Englanninsetteri

LouraMaria

Minkä verran olisitte valmiita maksamaan paperittomasta englanninsetteri narttu-pennusta? Papereita ei kuulemma nartulla ole. Kuinka luotettavaa on jos ilmoitus on ollut kaupan seinällä ja ovat heti tuomassa pentua, pyytävät hintaa 600 euroa ja kun kysyin onnistuuko jos maksan 50 euroa kuussa niin halusivat miettiä. Kannattaako ottaa pentua ollenkaan, tuskin tulen pennun vanhempia tapaamaan ja valuuttivat ettei pennun vanhemmat ole sisaruksia (aika hassua tuollaista vakuutella vaikken edes kysynyt koko asiaa)... Toivon vastauksia äkkiä ennekuin tämän pariskunnan miettimisaika loppuu!!!

3

633

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukka-Musti

...eipä tiedä, miksi he ovat paperittomaa pentua kauppaamassa. Ja vielä noin suurella hinnalla. Epäilyttää kyllä. Älä suostu kauppaan, ehkä kyseessä on jokin hämärämpi bisnes. Tai ainakaan itse en suostuisi.

• joku

Ei missään nimessä kannata jos koiralla ei papereja ole on 600 euroakin aivan liikaa

• setterimies

600-on puoli hintaa paperi koirasta,tarjoat vuoden maksuaikaa,minä en kyllä ees möis,onko varaa pitääkkään koiraa ,koirasta on muutaki menoa kuin osto hinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe