä on tullut, täysin slummialue joutilaine kaiken sorttisine mamuineen. YÖK helvetti!
- Tosiaan on........
Kyllä tämä on jo uskomatonta vallankäyttöä ja hämäystä. Ensin sanotaan sopimukset irti ja annetaan ymmärtää että lopetetaan koko mamu toiminta niin nostetaankin määrää 250 henkilöön ja meno jatkuu huimempana. Tätäkö mieltä me Kajaanilaiset,(arvon valtuusto nassikat), olemme olleet? Odottakaahan seuraavia kunnalisvaaleja !
- immeiset
Paetko pakolaisia... Monikultttuurinen kaupunki on nii ihaaana.... Kysyppä vaikka hyyssäreiltä tai päättäjiltä. 20 miljoonan euron säästöthän siitä tulee. Saavat lapset pitää koulunsa ja vanhukset hoidetaan hyvin, päiväkotiryhmätkin pienenee.. Kaikkeen löytyy vastaus uudesta mamutatiikasta (ennen matematiikka).
- TYHMYYTTÄ
Viattomia tähän menoon on pakolaiset, mutta tuhannen PÖJÄT PÄÄTTÄJÄT alkaa ottamaan kupoliin, ei minkäänlaista vastuuta ja holttia. Noista valtuutetuista ei ole muuhun kun munkin syöntiin ja kahvin juontiin. Ta... TUNARIT.
- U.I.Velo
Kaupungintalolla oli tänään rahanjakopäivä. Kassan aula 1. kerroksessa oli kymmenen aikaan täynnä apua tarvitsevia. Jokaiikinen jonottaja oli nuori taikka nuorehko liimatukkainen mies. Aivan terveen näköisiä ihmisiä, sellaisia, joilla ei kotimaassaan varmaan ole mitään pelättävää. Pelkäänpä, että ovat omasta maastaan mummonsa passilla paenneita tappajia tai muita rikollisia, jotka ovat onnistuneet vakuuttaamaa suomalasien naispuolisen itkun partaalle surkeuttaan kuvatessaan. Sinne jäivät vaimot (monikossa) ja lapset, kotimaahan kuijottamaan, kun isipappa lähti länsimaahan viettämään yltäkylläistä laatuaikaa. Haisivat muuten kummalliselle...
- kaupungille
pitäisi järjestää ihan oma ruumisarkkukulkue kauppakadulle. Ei tässä touhussa ole enää minkään sortin rotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701