Hei, Joka päivä joudun kakomaan/räkimään ainakin kerran sellaisen limaisen, tahmean, kovan kelta/ruskean klöntin, jossa voi olla hieman vertakin kurkustani ulos. Se nousee sinne ja tuntuu inhottavalta ja tulee ulos vaivalloisesti sillai kakomalla. Onko allergiaa vai mitä? Tätä on ollut jo vuosia, välillä oli kuukausia ettei ollut ongelmaa mutta nyt se taas tuli. Auttakaa!
lima klönttejä
5
361
Vastaukset
- allergialta.
Lopeta tupakointi. ...tai vaihtoehtoisesti juo enemmän, vesikannu pöydälle tms.
- polta, en ikinä
ja juon vettäkin aikas paljon.
- lääkäriin
oletko käynyt lääkärissä? astmassa tulee yleensä limaa keuhkoista, kannattaa tutkia etenkin jos noin kauan kestänyt
- myös...
Minulla tulee ensimmäisinä oireina astman pahenemisest sitkeitä klönttejä keuhkoista, jos jätän hoitavan lääkkeen ottamatta. Pari viikkoa menee ja sitten alkaa klönttejä erittymään.
- täällä myös
Itselläni on sama vaiva muttei päivittäisenä. Heti jos minulla on flunssa tai jokin räkätauti tai palaan töihin, oireilu alkaa. Lomilla terveenä ja tätä nykyä (äitiyslomalla) ei vaivaa lainkaan.
Tämä on jatkunut jo useita vuosia ja itse olen yhdistänyt sen homeongelmiin työpaikalla/muuhun flunssaoireiluun. Altistuin aikonaan homeelle asuttuani useita vuosia homeisessa vuokra-asunnossa ja useita vuosia jo töissä ollessa krooninen poskioskelokierre.
Eli limaa jää jemmaan jonnekin nielun onkaloon matkalla poskiongelot-kurkku, josta se sitten irtoaa klöntteinä. Olen puhunut lääkärille satunnaisesti muiden asioiden yhteydessä mutta eipä kukaan ole ottanut asiakseen/vakavasti.
Olen heinäallergikko ja toistaiseksi ei ole todettu astmaa - tosin eipä ole tutkittukaan. Molemmat vanhammat astmaattisia ja moniallergisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172