kertoisitteko mielipiteenne tai kokemuksenne mikä olisi paras sähköperämoottori?? kokemuksia? itse ajattelin ostaa sellaisen hintaluokka 100e-180e mikä merkki on paras ja jne...
Mikä olisi PARAS??
6
2751
Vastaukset
- adfhhdf
Se sun etsimäsi luokkansa PARAS ei välttämättä mahdu tuohon hintahaarukkaasi. Tuohon hintaan saat halvimman Minn Kotan kai..
- Ja hyvä on
Mulla on shakespieren patriootti-54. Ihmeen hyvin on asiansa toimittanu., Siinä on vain liian pitkä putki matalaperäiseen veneeseen, joten minähän katkasin siitä melekein neljäkymmentä senttiä poes. Nyt sopii peräkonttiin, ja ei tartte ohjailla olkapään yläpuolelta. Ihan tavallinen 55amp. auton akku, ja ainakin neljä tuntia vedettiin uistinta, ja lopulta melkoiseen vastatuuleen puolikilometriä "kaasupohjassa", ja hyvin työnsi, ja akku riitti. Meleko tyhjillään se oli, kun lataukseen laitoin, mutta kyllä voittaa pahankurisen soutunaisen. Hiljaisempikin on:) Yllätyin sen tehosta, ja on siinä kolmilapainen potkuri. Hinta taisi olla jotain 190 eekkua.
- hintaluokassa
Tuohon hintaluokkaan sopii ainakin Minn Kota Endura 30. Työntövoima on 13,6kg. Minn Kota -sähköperämoottorit on kyllä laadukkaita, joten sellasta voin omasta kokemuksesta suositella. Hintaa tuolle on n. 170 euroa.
- (kalastaja)
minkäs lainen tai laatuinen tuo hong konggin Poseidon 36 LBS sähköperämoottori on kuva ja tiedot http://www.hongkong.fi/files/hongkong/tuotekuvat/POSEIDON_ESITE.pdf alennuksessa 129e ja oikea hinta 199e jaksaakohan tuo vetää ja kestääköhän on siinä 2 vuoden takuu aika halpa! / kokemuksia tai muita tietoja??
- hmm... .
(kalastaja) kirjoitti:
minkäs lainen tai laatuinen tuo hong konggin Poseidon 36 LBS sähköperämoottori on kuva ja tiedot http://www.hongkong.fi/files/hongkong/tuotekuvat/POSEIDON_ESITE.pdf alennuksessa 129e ja oikea hinta 199e jaksaakohan tuo vetää ja kestääköhän on siinä 2 vuoden takuu aika halpa! / kokemuksia tai muita tietoja??
Tuosta sähköperämoottorista ei ole omaa kokemusta. Mutta pieniä huomioita. Sähköperämoottorin virrankulutusta ei ole ilmoitettu. Virrankulutus kumminkin on aika oleellinen valintakriteeri ostettaessa sähköperämoottoria. Halpa on kyllä. Mutta jos pystyt sijoittamaan muutaman kympin lisää, niin saisit laadukkaan sähköperämoottorin Minn Kota:lta. Minn Kotalle on kuitenkin viiden vuoden takuu ja on pieni kulutuksinen. Muista, ettei halpa hinta ole hyvä valintakriteeri.
- (kalastaja)
hmm... . kirjoitti:
Tuosta sähköperämoottorista ei ole omaa kokemusta. Mutta pieniä huomioita. Sähköperämoottorin virrankulutusta ei ole ilmoitettu. Virrankulutus kumminkin on aika oleellinen valintakriteeri ostettaessa sähköperämoottoria. Halpa on kyllä. Mutta jos pystyt sijoittamaan muutaman kympin lisää, niin saisit laadukkaan sähköperämoottorin Minn Kota:lta. Minn Kotalle on kuitenkin viiden vuoden takuu ja on pieni kulutuksinen. Muista, ettei halpa hinta ole hyvä valintakriteeri.
joo kyllä minä taidan tuon minn kota enduro 30 ostaa
aika laadukas ja muutenkin kestävä
minkälainen akku olisi hyvä vai tuleeko siinä akku mukana?
entä minkälainen sähkönkulutus kuinka kauan kestää akku? ja jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078