On vuosien takaa tuo muisto
muistatko Sinä myös sen?
On mielessä vielä tuo puisto
jossa koin rakkauden.
Kun huulias silloin arastellen
hetkisen suudella sain,
sun poskias käsin hyväellen
näytin mä rakkauttain.
Saitkin silloin sen
aidon rakkauden,
vaikka kyyneleet tiellemme nousi
yli kuohujen rakkaus sousi.
Kertoi hymysi
onnen tunteeni,
ei missään tunnetta sen suurempaa
kun aidosti saa rakastaa.
On vuosia monia mennyt
kanssasi astellessain,
tunteesta kerronkin sen nyt
joka on rinnassain.
Ei tunnetta tätä voi käsittää
se rinnassa liekkiä vie,
vain kokenut silloin sen ymmärtää
mikä on rakkauden tie?
Saitkin silloin sen
aidon rakkauden,
vaikka kyyneleet tiellemme nousi
yli kuohujen rakkaus sousi.
Kertoi hymysi
onnen tunteeni,
ei missään tunnetta sen suurempaa
kun aidosti saa rakastaa.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
Vastaukset 6
Vanhimmat
Minä ymmärrän, vain Rakkaus voi niin sydämesi särkeä. Vain Rakkaus, ei mikään muu tässä maailmassa sinulle niin tärkeä. Rakkaani, minä tiedän. Ja minä tahdon sinussa olla vuoden, johon voi asettaa sydämesi levolle. Tahdon olla tasainen mieli ja väkevä luottamus. Tahdon, jotain lisää sinulle. Minä tajuan, miltä tuntuu särkyä. Miltä tuntuu kun maa alta katoaa, kun mielestä voima kaikoaa ja putoaa. Kokonaisuus järkkyy ja jää yksi. Tumma tuska raivoaa, on vihaa. Tuntee intohimon kuristavan otteen ja kiihkon pyörteiset syöverit nielevät. Miten vaikeaa aloittaa nousu, samalla epätoivon pyövelit takaisin nielevät. Siksiminun Rakkauteni on juuri näin paljas. Alaston. http://www.youtube.com/watch?v=JHX7QYyluhc Kun sydän on hiljaa, on kaipaus, herää kuiskaus jostain takaa, eletystä. Kosketukset ja sivelyt eletystä. Ja se tunne, kokemus, Rakkautta niin kokonaan. Kuiskauksina. Ei kysy miksi ja mistä. Tietää vain keneltä ja Rakastamisen kuin se oli. Kauniita värejä menneisyyden sateenkaaresta, joka jäi sieluun ja palaa aina toisinaan. Rakastamisena. Jotain ihan omaa, elettyä ja koettua tunnelmaa, tässä Rakkaurunossasi. Lukija kaipaa aitoa ja väkevää tunnetta Runolta. Särmiä ja aitoja naarmuja. Runossasi, tekstissäsi on tätä kaikkea. Todella mieleenpainuva ja kokemuksia tuottava tekstisi. Hieno Runosi. Kovasti voimia ja jaksamista aurinkoiseen päivääsi hyvä Ystävä.
kiitän hienosta palautteestasi sekä taidokkaasta vastarunosta ja musiikista. Menneisyyden sateenkaari on tuonut paljon sanoja tähän runooni sekä tietysti nuori rakkaus. Rakkaudesta ei voi koskaan kirjoittaa niin paljon että sanat loppuisivat, se elää tässähetkessä eilisessä ja toivonmukaan tulevassakin ajassa? Rakkaus on rajaton voima. Kiitos Sinulle ystävä! Valoa päiviisi.
kauniin runon Rakkaudesta!
Minun mieleeni runosi palautti
nuoruuden ensirakkauteni, sen joka
oli kaikkein puhtain ja viattomin
lapsenkengissään....
aina pysyy mielessä
vuosienkin jälkeen.
Kiitos palautteestasi.
Ensi rakkautein...puistossa.
Pakkasilta ..
Siitä mennyt jo aikaa on, mutta muisto
se on tallella :)
Muistan turkisrukkasen poskellain..
ja katseen täynnä hellyyttä..
Rakkaus. Kaikki se kestää ..
vuodet yhteen liittävät kaksi ihmistä toisiinsa ..
Se tie ei aina mene omien toiveiden mukaan
mutta toinen heikompaa luotu
on tukemaan.
kumpa me ihmiset vaan osaisimme
vaalia sitä tunnetta ja hoitaa,
kun sen tavoitamme.
Kiitos ystävä Sinulle.