RKP päätti tänään äänin 108-83 ryhtyä ajamaan samaan sukupuolta oleville vanhemmille oikeutta adoptoida lapsi perheen ulkopuolelta. Aiemmin vihreät ovat asettuneet samalle kannalle. Toisen kumppanin lapsen adoptoiminen rekisteröidyssä parisuhteessa sallittiin eduskunnassa jo viime viikolla. Pirkko Ruohonen-Lerner äänesti ryhdikkäästi tätä vastaan. Suosittelen ihmistuonnin harjoittelemista ulkomailta ensin elimillä. "Hauvelin" saa halvalla Viipurista.
Mikaelan kanta
4
615
Vastaukset
- jänis istui maassa
onkohan mikaelalla sikainfluenssa
Eihän suomenruotsalainenkaan (eli minä) voi enää äänestää RKP:tä. Ainoat tavoitteet ovat pakolaisten hyysääminen, saariston pilaaminen älyttömillä tuulivoimaloilla, ja kaikkien muiden vähemmistöjen nuoleskelu. Taitaa ko. puolue käydä kuolinkamppailuaan..
- poimittua
"Monet vanhat puolueet vastaavat perussuomalaisten haasteeseen vaieten tai mutisten, kun pitäisi käyttää huutomerkkejä, Mikaela Nylander syytti puolestaan." Mitähän tuokin on suomeksi vai onko se vaan sitä tyhjää itseään?
- ajaa lapsen
myös syntymätttömän etua ja oikeutta isään ja äitiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574