Paljonko vetää lagunan vaihdelaatikko, ajattelin vaihtaa tai oon jo ottanut vanhat litkut pois tuli noin 2.7L ja ois kiva tietää meneekö paljon yli 3 L , et ei menis paljoo maahan . Auto siis laguna vm: 97 2.0L Kone
Vaihteisto öljy
Hece
3
953
Vastaukset
- .......................
Katsoppa tuolta: http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=536.0 Selvitä autosi vaihteistotyyppi, jos et sitä jo tiedä. Tyyppikilvestä selvinnee.
Käsivalintainen vaihteisto/vetopyörästö JC5 5/1 Voiteluaineen tilavuus 3,1 litraa Käyttöolosuhteet: normaali Tarkasta/Vaihto: Tarkasta 30000 km / 24 kuukautta
- vaihelaatikko vaihettu
Tarkista uuden öljyn sopivuus ennenkuin vaihdat. Nimittäin lagunan laatikkoo ei saa laittaa mitä tahansa litkua !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941216Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne113791Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613