HEI, TÄÄLLÄ OLISI TAMPEREEN SEUDULLE DOGSITTERI! OLEN IKÄNI HOITANUT KOIRIA, KISSOJA JA MUITAKIN ELÄIMIÄ. MIKÄÄN KOIRA EI OLE ONGELMA MINULLE! PS: PISTÄKÄÄ MINULLE VIESTIÄ SÄHKÖPOSTIIN JOS HALUATTE PALKATA HYVÄN JA LUOTETTAVAN KOIRAIHMISEN KOIRIANNE ULKOILUTTAMAAN! :) 044 9938 665/JENNA MÄKELÄ
DOGSITTER-IHMINEN PALKATTAVANA
7
293
Vastaukset
- KIINNOSTAAAA
VARMAAN ON VERO- JA VAKUUTUSASIAT KUNNOSSA JA LAADITAAN RIITTÄVÄN LAAJA KIRJALLINEN SOPIMUS KOIRAN HOIDOSTA. Varmaan annan kangalini sulle!! Otetaan se cockslap pois päältä.
- niin siinä
oli puhelinnummero alla. OTA YHTEYTTÄ SUORAAN!!!! tai laita ainakin omat yhteystietosi näkyviin.
- KIINNOSTAAAA
niin siinä kirjoitti:
oli puhelinnummero alla. OTA YHTEYTTÄ SUORAAN!!!! tai laita ainakin omat yhteystietosi näkyviin.
"PS: PISTÄKÄÄ MINULLE VIESTIÄ SÄHKÖPOSTIIN" En osaa lähettää sähköpostia matkapuhelinnumeroon!! Eipä ole asiaakaan, kiinnostaa vain miten joku dogsitter pärjäisi kangalieni kanssa hahahaha.
- sittenkin
KIINNOSTAAAA kirjoitti:
"PS: PISTÄKÄÄ MINULLE VIESTIÄ SÄHKÖPOSTIIN" En osaa lähettää sähköpostia matkapuhelinnumeroon!! Eipä ole asiaakaan, kiinnostaa vain miten joku dogsitter pärjäisi kangalieni kanssa hahahaha.
vähän yksinkertainen. Lapsikin osaa soittaa matkapuhelimeen, ei siihen sähköpostia tarvi lähettää...
Ja mitä tulee alla olevaan:
"Eipä ole asiaakaan, kiinnostaa vain miten joku dogsitter pärjäisi kangalieni kanssa hahahaha."
Niin asiaa voisit toki kysyä häneltä...
Ja tokko sulla mitään kengurua edes on, torvi
- ...
On erittäin hienoa, että 4H tarjoaa nuorille mahdollisuuden ansaita taskurahoja, vieläpä rakkaan harrastuksen parista. Toivottavasti aloittajallekin ura urkenee, yleensä jos olet sanojesi vertaisesti luotettava, niin nämä asiakassuhteet ovat kestäviä ja monelle koiran omistajalle suuri helpotus. Edelliseltä vastaajalta haluaisin kuitenkin tiedustella, että ketä hittoa oletit kiinnostavan annatko sinä koirasi hoitoon? Kiinnosti varmasti paperiliitintäkin...
- sanottiin
että 4h dogsitter? 4h on rahastushuijaus eikä anna mitään nuorille.
- aattelin vaan....
Niin, kannattais tosiaanlaittaa se capslock pois päältä, näyttää asiallisemmalta.
jos haluat sähköpostia, voisit varmaan antaa osoitteen. ja suomessa on yli 5 miljoonaa
ihmistä ympäri maata, etkä varmaan jaksa lähteä helsingistä lappiin koiraa ulkoiluttamaan, niin kannattais varmaan laittaa myös paikkakunta esille.
ja edelliselle vastanneelle että on aika ilmeistä että on 4h:n leivissä jos käyttää nimitystä dogsitter, sillä 4h on tietääkseni ainoa seura joka järjestää nuorille tämänkaltaista toimintaa nimityksellä "dogsitter".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407