Enhän muuta

Kuin vain sanoa Sinulle, miten syvästi rakastan Sinua. Eihän sanani rytmiäs häiritse, jatka aivan rauhassa matkaas. Niinhän teen minäki, mustarastas laulannu ja sitä tässä kauniissa autinkoisessa illassa kuunnellu. Keräsin voikukkiaki ja niistä tein niinkuin ennenkin, seppeleen päähäni. Kesää Sinulle sinne missä, tielläs käyt, ehkä käki jo sieläki kukkuu. Tääläki kukkuu , hyvää kesää ajatuksin, eihän tahtis häiriintynny.

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Levollinen 'kirje', sellainen minulla tuli mieleen runostasi. Lämmöllä kirjoitettu ja lämmöllä lähetetty kaunis kirje! :) Kiitos tästä, Liisa, on hienoa alotaa aamu juuri 'kirjeelläsi'! Mukvaa ja ihanan aurinkoista viikon alkua toivottelee Murukulta! :)

      • Aamujen aamua kaunista! On joskus sellainen tunne, sanoa ääneen mitä sydämessään tuntee. Niinhän minäki eilen, oiskoha minulla ollu heikko hetki? Onhan meillä nyt kesä ja linnutki rakkaudestaan laulaa. Kesän tuoksuja kukkivia katseita, laulujen teitä taivaalle alas vapaisiin vesiin. Soit aamuun tuoreita ajatuksias, kiitän kesälle maistuvaa aurinkoista alkavaa viikkoa.Liisa


    • padme_amidala

      ..rakkaudella kirjoitettu. Sillä oikealla, joka ei vaadi vaan "eihän tahtis häiriintynny. ". Luonto ja rahallinen runon kulku känekukuntoieen tekivät tähän lukijaan vaikutuksen : ) Kiitokset hienosta lukuhetkestä : ) Monen monituisia käen kukuntoja sinulle päivääsi : )

      • Tänne uuteen runohuoneeseen.

        Osaakoha sitä sanoa niinkuin pitäs,
        ettei häiriintys tahti?

        padme amidala

        Tuosta käen kunnusta ihan pakko sanoa,
        citykäki sen kunnunan kuulin,
        kylmät väreet ihollani kulki.

        Hyvää Helatorstaita ja kesänaikaa
        kiitos vierailustas ajatusteni äärellä...Liisa


    • Laudi

      Kesä on kauneimmillaan kun mies ja nainen astelevat alttarille valkeat koivunrungot kumartavat syvään hääparin astellessa koivujen reunustamaa kujaa pitkin kirkkoon valkovuokkokimppu kädessä auringonsäteiden osuessa hiuksiinsa morsian on kuin sadusta kukkuukukkuuu kuuluu jostain On juhannusaatto lippu heilahtelee salossa pienen tuulahduksen voimasta viserrys ja titityy täyttävät ilman Vastavihitty aviomies sulkee vaimonsa syliinsä Kultainen sormus on merkki lupauksesta kulkea taival yhdessä ................. Aurinkoista päivää puutarhatöitteni/vapaapäivän lomasta :) Oli ihan pakko.. kirjoittaa supisuomalaisesta tunnelmasta. Koska Sinä osaat sen, ja se tarttui :) kiitos Liisa !

      • Kaunistettuna yljälleen
        ne hetket elämän
        on unohtumattomia hetkiä.

        Rakkauden suurta ihmettä
        lähteä yhteiselle matkalle.

        Tahdon
        sydän haluaa
        "rakastaa myötä ja vastamäessä"

        Laudi
        kiitos kauniin runos.

        Hyvää herännyttä kesää
        käki kukkuu järven takana kuusikossa...Liisa


    • Minanoita

      Tämän tahdin keskeltä
      haluan sinulle huiskuttaa
      hyvää kesän alkua toivottaa

      ja kertoa

      runosi toi niin hyvän mielen
      vaikka käki onkin istunut oksallaan
      vielä itsepintaisesti vaieten...

      • Ihanaa kun huiskuttelet,
        iloseks saat siitä kiitän.

        Noo joskus on sydän niin täys,
        tuntuu ei tuota rakkauden tunnetta
        jaksa kantaa, eikös oo kummaa.

        Eihän se ainaskaa maailmaa pahenna
        jos sanoa voi oot rakas mulle.
        Tuo käki kuules ssehän yllätti,
        citykäki jota en oo koskaa kuullu,
        sekös alkannu kukkumaan
        kaupungin liepeillä, ihan kylmät väreet
        kulki ihollani - mikä vaikutus - käki kukkui.

        Sinulle kaunis kiitos jätit ajatuksias,
        hyvää kesää , hymyn kera ...Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe