Ostin elämäni ensimmäisen Samsungin (sgh-b100). En ollut uskoa silmiäni kun tajusin, ettei puhelinta saa lainkaan äänettömälle. Järkyttävän kova värinä jää päälle, vaikka kuinka puhelimen mykistää. Eli ainoa mahdollisuus saada äänettömälle olisi saada jostain tilattua äänetön soittoääni puhelimeen ja valita se soittoääneksi kun haluaa puhelimen kokonaan äänettömäksi (soittoäänien soidessa kun puhelin ei samanaikaisesti värise). Onko kellään mitään muita konsteja mielessä, ja jos ei, niin mistäköhän äänettömän soittoäänen saisi tilattua?
Mistä äänetön soittoääni Samsungiin?
3
2036
Vastaukset
- NoSound
http://rapidshare.com/files/234909405/aaneton.mp3.html
Tuolla minuutin mittainen äänetön soittoääni MP3-muodossa
Klikkaa Free User -> Download
Tallenna koneellesi ja siirrä kännykkään- Äänetön1
Kiitos vinkistä, mutta oletan että koneelta kännykkään siirtämiseen tarvitsee kaapelin välille? En viitsisi 20 euroa sellaisesta maksaa kun puhelimen hintakin oli sen alle. Yritän etsiä keinoa, jolla sen saisi ilman kaapeleita tilattua soittoääneksi.
DNA musiikkikaupassa on nykyisin äänetön soittoääni tilattavissa, mutta valitettavasti sen koko on liian suuri (200kb), kun samsung b100 antaa vain 100 kb ladata kerralla. - peolleh
Äänetön1 kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mutta oletan että koneelta kännykkään siirtämiseen tarvitsee kaapelin välille? En viitsisi 20 euroa sellaisesta maksaa kun puhelimen hintakin oli sen alle. Yritän etsiä keinoa, jolla sen saisi ilman kaapeleita tilattua soittoääneksi.
DNA musiikkikaupassa on nykyisin äänetön soittoääni tilattavissa, mutta valitettavasti sen koko on liian suuri (200kb), kun samsung b100 antaa vain 100 kb ladata kerralla.jos luurissasi on äänitys-toiminto, "äänitä" hetki hiljaisuutta ja aseta tallenne soittoääneksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151