Moottorin varoitusvalo voyager

Nimetön

Terve. Osaisiko jou auttaa mikä vikana kuna moottorin varoitusvalo alkoi palamaan ja vikakoodi on ilmeisesti P1684. Kiitos

10

7195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmakine

      Tuollainen löytyi. [P1648] Glow Plug Module Internal Ja kuten aina kaikilla foorumeilla kysytään sen ensimmäisen kysymyksen jälkeen: Millainen auto on kyseessä?

      • Nlmetön

        Nelipyöräinen auto? En minä tiedä mitään kysymysjärjestystä, tarkoitatko SYTYTYSjärjestystä?!


    • Joku muu koodi

      Koska tuolla CCOF:n puolella oli maininta, että ko koodi tarkoittaa sitä, että akku on ollut irti, eikä autoa ole velä 50 kertaa käynnistty akun kytkemisen jälkeen googletin minäkin "mopar obd p1684" Sieltä löytyi tällainen sivu: http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/bl_obd_16.htm Ja siellä puolestaan kerrotaan: P1684 Battery Disconnected Within Last 50 Starts (Chrysler, Jeep) Tämän ei pitäisi vikavaloa sytyttää, joten joku muu koodi pitäisi saada ongittua esiin.

      • TmL74

        Kiitos tuosta. Tuo on ainoa "koodi" mikä tulee mutta silti tuo moottorin valo jää palamaan. Täytyy siis käyttää korjaamolla. Auto vm.2001 3.3l Voyager


      • mmakine

        Mulla meni näköjään P1648 ja P1684 sekaisin, oikeassa olet. Tuo koodi siis kertoo korjaajalle tai katsastajalle sen että vikakoodien nollauksesta on tosi vähän aikaa. Joten: Onko vikakoodit nollattu vähän aikaa sitten?


      • mmakine
        TmL74 kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Tuo on ainoa "koodi" mikä tulee mutta silti tuo moottorin valo jää palamaan. Täytyy siis käyttää korjaamolla. Auto vm.2001 3.3l Voyager

        Ennen korjaamoreissua: Näkyykö konepellin alla mitään irtonaista piuhaa tai alipaineletkua? Onko auto esim. kastunut pahasti? Eihän tankissa ole alipainetta? (avaa ja sulje korkki tai tankkaa) Miten autoa on yleisesti huollettu viime aikoina, minkä ikäisiä ovat tulpat/tulpanjohdot ja ilmansuodatin? Toimiiko auto normaalisti, onko tehot tallella? Ja sitten se yksi vaihtoehto jolla korjaamoreissua saa ehkä siirrettyä kauemmas tulevaisuuteen tai huonommassa tapauksessa tulee pidempi reissu: Oletko ajatellut nollata vikakoodeja? Jonkun tilapäisen häiriön tapauksessa saattaa mennä hyvinkin kesän verran ennen kuin häiriö uusiutuu ja sen ajan saa ajella ilman vikalampun loistoa. Toisaalta, jos koodit nollaa, sieltä saattaa menettää jonkun koodin joka olisi korjaamon laitteilla löytynyt ja ratkaissut todellisen ongelman. Tosin, jos vikavalo ei sammukaan nollaamisen jälkeen niin luultavasti sillä on jotain koodeja kerrottavana.


      • MkH72
        mmakine kirjoitti:

        Ennen korjaamoreissua: Näkyykö konepellin alla mitään irtonaista piuhaa tai alipaineletkua? Onko auto esim. kastunut pahasti? Eihän tankissa ole alipainetta? (avaa ja sulje korkki tai tankkaa) Miten autoa on yleisesti huollettu viime aikoina, minkä ikäisiä ovat tulpat/tulpanjohdot ja ilmansuodatin? Toimiiko auto normaalisti, onko tehot tallella? Ja sitten se yksi vaihtoehto jolla korjaamoreissua saa ehkä siirrettyä kauemmas tulevaisuuteen tai huonommassa tapauksessa tulee pidempi reissu: Oletko ajatellut nollata vikakoodeja? Jonkun tilapäisen häiriön tapauksessa saattaa mennä hyvinkin kesän verran ennen kuin häiriö uusiutuu ja sen ajan saa ajella ilman vikalampun loistoa. Toisaalta, jos koodit nollaa, sieltä saattaa menettää jonkun koodin joka olisi korjaamon laitteilla löytynyt ja ratkaissut todellisen ongelman. Tosin, jos vikavalo ei sammukaan nollaamisen jälkeen niin luultavasti sillä on jotain koodeja kerrottavana.

        Hain tämän viestin kun omassa 2.8 crd:ssa syttyi tuo lamppu. Sitä ennen ajoin kunnon vesilätäköstä. kai se menee kuivuttuaan ohi?


    • Anonyymi

      Hei. Olisko kenelläkään apuja. Chrysler Voyager 2004 3.3 v6 koneella. Lambdat eteen ja taakse vaihdettu silti vikakoodi P0420$10 katalysaattorijärj. teho alle kynnyksen paikka 1.

      • Anonyymi

        Kun sulla on nyt toimivat lambda-anturit ennen ja jälkeen katalysaattorien, niin tuohan viittaa siihen että mittaustulos ennen katalysaatoreita on ihan okei, mutta katalysaattoreiden jälkeen ei ole okei.

        Olisko aika vaihtaa katalysaarrori(t).


    • Anonyymi

      Rehellinen vikakoodi kun kertoo tuon suoraan ettei tartte pähkäillä.🧑‍🔧

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      109
      6441
    2. Kohta katson sun kuvaasi

      ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3667
    3. VOI TÄTÄ ILON

      JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      182
      2378
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

      Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      247
      2236
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

      jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      188
      1894
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

      Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1710
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

      jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1465
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

      Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1164
    9. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

      Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      124
      1160
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

      ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1130
    Aihe