Meninpähän tänään naimisiin! Eräs naikkonen sekoitti pääni perinpohjin ja nyt oon tässä.... rengastettu ja on luvattu elää loppuelämämme toisiamme syvästi rakastaen. Myötä- ja vastoinkäymiset on sovittu ratkaista rauhallisesti jutellen kynttilän valossa, suurta yhteisymmärrästy noudattaen. Onkohan tullut liikoja luvattua...!?
Naimisiin!
22
989
Vastaukset
- paapuuri
Menes nyt vaimosi seuraan, eihän täällä kannata tuollaisena juhlapäivänä roikkua.
- sen kertoa
ensteks kuka se meistä onnellisista on jonka hää rengastti :-) ja morsiuskimppu täytyy kans heittää ..
- paapuuri
sen kertoa kirjoitti:
ensteks kuka se meistä onnellisista on jonka hää rengastti :-) ja morsiuskimppu täytyy kans heittää ..
vähän aikaa, pitääkin pyrkiä eturiviin, jos saan vaikka kimpun napattua:)
- ja nyt täällä
Eikös sun pitäisi nyt olla nuorikkosi kainalossa, eikä keskustelupalstalla :-)?
- Yxitypy
tää ei voi olla ku provo :=)))
- olen miettinytkin,
jos kax täkäläistä naisi toisensa. Olisivatko silti aina vaan täällä, kumpikin omalla vehkeellään?
- näin se
menee, et jos tänään meni naimisiin, niin heti tuli sen nettiin ilmoittamaan? Eiköhän aviopareilla hääpäivänään, ole parempaakin tekemistä?
- JekkuKonttori
Sekoittiko naikkonen pääsi vai sinä naisen pään.Taidat olla peräkammarin poikia kun meidän iässämme vielä lankeat naikkosen loitsuihin. Tai ehkäpä olet viisaampi kuin useimmat meistä miehistä ja laskit ovelasti,että näin säästyt pyykinpesulta,ruuanlaitolta,siivoamiselta,pillun vonkaamiselta ja kaikelta muulta harmittavalta ja tuskalliselta toimelta niin että voit täysin riemuin syventyä rakkaisiin harrastuksiisi ja kavereihesi,jotka ovat vatrmasti kateellisina odottamattomasta onnestasi ja viisaudestasi.
- Palaa sitten huomenna
Ollaan kuulolla. Onnellinen Puolestasi! :)
Onnen Hetkiä Teille:)) Nauttikaa toisistanne.. Olette jo nähneet ja kokeneet elämässä. Luulisin? Osaatte varmaan jo ymmärtää jotain, mitä ei nuorempana tiennyt elämästä.. Rakkauden täyteisiä hetkiä teille:))
- viivi-amaldiina
onhan siitä jo kolmekymmentä vuotta aikaa, vai oliko niin, tänään on siis hääpäiväsi. Et roikkus täällä jos tännään 2009 olet avioon mennyt.
menit liikaa lupaamaan kun et minuakaan ole vielä tavannut:))
- Rosmarinus
Arkeologi on aviomieheksi paras, mitä nainen voi toivoa - mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä kiinnostuneempi mies on hänestä.
- PekkaOrvokki
tällä palstalla päiväkirjaa vaikkapa viikon välein. Katotaan miten nuori lempi etenee avioliiton auvoisessa satamassa ja miten lupauksille käy arjen pyörteissä
Essolaiset onnittelevat Sinua, koska uskalsit vielä tässä iässä mennä naimisiin. Kun ensihuuma liitostasi on poistunut, niin voit sitten tulla Essolle keskustelemaan parisuhteen problematiikasta. Essolla on monta pätevää parisuhde-alan asiantuntijaa.
- Inkeri¤¤
Onnea! Toivottaaa 27 -vuotta naimisissa olleena ja monenmoista kokeneena.
Teit varmaan hyvän ratkaisun.
et sitten hääpäväsi iltana muuta tekemistä keksinyt, kun tulla palstalle notkumaan? :))
- Mizze****
varten että kysyy meiltä onko luvannut liikaa tälle "nuorikolleen" tai mistä mä tiedän vaikka olis oikeesti joku nuori 2-kymppinen katalookivaimo ja sulho tulee angstin vallassa palstakamuilta kyselemään että kannattikohan...:/ Eihän mitään huolta pitäis olla jos avioehto on kondiksessa.
- toden sanoo
Toinen avioliittoni on juuri päättynyt. Äitini neuvoo minua, että "älä sinä tyttörukka nyt enää miehiin sekoa", mutta mistä sitä koskaan titää. Ja onnea sinulle! Kypsä rakkaus tapaa kestää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994