Täällä oli perusterve 3 vuotias villakoira ja bichon mixi, joka etsii tervettä morsianta itselleen. Olen luonteeltani lapsiystävällinen ja pidän koirista ja ihmisistä yleensäkkin. Minulla ei ole ollut mitään sairauksia lukuun ottamatta tarpeellisia rokotuksia. Toisinsanoen rokotukset ovat myös kunnossa. Olen kotoisin Jyväskylästä tarkemmin Tikkakoskelta. Eli jos kiinnostuit laita mailia: [email protected] tai [email protected] . Ja lisää minusta voi kysellä sähköpostitse ja kuvia myös. Eli jos kiinnostuit niin laita viestiä:D ps. Astutusmaksuista voidaan sopia myöhemmin;)
Etsitään morsianta!
koeirera
1
275
Vastaukset
- ryynis
"Minulla ei ole ollut mitään sairauksia" Tämä ei juuri terveydentilasta siitä kannattaako kyseisellä koiralla astuttaa, kerro mitään.. Silmät ovat varmasti jääneet peilaamatta ja lonkat tutkimatta jne. 3-vuotiaana kun nuo harvemmin näkyvät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801818
- 701637
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91281- 80988
- 95979
- 72978
- 67891
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884