KUR MOO TUS

jutta-79

Nyt uusi ja kiihkeä urheilulaji. Sopii kaikille. KUR MOO TUS Kur Moo Tus: Uusvanhan perushärmäläisen itsepuolustuslajin avulla turvaat henkilökohtaisen koskemattomuutesi, ja pidät paikkasi nakkikioskin jonossa. Monet nykyajan ihmiset ovat valitettavalla tavalla harhautuneet kokeilemaan epämääräisiä itämaisia itsepuolustuslajeja, joiden tarkoitus on lähinnä kerätä opettajilleen mahdollisimman suuret tulot, ilman, että ihmisen henkilökohtainen turvallisuus juurikaan paranee. Toisin on laita vuosituhantiset perinteet omaavassa suomalaiskansallisessa itsepuolustuslajissa, Kur Moo Tuksessa. Tätä lajia on moni suomalainen tietämättään käyttänyt hätätilanteessa pelkistetyssä muodossa, kun vaaran uhatessa järki jättää, ja vaistot ottavat vallan. Kur Moo Tus on jo lähestulkoon tuntemattomaksi käynyttä muinais-, varhais-, alkukantasuomea, ja tarkoittaa nykykielellä vapaasti tulkattuna räkänokkain ojennukseen pistämistä. Lajin nimessä käykin oivallisella tavalla ilmi sen syvällinen filosofia, jonka peruspilarit on kuvattu seitsemässä lajin kultaisessa säännössä: 1. Anna aina vastustajan lyödä toisena. 2. Jokainen ihminen, jolla on vastenmielinen naamataulu, suunnittelee hyökkäystä. Sovella tällöin sääntöä yksi. 3. Toimi ensin, ajattele sitten. 4. Humalassa jokainen meistä voi päihittää kenet tahansa. Kannattaa ainakin yrittää. 5. Ei suuret sanat suuta halkaise. Älä siis turhaan hukkaa aikaa sovintoyrityksiin. 6. Pakoon lähteminen ei ole kiellettyä, mutta on helvetinmoinen häpeä. Älä siis pakene. 7. Mitä enemmän nostat penkistä, sitä röyhkeämmin voit etuilla jonoissa. Liity nyt sinäkin yhä kasvavaan Kur Moo Tuksen harrastajien joukkoon, ja löydä sisältäsi se mitään pelkäämätön öykkäri, jollainen jokainen meistä pohjimmiltaan on. Unohda siis kaukoidän tekosyvälliset käsien huitomishömpötykset, ja paranna itseluottamustasi perisuomalaiseen tyyliin. Kur Moo Tuksen peruskurssi alkaa 29.06.2009 Nurmon liikuntahallilla. Päättökuulustelu Torikadun grillillä lauantai-iltana 15.7. klo 02:35. Kurssimaksu 60e, Suoritettava heti kurssin alussa. Hariootella voi Seinäjoella joka perjantai ja lauantaiehtoo vekseliaukialla. Menöö paikalle ja sanoo kovalla äänellä notta kaikki Ilimajokiset ja Jalasjärviset on mulukkuja, jokka tarttis panna turkinhiahan ja naira uurestansa, ja pesäpallo on hinttien laji. Harijootusvastustajia alakaa tuolla kuttulla muorostua jonoksi asti. -joten ei kun menoksi.

3

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niekka :DDDD!!!

      haha vitun hauska läppä :DDDDDD
      jutta 79 painu helvettiin.

      • jutta-79

        -ja helvettiin!
        Miksi minut tuomitset?
        Onko sinulla siihen valtuudet?
        Etkä saata tietää minun ominaisuuksia saatikka valtuutuksia!

        Hyvät pyhät.


      • hassua
        jutta-79 kirjoitti:

        -ja helvettiin!
        Miksi minut tuomitset?
        Onko sinulla siihen valtuudet?
        Etkä saata tietää minun ominaisuuksia saatikka valtuutuksia!

        Hyvät pyhät.

        Todella paskaa läppää,
        ainoa läppä olet sinä itse,
        ja pahalle sekin haisee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe