Tylsin

horoskooppimerkki

horoskooppimerkki on kalat. Nyhjäävää porukkaa, nynnyjä, mukavia ainoastaan kaveriksi, ei muuksi. Onneksi en syntynyt kalaksi, olisin muuten samanlainen nyhverö. Muut merkit tallaavat kalat mennen tullen :)

17

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja katso

      jos et kalojen kans toimeen,missä vika ..kato peiliin ,siinä varmaan näkyy syy,näkyikö?jos ei katso vielä toisen kerran !väittämäsi et muut tallaavat kalat,se just on toisinpäin,sä vain et todellakaan ymmärrä kaloja,nyhverö

    • älä naurata

      kalapoika-tai tyttö antanut sulle?? en mäkään antais.Muut merkit jäi rannalle vääntämään kun kala meni jo aivan muualle :D Se siitä tallaamisesta nössykkä.

      • anteeks vipit

        mulla oli kans kavereitten kans viikonloppuja baaris veto,jos saat ton misun(mitä frendit oli kai yrittänyt)ja pääset sen pöksyihin jne..saat muutamat vippisi anteeks,kalana se oli helppo nakki voittaa veto ja vipit tuli anteeks,sorry kaverit


      • hyväksikäytetyks
        anteeks vipit kirjoitti:

        mulla oli kans kavereitten kans viikonloppuja baaris veto,jos saat ton misun(mitä frendit oli kai yrittänyt)ja pääset sen pöksyihin jne..saat muutamat vippisi anteeks,kalana se oli helppo nakki voittaa veto ja vipit tuli anteeks,sorry kaverit

        säkin sen misun puolelta oikeen kunnolla, se luultavasti nauraa jo jossain sun surkeudelle paskaset naurut ;)Ja helposta puheenollen, taidat ite paneksia kaikkea mikä liikkuu tai kuka nyt tahansa sattuu sulle säälistä antamaan.Sorry, todellakin.


      • sorrytella
        hyväksikäytetyks kirjoitti:

        säkin sen misun puolelta oikeen kunnolla, se luultavasti nauraa jo jossain sun surkeudelle paskaset naurut ;)Ja helposta puheenollen, taidat ite paneksia kaikkea mikä liikkuu tai kuka nyt tahansa sattuu sulle säälistä antamaan.Sorry, todellakin.

        ei mulle oo välii mitä hän nauraa tai ajattelee,molemmat oltiin sinkkuja ja pidettiin hauskaa,niinkuin myös hän sen mulle ilmaisi ja selväks teki,ei sen kummenpaa...hei haloo nynnerö,tää oli myös veto, mut hauska ja villi oli yö...!


      • nynnerö.
        sorrytella kirjoitti:

        ei mulle oo välii mitä hän nauraa tai ajattelee,molemmat oltiin sinkkuja ja pidettiin hauskaa,niinkuin myös hän sen mulle ilmaisi ja selväks teki,ei sen kummenpaa...hei haloo nynnerö,tää oli myös veto, mut hauska ja villi oli yö...!

        Vituttaa vaan tuollanen yleistäminen ja nimittely.Kiva että oli kivaa, mikäs siinä.Toivotan sulle villejä ja hauskoja öitä jatkossakin! :)


    • yleiskuva kuitenkin

      on positiivinen.

      • ollakin jotain hyvää

        mutta ei kalamiehessä oo mitään hyvää, kaikki ovat paskoja ja saamattomia paskoja:-)


    • Danzigi

      Onhan noita tylsempiäkin merkkejä/ihmisiä. Tai pitäiskö sitä sanoo et tuo tylsyys nyt riippuu ihan siitä mitä hakee.
      Tunne paljon tyyppejä jotka jää ns.rannalle makaamaan kun joki asia ei suju kuten pitäis. Sitten vaivutaan itsesääliin siitä miten kävi, ja valitetaan kaikille vastaan tuleville kavereille, ja tuntemattomillekkin jotka vaan jaksaa kuunnella.

      Ei ei ei.. se merkki ei ole aina kalat!

      Se millainen ihminen on, ei ole aina kiinni siitä horoskooppimerkistä.

      Meitä on moneen junaan, joka merkissä. Sama miten päin sitä katsoo..

      • sen tietää?

        Jokainen ihminen on oma persoonansa olipa hän mitä horoskooppimerkkiä tahansa!!


      • on junaan

        ja asemallekin jää. Ja kyllä se horoskooppi ihmisluonnetta määritellessä on silkkaa huuhaata. Minusta ainakaan ei saa hempeän henkevää kalat-naista tekemälläkään. Mä toimin periaatteella halki, poikki ja pinoon, jalat maassa ja järki päässä. Oon tullu siihen johtopäätökseen, et luojalla oli kalamaljasta pääsy söpöt sintit loppumaan ja oli tarjolla vaan pari valkohaita :-)


      • Danzigi
        on junaan kirjoitti:

        ja asemallekin jää. Ja kyllä se horoskooppi ihmisluonnetta määritellessä on silkkaa huuhaata. Minusta ainakaan ei saa hempeän henkevää kalat-naista tekemälläkään. Mä toimin periaatteella halki, poikki ja pinoon, jalat maassa ja järki päässä. Oon tullu siihen johtopäätökseen, et luojalla oli kalamaljasta pääsy söpöt sintit loppumaan ja oli tarjolla vaan pari valkohaita :-)

        Valkohait on melkosen vaikuttavia ilmestyksiä. x)


      • herra danzigi

        oeln usein lukenut sun viestejä ja vaikutat todella fiksulta ja mukavalta ihmiseltä, haluaisin kysyä juuri sulta yhtä asiaa jos antaisit neuvoa olisin todella tyytyväinen ja kiitos etukäteen jo.
        niin asiani koskee kalamieheen, olen menossa ens viikko treffille sen kaa ja itsekin olen kalat N, miten kalamiehen kanssa voi edettää ja aloittaa suhdetta? pitääkö antaa hänellä liiankin paljon aikaa ja tilaa ettei karkasi pakoon, koska mä tykkään hänestä ja hän musta, ollaan jutelttu joskus ohimenneessä mut ei vakavsti, ja nyt oisi mahdollisuus päästä sen kaa ulos, mua jännittää miten käytäydyn hänen kanssa ettei saa musta huono kuvaa, koska olen kerran menettäny kalamiestä, enkä haluaisi menettää tätä toista, en kestä enää:(
        kaunis kiitos ja hyvää kesää sulle:-D


      • Danzigi
        herra danzigi kirjoitti:

        oeln usein lukenut sun viestejä ja vaikutat todella fiksulta ja mukavalta ihmiseltä, haluaisin kysyä juuri sulta yhtä asiaa jos antaisit neuvoa olisin todella tyytyväinen ja kiitos etukäteen jo.
        niin asiani koskee kalamieheen, olen menossa ens viikko treffille sen kaa ja itsekin olen kalat N, miten kalamiehen kanssa voi edettää ja aloittaa suhdetta? pitääkö antaa hänellä liiankin paljon aikaa ja tilaa ettei karkasi pakoon, koska mä tykkään hänestä ja hän musta, ollaan jutelttu joskus ohimenneessä mut ei vakavsti, ja nyt oisi mahdollisuus päästä sen kaa ulos, mua jännittää miten käytäydyn hänen kanssa ettei saa musta huono kuvaa, koska olen kerran menettäny kalamiestä, enkä haluaisi menettää tätä toista, en kestä enää:(
        kaunis kiitos ja hyvää kesää sulle:-D

        ..joskus oon kirjoittanut meitä ihmisiä on moneen junaan. Et, eipä tässä nyt osais mitään yksittäistä, ratkaisevaa neuvoa antaa. Henkilökohtaisella tasolla pidän kyllä siitä, että tämä uusi tuttavuus olisi aktiivinen. Tässä taas on sekin et meikäläinenkin yleensä on ollut aktiivinen suhteen alussa. Mikäli siis kemiat kohtaa. Jos mua ei oo kiinnostanut niin olen kyllä ystävällisesti sanonut ja kertonut miten asiat on. Ei varmaan kaikki sitä tee vaan jää roikkumaan omaan ja toisen epätietoisuuteen. Mua ainakin suuresti ärsyttää jos toiselta ei saa mitään vastausta mihinkään suuntaan.

        Kaipa meitä kalojakin on erilaisia kun monet täällä kirjoittaa, että pitäis antaa aikaa ja tilaa. Tiedä sitten mikä on oikein?

        Niin, enhän mä omasta mielestäni mikään kovin fiksukaan ole. Ehkä se on enemmän sitä että järki toimii vielä, tälläkin iällä :D Kiitos kuitenkin :)

        Hyvää kesän jatkoa sullekkin.


      • lslwjjr
        Danzigi kirjoitti:

        ..joskus oon kirjoittanut meitä ihmisiä on moneen junaan. Et, eipä tässä nyt osais mitään yksittäistä, ratkaisevaa neuvoa antaa. Henkilökohtaisella tasolla pidän kyllä siitä, että tämä uusi tuttavuus olisi aktiivinen. Tässä taas on sekin et meikäläinenkin yleensä on ollut aktiivinen suhteen alussa. Mikäli siis kemiat kohtaa. Jos mua ei oo kiinnostanut niin olen kyllä ystävällisesti sanonut ja kertonut miten asiat on. Ei varmaan kaikki sitä tee vaan jää roikkumaan omaan ja toisen epätietoisuuteen. Mua ainakin suuresti ärsyttää jos toiselta ei saa mitään vastausta mihinkään suuntaan.

        Kaipa meitä kalojakin on erilaisia kun monet täällä kirjoittaa, että pitäis antaa aikaa ja tilaa. Tiedä sitten mikä on oikein?

        Niin, enhän mä omasta mielestäni mikään kovin fiksukaan ole. Ehkä se on enemmän sitä että järki toimii vielä, tälläkin iällä :D Kiitos kuitenkin :)

        Hyvää kesän jatkoa sullekkin.

        mun mieletstä kalat ovat tylsiä ihmisiä ihan hauskoja joskus mut muuten ne kyllä nyhjäävät vain paikallaan . eivät halua lähteä mihinkään ja ajattelevat vain itseään olen sen huomannu koska hyvä ystäväni on kalat ja sen kanssa hermot menee melkein jokapäivä -,-


      • Kalat36nainen
        lslwjjr kirjoitti:

        mun mieletstä kalat ovat tylsiä ihmisiä ihan hauskoja joskus mut muuten ne kyllä nyhjäävät vain paikallaan . eivät halua lähteä mihinkään ja ajattelevat vain itseään olen sen huomannu koska hyvä ystäväni on kalat ja sen kanssa hermot menee melkein jokapäivä -,-

        joopa joo....


    • Chotto -> Kalat

      Ei kalat ole pelkkiä nyhveröitä ja nynnyjä. Löytyy niitä itsevarmoja ja "rohkeitakin".
      Mitä pahaa on syvämietteisyydessä ja haaveilevaisuudessa? Ei mitään :)
      Jos muut merkit ovat näitä asiallisia, "vahvoja ja "voima-merkkejä" niin täytyy nyt eläinradalla joku "nyhverö nynnykin" olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe