Mulla on nokian 6220 puhelin, dna:n toiseksi nopeampi nettiliittymä (yhdistän puhelimen ja kaapelin),tänän mennessä systeemi toiminut mukavasti. Nyt ongelmana on, nyt kun olen muuttanut helsingissä uuteeneen kotiin jossa on elisan verkko, niin tuntuu, että dna.n yhteys on hidastakin hitaampi. Olen ajanut koneen virus ohjelmat läpi, ei viruksia sekä ajanut kovalevyn ehettäytymis ohjelman läpi. Tähän talonyhtiöön ei kuulema voi esim welhon liittymään kun kaapelit on elisan. Voiko hitauden syynä olla tuo elisan "monopoli"?
hidasta
hermotmeni
4
328
Vastaukset
- Kerropa
Niin, että mikä laajakaista sulla on, langaton vai lanka-kaapeli?
Miten lankaverkon omistaja voi vaikuttaa kännykän kautta toimivaan nettiyhteyteen? Vai ymmärsinkö jotain väärin... kun en ymmärtänyt oikeastaan mitään...?
- on kännykkäliittymä
niin ei se hitaus voi kaapeliliittymästä johtua.Asutko 3G alueella ja jos asut,niin kuuluuko nykyinen sijainti sisä vai ulkopeitto alueeseen.
- luigi
mokkula yhteys on todettu hitaaksi kaikissa testeissä, mutta DNA kaapelikaista on avoin nopeudelle ja luotettavuudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377