Kuin vain sanoa Sinulle, miten syvästi rakastan Sinua. Eihän sanani rytmiäs häiritse, jatka aivan rauhassa matkaas. Niinhän teen minäki, mustarastas laulannu ja sitä tässä kauniissa autinkoisessa illassa kuunnellu. Keräsin voikukkiaki ja niistä tein niinkuin ennenkin, seppeleen päähäni. Kesää Sinulle sinne missä, tielläs käyt, ehkä käki jo sieläki kukkuu. Tääläki kukkuu , hyvää kesää ajatuksin, eihän tahtis häiriintynny.
Enhän muuta
8
264
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Levollinen 'kirje', sellainen minulla tuli mieleen runostasi. Lämmöllä kirjoitettu ja lämmöllä lähetetty kaunis kirje! :) Kiitos tästä, Liisa, on hienoa alotaa aamu juuri 'kirjeelläsi'! Mukvaa ja ihanan aurinkoista viikon alkua toivottelee Murukulta! :)
Aamujen aamua kaunista! On joskus sellainen tunne, sanoa ääneen mitä sydämessään tuntee. Niinhän minäki eilen, oiskoha minulla ollu heikko hetki? Onhan meillä nyt kesä ja linnutki rakkaudestaan laulaa. Kesän tuoksuja kukkivia katseita, laulujen teitä taivaalle alas vapaisiin vesiin. Soit aamuun tuoreita ajatuksias, kiitän kesälle maistuvaa aurinkoista alkavaa viikkoa.Liisa
- padme_amidala
..rakkaudella kirjoitettu. Sillä oikealla, joka ei vaadi vaan "eihän tahtis häiriintynny. ". Luonto ja rahallinen runon kulku känekukuntoieen tekivät tähän lukijaan vaikutuksen : ) Kiitokset hienosta lukuhetkestä : ) Monen monituisia käen kukuntoja sinulle päivääsi : )
Tänne uuteen runohuoneeseen.
Osaakoha sitä sanoa niinkuin pitäs,
ettei häiriintys tahti?
padme amidala
Tuosta käen kunnusta ihan pakko sanoa,
citykäki sen kunnunan kuulin,
kylmät väreet ihollani kulki.
Hyvää Helatorstaita ja kesänaikaa
kiitos vierailustas ajatusteni äärellä...Liisa
- Laudi
Kesä on kauneimmillaan kun mies ja nainen astelevat alttarille valkeat koivunrungot kumartavat syvään hääparin astellessa koivujen reunustamaa kujaa pitkin kirkkoon valkovuokkokimppu kädessä auringonsäteiden osuessa hiuksiinsa morsian on kuin sadusta kukkuukukkuuu kuuluu jostain On juhannusaatto lippu heilahtelee salossa pienen tuulahduksen voimasta viserrys ja titityy täyttävät ilman Vastavihitty aviomies sulkee vaimonsa syliinsä Kultainen sormus on merkki lupauksesta kulkea taival yhdessä ................. Aurinkoista päivää puutarhatöitteni/vapaapäivän lomasta :) Oli ihan pakko.. kirjoittaa supisuomalaisesta tunnelmasta. Koska Sinä osaat sen, ja se tarttui :) kiitos Liisa !
Kaunistettuna yljälleen
ne hetket elämän
on unohtumattomia hetkiä.
Rakkauden suurta ihmettä
lähteä yhteiselle matkalle.
Tahdon
sydän haluaa
"rakastaa myötä ja vastamäessä"
Laudi
kiitos kauniin runos.
Hyvää herännyttä kesää
käki kukkuu järven takana kuusikossa...Liisa
- Minanoita
Tämän tahdin keskeltä
haluan sinulle huiskuttaa
hyvää kesän alkua toivottaa
ja kertoa
runosi toi niin hyvän mielen
vaikka käki onkin istunut oksallaan
vielä itsepintaisesti vaieten...Ihanaa kun huiskuttelet,
iloseks saat siitä kiitän.
Noo joskus on sydän niin täys,
tuntuu ei tuota rakkauden tunnetta
jaksa kantaa, eikös oo kummaa.
Eihän se ainaskaa maailmaa pahenna
jos sanoa voi oot rakas mulle.
Tuo käki kuules ssehän yllätti,
citykäki jota en oo koskaa kuullu,
sekös alkannu kukkumaan
kaupungin liepeillä, ihan kylmät väreet
kulki ihollani - mikä vaikutus - käki kukkui.
Sinulle kaunis kiitos jätit ajatuksias,
hyvää kesää , hymyn kera ...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
