Kannattaa erottaa

lihamaailma ja

muut maailmat. "Onko sinusta johtajaksi? Luo ura örkkiorjuuttajana!" Mitä peetä tämä on?? Näitäkö tarvitaan? Fantasiassa ja etenkin scifissä on kyllä paljon hyviä tarinoita, sekä paperilla että sähköisenä.

3

434

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

En kai tajunnut mitä yrität sanoa. Oliko tarkoituksesi varoittaa, ettei pitäisi sekoittaa fantasiakirjallisuutta liikaa todellisuuteen, esim. ettei ala haaveilla taikuuden harrastamisesta Potterit luettuaan? Enemmän olisin huolissani muun kaunokirjallisuuden (tai vaikka tv-sarjojen) sekoittamisesta todellisuuteen. Fantasiakirjallisuudessa sentään aiheet on sen verran kaukaiset, että vaaraa sekaannukseen ei ole, kun tuolla kaduilla ei örkkejä ja lohikäärmeitä vaella, mutta heti jos jossain suositussa "tavallisessa" kirjassa (Da Vinci koodi) on jokin salaliittoteoria tai Salatuissa elämissä joku hahmoista on narsisti, niin porukka alkaa nähdä salaliittoja joka puolella ja kaikki tavallisetkin kusipäät on narsisteja ja itse on uhri, kun joku vähän sanoo pahasti.

• tulee da Roskan

kautta, ollaan turmelemassa nuoria ja vanhempia. Katsokoot mieluummin tissiä netistä ja lehdistä. Se ainakin on lihamaailmaa! Tuo esimerkki on minun mielestäni kaamea näyttö kaameasta asenteesta, vaikka örkit olisivatkin mielikuvitusta. Ovatko, muuten? Sitäkö johtajuus on: orjuuttamista?

• tuommoisen

työpaikkakilmoituksen? Missä ja milloin? Linkkiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe