Pakkotoisto bändi

Valle09

Löytyipä netistä mielenkiintoinen bändi joka kuulostaa ehkä aavistuksen Tähkältä mutta enemmän joltain muulta. Hassuahan tässä on se että bändin nimi on Pakkotoisto ja pakkotoisto.com -foorumillakin tämä bändi on huomattu. Liekö kuullaan tästä porukasta vielä paljon? Hyvän nimen ovat keksineet ja musiikistaki annan pojille täydet pinnat! Löyty bändiltä kotisivutki www.pakkotoistomusic.com

3

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseestä

ja itse olet tässä bändissä soittamassa ja ajattelit että näinhän bändimme saa ilmaista mainosta kun kirjoitan siitä tämmöisen avauksen foorumille.. säälittävää.. Mutta itse bändiin; tosiaan on kuunneltu Tähkää.. kyllä soittamaan kaikki oppii, mutta se omaperäisyys, sitä ei apinoijilta löydy. Säälittävää.. eli Säälittävää x2.

• Valle09

Itsellä nousee mielummin painot kun tuo soittopeli. :D Bongasin vaan tällasen pakkotoisto.com foorumilta ja ajattelin jakaa sen täällä.

• ohikulkija82

En nyt sit tiedä onko tuo niin säälittävää?? Onhan maailmalla jo monenlaista musiikkia ja piti oikein ruveta vertailemaan. Kuuntelin sitten parit Lauri Tähkät ja en löytänyt niistä tuollaisia rautalankavaikutteita taikka päinvastoin pakkotoistosta sitten löytänyt muita elementtejä mitä Tähkällä on. Onhan toi pohjanmaan murteella laulaminen tottakai samaa mutta ei se minun mielestä sitä tarkoita etteikö muut voisi laulaa pohjanmaaksi jos yksi jo niin tekee. Onhan noita muitakin bändejä jotka laulavat murteella mutta eivät ole niin pinnalla. Bändin kappale oli todella tarttuva vaikka se ei musiikkityyliini oikein mahdukaan. Kai se jotain tarkoittaa? Olen sitä mieltä että maailmaan mahtuu vielä vaikka monenmoista on jo tehty ja nähty! Lisää vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      984
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      885
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38