Olin ennen hyvin seksuaalinen, mutta masennus laski jonkin verran haluja ja optipar on vienyt ne kokonaan. Tuntuu, ettei alapäässä edes kierrä veri...
Optipar ja seksihalujen menetys
Nainennnnnnnnnnnn
2207
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Niin ne masennuslääkkeet voivat sivuvaikutusineen tehdä. Itse olen kokenut saman tosin sillä erolla etten muutenkaan ole erityisen seksuaalinen mutta nyt pillerien aikana en voisi ajatellakkaan seksiä.
mielestäni lääkärin kertoa joka ikiselle potilaalle, jolle määrätään masennuslääkkeitä! Se nimittäin on niin, että suurin osa masennuslääkkeitä syövistä kadottaa seksihalunsa. Minä myös, mutta enää en niitä syökään (toistaiseksi ainakaan). Mutta onkohan tässä nyt niin, että lääkärit eivät edes tiedä miten yleistä tuo on?? koska sen verran arka asia, että kertooko monikaan lääkärilleen, että "hei, tämä lääke vei seksihaluni!":D en itsekään iljennyt kertoa tuosta sivuvaikutuksesta....olin silloin niin nuori ja arka. mutta olisi pitänyt. Olkaa te muut rohkeampia jos suinkin, ja kertokaa. Koska niin tärkeä asia, mutta aina se tuntuu tulevan jokaiselle lääkkeen syöjälle yllätyksenä!? eivätkö lääkärit tiedä, vai eivätkö vain kerro tuosta sivuvaikutuksesta.... siinäpä kysymys.