WoW Miten saan nopeasti levelleitä.. Keinolla millä hyvänsä!

buneary

Eli miten saan nopeasti levelleitä WoWissa. Nykyään tulee ehkä kerran kuussa: en ole kaikkein paras pelaaja tietenkään.. Tosin kyllä ystäviä jotka auttavat, mutta olen kyllästynyt pieniin questeihein >>Tapa 10 sutta>> Tai jotain.. MUISTUTAN VIELÄ! HYVÄKSYN KAIKKI KEINOT JOS VAIN AUTATTE MINUA!!!

33

1787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buneary
    • makke_91

      1. Teet tehtäviä (kaikkein helpoin ja nopein vaihtoehto) 2. Rupeat vetämään instoja 3. Ostat powerlevutusta (en todellakaan suosittele)

      • buneary

        okei kiitti :) Koitan tehä paljon questeja.. oon pelannu nyt 6 kk ja mua pännii ett oon vasta 20 levellinen.. :( ku mun kaveri on pelannu nyt ehk kolmeviikkoo ja se on jo kait 35 levellinen tai enemmän


      • Shamaani.
        buneary kirjoitti:

        okei kiitti :) Koitan tehä paljon questeja.. oon pelannu nyt 6 kk ja mua pännii ett oon vasta 20 levellinen.. :( ku mun kaveri on pelannu nyt ehk kolmeviikkoo ja se on jo kait 35 levellinen tai enemmän

        No kakskymmentä levelisenä ei niitä vaihoehtoja hirveästi ole. Teet niitä guesteja vaan ihan homona,ja kyllä sitä leveliä alkaa tulemaan. Dunkkuja en suosittele "nopeaan" levutukseen, paitsi jos sinnekkin on guesteja :D Ja jos sua tässä vaiheessa alkaa nyppimään guestejen tekeminen, nii lopeta koko peli, sä joudut tekemään niitä vielä 80 saavuttamiseksi _IHAN_VITUSTI_ :) Toinen asia mikä tietenkin vaikuittaa on se classi, jolla pelaat. joitan on hankalampi levuttaa lowbie, mutta kun sinne 60 paikkeille pääset niin sen alkaa jo luonnistua (millä vain cliassilla) suhteelisen helposti. Itselläni nyt 24 päivää playedissä ja 18 niistä level 80. Toivottavasti auttoi. -------------------------------------------------- Funnel-80 enha shaman @ stormreaver


      • buneary
        Shamaani. kirjoitti:

        No kakskymmentä levelisenä ei niitä vaihoehtoja hirveästi ole. Teet niitä guesteja vaan ihan homona,ja kyllä sitä leveliä alkaa tulemaan. Dunkkuja en suosittele "nopeaan" levutukseen, paitsi jos sinnekkin on guesteja :D Ja jos sua tässä vaiheessa alkaa nyppimään guestejen tekeminen, nii lopeta koko peli, sä joudut tekemään niitä vielä 80 saavuttamiseksi _IHAN_VITUSTI_ :) Toinen asia mikä tietenkin vaikuittaa on se classi, jolla pelaat. joitan on hankalampi levuttaa lowbie, mutta kun sinne 60 paikkeille pääset niin sen alkaa jo luonnistua (millä vain cliassilla) suhteelisen helposti. Itselläni nyt 24 päivää playedissä ja 18 niistä level 80. Toivottavasti auttoi. -------------------------------------------------- Funnel-80 enha shaman @ stormreaver

        Joo mut en kyll aijo lopettaa :P Sain pelin joululahjaks ja en oo kerenny pelaa ku 3 kk mutt kyll tää täst viel menee toivotan etten joudu hermoromahduksen partaille ;P


      • damitsit
        buneary kirjoitti:

        okei kiitti :) Koitan tehä paljon questeja.. oon pelannu nyt 6 kk ja mua pännii ett oon vasta 20 levellinen.. :( ku mun kaveri on pelannu nyt ehk kolmeviikkoo ja se on jo kait 35 levellinen tai enemmän

        Mitäh? 6kk ja lvl 20? Itse levutin 20:een viidessä päivässä, tapa nyt edes yksi Boari päivässä herran jumala sentään.


      • buneary
        damitsit kirjoitti:

        Mitäh? 6kk ja lvl 20? Itse levutin 20:een viidessä päivässä, tapa nyt edes yksi Boari päivässä herran jumala sentään.

        En oo pelannu joka päivä ja sillee.. mut nyt ku latasin ton cursen ni oon pelannu paljon paremmin ja enemmän nykyään saan jtn. 1-2 levuu päivässä okei aika vähän mutt keskityn myös paljon auttaa muita ja professioneihin kans :))



        KIITTI KAIKILLE JOTKA ON MUA AUTTANEET!! Tietty jos löytyy lisää keinoja senku kirjoitatte vaan :)) Ainahan sitä jotain uutta voi koklaa ;D


      • Nitaaah
        buneary kirjoitti:

        okei kiitti :) Koitan tehä paljon questeja.. oon pelannu nyt 6 kk ja mua pännii ett oon vasta 20 levellinen.. :( ku mun kaveri on pelannu nyt ehk kolmeviikkoo ja se on jo kait 35 levellinen tai enemmän

        siis oot pelannu 6kk ja vasta 20lvl?
        onko se edes mahdollista? paljos pelaat päivässä?
        itse pelaan yleensä öisin joku 2-3tuntia, nyt on kasassa peliaikaa 1päivä 3tuntia ja oon lvl 34. ja pelkkiä questejä tekemällä saat nopeiten levutettuu. instat buustimalla:et saa juuri mitään. mut jos ihan normi groupin kanssa meet ja teet questit sinne ni saat hyvin xp:tä.

        ei muuta ku questia toisen perään (tarkista että questit ei ole low level, itse heitän jo vihreetki questit pois. keltasena ja oranssina saa parhaiten xp mobeista).


      • öööööööööööööh...
        buneary kirjoitti:

        En oo pelannu joka päivä ja sillee.. mut nyt ku latasin ton cursen ni oon pelannu paljon paremmin ja enemmän nykyään saan jtn. 1-2 levuu päivässä okei aika vähän mutt keskityn myös paljon auttaa muita ja professioneihin kans :))



        KIITTI KAIKILLE JOTKA ON MUA AUTTANEET!! Tietty jos löytyy lisää keinoja senku kirjoitatte vaan :)) Ainahan sitä jotain uutta voi koklaa ;D

        oon ite pelannu kuukauden ja oon 58 lvl dk suosittelen et hae instaa ja samal ku haet ni tee kustui ku pääset instaa vedä se ja leavaa party ja hae uuten ja samal ku haet ni taas kustui helppoo ja rahaa tulee mul nykyä joku 3g per kustu ja 1g per insta ja muista viel et hae aina random instaa.


    • levelitä!

      Lataa www.curse.com silvulta wow quest helper joka aina näyttää kartalla minnen meet tekeen questin. Itte mietin kuinkas paljon saan yhtenä viikonlopun lauantaina tehtyy levelii alotin klo. 9.00 ja pelasin quest helperin avulla n.20.00 ja levelii oli tullu account bound olkaimien avulla 39 ja n puol. :D

      • buneary

        kiitos meen heti lataa sen :DD


      • Falader
        buneary kirjoitti:

        kiitos meen heti lataa sen :DD

        Juu questeja vaa nii *&%#" joltain alueelta ja sitten toiselta sellatti tein pääsin 1 vk 40


    • EnhaShaman

      Lol questeja tietenki -.- jos kerran kuussa tulee lvl kannattaa lopettaa oon vetäny enha shammyn niin, 2 päivässä 60-69

    • heimosenkeimo86

      itellä on 2pävää 15h /played olen 51paladin eikä ole heirloomeja.
      kyllä niitä dungeoneja kantsii tehdä niissä on jokaisessa nykyään questit siinä instan alussa 20lvl saaat yhdesä dungeonista miltei 2lvl ja alle tunnissa.

    • Suosittelen, että teet dungeoneja ja aina jonottaessa teet questeja (ellet ole healer tai tankki, siinä ei silloin pahemmin tarvitse odottaa). Tuolla saa jo aika paljon aikaiseksi. Säännöllisellä dungeoinnilla sulla on myös koko ajan aika hyvä gear, joten sekin edistää levutusnopeutta.

      • WoWPro

        Paras Tapa:
        Nyt kun on Cataclysm ja kaikki täällä niin alku Questitkin on paljon hauskempia :)
        Eli, tee Questeja ja pidä Dungeon Finder Päällä. Kun pääset Dungeoniin nii tee Questit ja se loppuun. Sitten älä enää tee SITÄ samaa dungeonia, Queuaa johonkin muuhun mistä et oo vielä Questeja tehny. Sillä välin kun ootat että pääset uuteen dungeoniin nii tee Questeja, muista, älä tee vihreitä, ei hyötyä (paitsi jos se on chain quest nii sitte). Tällee meikä levutti lvl 20 yhes päiväs :D ja lvl 60 1 viikos... joo, oon aikamoinen nörtti... jopa kiltakin sanoo.


    • Demdamdam

      mie sain ukon 85 yhes kuukaudessa. :p Eli kantsii kokoaika tehä niit questei ja sit dunguja. TAI vaihtoehtosesti battlegroundeja. Bg:stä saa tosi paljon xp:t voitosta.

    • -A-

      Hmmm... tossa ollaan levutettu pojalle ukkoa ja kahdessa päivässä 1 levulta 52 levulle. Eikä pelattu 24h vaan ihan nukuttiin ja syötiin välissä =)
      No tietty voi olla pieni etu, että kun acco on otettu mun tilin kautta, saadaan expat kolminertasena.
      Mutta ite levuttanu omat ukot heti 15 lvl lähtien dungeoneissa pääsääntösesti. Ja niitä odotellessa tehny tehtäviä. Systeri taas tykkää levuttaa tehtävillä. ELi jokanen tavallaan mutta ei ne ilman työtä tule =)
      Lykkyä vaan pyttyyn, kyllä ne sieltä tulee hitaasti mutta varmasti.

    • hönö1

      Juu, kyllähän niitä leveleitä tulee. Itellä warrulla 4,5d /played ja 84 ja puol:) Ja noilla low levuilla kannattaa vetää pvp ja kun on se Call To Arms, niin tulee leveliä niin perkeleesti:)

    • Mulla kans!

      mulla on kans 84 levunen warru

    • worldofbestcraft

      pelaan viikossa 80 h

    • hemuli

      mul menee joku 2 viikkoo ku kehitän ukon 1-85

    • Justchaosh

      Noi on oikeestaan aika paskoja tuloksia tos levutukses,joskus ku innostuin nii vedin 42 lvl 2 päiväs,eli pelasin varmaan jonku 20h,tein koko ajan questeja ja muutaman istan kävin healimas,eli ihmelleten miten jokku sillä kerskailee että saa viikos 60 lvl xD Ja joo kuulostin nörtiltä mutta en sitä ole,silloin vaan tuli semmonen bursti :)

    • Justchaosh
    • lvl ylös

      Kannattaa vetää guestei ja battlegroundei ni levelii rupee tulee ite oon pelannu nyt mun roguel 1,5 viikkoo ja se on 85 mut tosin oli 1to80 kamppeet joten se helpotti vähän mut kannattaa tehä vaan guestii niin hemmetin paljon huomaat kuinka lvl alkaa nousee

    • paras007657

      hei mää sain 35 lvl päiväs repikää siit

    • geamkg

      55lvl 9h played :P

    • plahh

      Oi noita aikoja kun levuttaminen oli oikeesti vaikeeta.. nykyään menee se 2-3 päivää ja sit ollaanki jo Northrendissä. =(

      • bcoliparas

        2-3 tuntia*


    • starfighter9999

      ootteks jotai pellei paladin levuttaa nopeite koska se tankkaa mobei

    • Ville Hankinen

      Terve olen Ville Hankinen! Löysin sivuston jossa saa rahaa! Nyt teidän ei tarvitse pyytää vanhemmilta tai sukulaisilta rahaa että saatte peliaikaa! Paina linkkiä ja mene sivustolle, siellä on kaikki ohjeet sinulle!
      http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883

    • rofl, loomeil pääsee 60 lvliin päivässä tekemäl instoi > jonos questei ofc.. ilma loomei, keposesti 40-50 päiväs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe