Rakkaus valloittaa ...

runo64

Verhosit itsesi liehuviin silkkeihin joita tuulet heilutteli kutsuvasti ja houkuttelit niiden lomitse luoksesi astumaan ... Ensin vain pitää voittaa rakkautesi ... Muurit korkeat erottaa ja sydämet palavat omilla puolillaan. Rakkaus vaatii paljon ihan kaikkensa antamaan ja niin murtuvat esteet tien ollessa auki onneen ... Lasken pääni rintojesi väliin maistelen hikeäsi taistelun ollessa voitettu ja siitä voipuneet nuolevat haavojaan toisistaan rakkaudella.

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

Ei, en minä tullut kysymään, voimmeko jatkaa mihin jäimme. Etsiä rannaltamme ne sormin hiekkaan piirretyt sydämet. Ei, antaan sen kaiken olla meren poin huuhtomana. Antaa olla muistojen kahleissa istumapaikkamme, jossa katselimme auringonlaskuja ja sitten Rakastelimme ja sinä otit minut enemmän kuin minä sinua. Ja olin sokea sille, kuuromykkä. Olin silloin poika, missä sinä jo nainen. Rakastit ja minua tunteet hämmmensi. Ymmärrän että lähdit. En ollut vastaus kuumiin aaltoihisi. Vastine, mitä tunsit ja koit. Olin kopioitu rantaleijona. Nyt näen katseessasi jotain, mikä saa minut palaamaan luoksesi. Tekemään uuden aloitteen erilaisena Miehenä. Ei nyt mitään orgasmisirkusta, vaan jalat maassa ja oikeaa. Rakastan sinua nyt. Nyt jaksan kantaa sinut ja Rakkautemme. http://www.youtube.com/watch?v=6PtDt9zpio0 Kiitos runostasi. Kun Rakastaa aidosti ja ilmaisee sen kokonaan, koko sydämellään, nainen löytää sen, jos haluaa. Jos ei, Rakkaus on väärään aikaan, väärässä paikassa. Ja sen toteaminen miehen maailman kulmakivi. Elää katkeroitumatta ohi se tosiasia, että Rakkaus ei ole itseisarvo, vaan mahdollisuus. Naisen maailmaan. Hieno ajatus ja vireinä säkeinä kirjoitettu Rakkausrunosi. Ei turhia korusanoja tai ilmaisuja. Olennaista hienossa ja kypsässä muoidossa Runona. Tekstissäsi viihtyi ja se antaa lukijalle paljon. Kerrassaan hieno Runosi. Voimia ja jaksamista päivääsi hyvä Ystävä.

• runo64-1

... muuttaa ja kasvattaa paremmaksi, vahvemmaksi kohtaamaan rakkauden. mikä ennen oli ujoa ja hapuilevaa. niin on nyt määrätietoista ja rohkeaa ja valuuttaa uutena rakkautensa päälle, rakastaen ... todella hieno runo sinulta taas mutta mitäpä muuta voisi odottaakkaan joten hyvä ystävä hyvä !!! no ei tämä kovin kaksinen pähkäily ollut ja olisi joutanut poistaa, jotta olisi säästynyt paljolta mutta sellaista se ... turhan usein ... kiitos kylässä käynistäsi ja runostasi. toivotan leppoisaa pyhäpäivän jatkoa.

• lindalinda1

niinhän se valloittaa - rakkaus. Rakkaus vaatii paljon ja sitä on osattava hoitaa kestääkseen. Esteet voitetaan yhteisymmärryksellä, silloin sillä on tilaa elää. Elää ja kukoistaa vuosikymmeniä. Viettelevä, ajatuksellinen runo johon olet löytänyt uusia tuulahduksia elävöittämään sitä. Ja viimeinen säe, voi jestas miten mahtava ! Kerrassaan hieno lukupaketti, mutta mitäpä muuta Sinulta enää osaa edes odottaakaan.

• Heippa..Kävin aamulla,mutta ei ollut vielä runoasi.. Onneksi tulin vielä katsomaan.. Hieno runo.. Välillä, rakkaus vaatii todella paljon, toiselta osapuolelta,on se sitten mies tai nainen..ennenkuin kypsyy ja saavuttaa yhteyden.Uskon,että syvä rakkaus,joka on sillä tavalla saavutettu,kestää ajan tuulissa paremmin,kuin äkki-rakastuminen. Runosi herätti paljon mietteitä,tästä elämisen tuskasta. Rakkaus on tunteena arvokas ja sitä kannattaa tavoitella..Oikein hieno kokonaisuus.. Osaat todella..Kiitos tästä jälleen.. Mukavaa iltaa ja huomista..Iloa! t.Irkku

• runo64-1

... se kirjottaessa tuntuu mahtavalta lukupaketilta mutta äkkiä moiset ajatukset taivaan tuuliin maailman ääriin katoaa ... niin ettei kerkiä sanomaan heippa ja hyvästi vain. no ainahan sitä onnekseen löytää uusia ilmaisuja elävöittämään mutta harvat niitä löytää, melkeimpä sinä vain. kiitoksia sanoistasi rakas ystäväin ja mestarini ja toivotan pyhäpäivääsi lämpimiä tuulia hopeista kruunuasi pöllyttämään, lämmöllä sydämestäni.

• runo64-1
        irkku-37 kirjoitti:

Heippa..Kävin aamulla,mutta ei ollut vielä runoasi.. Onneksi tulin vielä katsomaan.. Hieno runo.. Välillä, rakkaus vaatii todella paljon, toiselta osapuolelta,on se sitten mies tai nainen..ennenkuin kypsyy ja saavuttaa yhteyden.Uskon,että syvä rakkaus,joka on sillä tavalla saavutettu,kestää ajan tuulissa paremmin,kuin äkki-rakastuminen. Runosi herätti paljon mietteitä,tästä elämisen tuskasta. Rakkaus on tunteena arvokas ja sitä kannattaa tavoitella..Oikein hieno kokonaisuus.. Osaat todella..Kiitos tästä jälleen.. Mukavaa iltaa ja huomista..Iloa! t.Irkku

... no minun runot ovat niin hyviä piiloutumaan että harvat niitä löytää. no vähän on turhan päiväinen sepustus mutta minkäs teet - sama pää kesät, talvet ja sen asian kanssa on vain yrittettävä elää ... kiitos vierailustasi rakas ystäväin ja toivotan symppiksien päivän täyteen hyvää ja kaunista, lämmöllä sydämestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1268
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      175
      1171
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      70
      946
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      274
      819
    5. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      787
    6. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      67
      776
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      771
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      182
      739
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      695
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      678
    Aihe