Pakkotoisto bändi

Valle09

Löytyipä netistä mielenkiintoinen bändi joka kuulostaa ehkä aavistuksen Tähkältä mutta enemmän joltain muulta. Hassuahan tässä on se että bändin nimi on Pakkotoisto ja pakkotoisto.com -foorumillakin tämä bändi on huomattu. Liekö kuullaan tästä porukasta vielä paljon? Hyvän nimen ovat keksineet ja musiikistaki annan pojille täydet pinnat! Löyty bändiltä kotisivutki www.pakkotoistomusic.com

3

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseestä

      ja itse olet tässä bändissä soittamassa ja ajattelit että näinhän bändimme saa ilmaista mainosta kun kirjoitan siitä tämmöisen avauksen foorumille.. säälittävää.. Mutta itse bändiin; tosiaan on kuunneltu Tähkää.. kyllä soittamaan kaikki oppii, mutta se omaperäisyys, sitä ei apinoijilta löydy. Säälittävää.. eli Säälittävää x2.

      • Valle09

        Itsellä nousee mielummin painot kun tuo soittopeli. :D Bongasin vaan tällasen pakkotoisto.com foorumilta ja ajattelin jakaa sen täällä.


      • ohikulkija82

        En nyt sit tiedä onko tuo niin säälittävää?? Onhan maailmalla jo monenlaista musiikkia ja piti oikein ruveta vertailemaan. Kuuntelin sitten parit Lauri Tähkät ja en löytänyt niistä tuollaisia rautalankavaikutteita taikka päinvastoin pakkotoistosta sitten löytänyt muita elementtejä mitä Tähkällä on. Onhan toi pohjanmaan murteella laulaminen tottakai samaa mutta ei se minun mielestä sitä tarkoita etteikö muut voisi laulaa pohjanmaaksi jos yksi jo niin tekee. Onhan noita muitakin bändejä jotka laulavat murteella mutta eivät ole niin pinnalla. Bändin kappale oli todella tarttuva vaikka se ei musiikkityyliini oikein mahdukaan. Kai se jotain tarkoittaa? Olen sitä mieltä että maailmaan mahtuu vielä vaikka monenmoista on jo tehty ja nähty! Lisää vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe