Kuin vain sanoa Sinulle, miten syvästi rakastan Sinua. Eihän sanani rytmiäs häiritse, jatka aivan rauhassa matkaas. Niinhän teen minäki, mustarastas laulannu ja sitä tässä kauniissa autinkoisessa illassa kuunnellu. Keräsin voikukkiaki ja niistä tein niinkuin ennenkin, seppeleen päähäni. Kesää Sinulle sinne missä, tielläs käyt, ehkä käki jo sieläki kukkuu. Tääläki kukkuu , hyvää kesää ajatuksin, eihän tahtis häiriintynny.
Enhän muuta
8
264
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Levollinen 'kirje', sellainen minulla tuli mieleen runostasi. Lämmöllä kirjoitettu ja lämmöllä lähetetty kaunis kirje! :) Kiitos tästä, Liisa, on hienoa alotaa aamu juuri 'kirjeelläsi'! Mukvaa ja ihanan aurinkoista viikon alkua toivottelee Murukulta! :)
Aamujen aamua kaunista! On joskus sellainen tunne, sanoa ääneen mitä sydämessään tuntee. Niinhän minäki eilen, oiskoha minulla ollu heikko hetki? Onhan meillä nyt kesä ja linnutki rakkaudestaan laulaa. Kesän tuoksuja kukkivia katseita, laulujen teitä taivaalle alas vapaisiin vesiin. Soit aamuun tuoreita ajatuksias, kiitän kesälle maistuvaa aurinkoista alkavaa viikkoa.Liisa
- padme_amidala
..rakkaudella kirjoitettu. Sillä oikealla, joka ei vaadi vaan "eihän tahtis häiriintynny. ". Luonto ja rahallinen runon kulku känekukuntoieen tekivät tähän lukijaan vaikutuksen : ) Kiitokset hienosta lukuhetkestä : ) Monen monituisia käen kukuntoja sinulle päivääsi : )
Tänne uuteen runohuoneeseen.
Osaakoha sitä sanoa niinkuin pitäs,
ettei häiriintys tahti?
padme amidala
Tuosta käen kunnusta ihan pakko sanoa,
citykäki sen kunnunan kuulin,
kylmät väreet ihollani kulki.
Hyvää Helatorstaita ja kesänaikaa
kiitos vierailustas ajatusteni äärellä...Liisa
- Laudi
Kesä on kauneimmillaan kun mies ja nainen astelevat alttarille valkeat koivunrungot kumartavat syvään hääparin astellessa koivujen reunustamaa kujaa pitkin kirkkoon valkovuokkokimppu kädessä auringonsäteiden osuessa hiuksiinsa morsian on kuin sadusta kukkuukukkuuu kuuluu jostain On juhannusaatto lippu heilahtelee salossa pienen tuulahduksen voimasta viserrys ja titityy täyttävät ilman Vastavihitty aviomies sulkee vaimonsa syliinsä Kultainen sormus on merkki lupauksesta kulkea taival yhdessä ................. Aurinkoista päivää puutarhatöitteni/vapaapäivän lomasta :) Oli ihan pakko.. kirjoittaa supisuomalaisesta tunnelmasta. Koska Sinä osaat sen, ja se tarttui :) kiitos Liisa !
Kaunistettuna yljälleen
ne hetket elämän
on unohtumattomia hetkiä.
Rakkauden suurta ihmettä
lähteä yhteiselle matkalle.
Tahdon
sydän haluaa
"rakastaa myötä ja vastamäessä"
Laudi
kiitos kauniin runos.
Hyvää herännyttä kesää
käki kukkuu järven takana kuusikossa...Liisa
- Minanoita
Tämän tahdin keskeltä
haluan sinulle huiskuttaa
hyvää kesän alkua toivottaa
ja kertoa
runosi toi niin hyvän mielen
vaikka käki onkin istunut oksallaan
vielä itsepintaisesti vaieten...Ihanaa kun huiskuttelet,
iloseks saat siitä kiitän.
Noo joskus on sydän niin täys,
tuntuu ei tuota rakkauden tunnetta
jaksa kantaa, eikös oo kummaa.
Eihän se ainaskaa maailmaa pahenna
jos sanoa voi oot rakas mulle.
Tuo käki kuules ssehän yllätti,
citykäki jota en oo koskaa kuullu,
sekös alkannu kukkumaan
kaupungin liepeillä, ihan kylmät väreet
kulki ihollani - mikä vaikutus - käki kukkui.
Sinulle kaunis kiitos jätit ajatuksias,
hyvää kesää , hymyn kera ...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
