Kysymys:
Jos on ollut pidempään juomatta, siis pari kuukautta ettei tippaakaan..ja sitten tinttaa 4 päivää siten, että ei nuku periaatteessa ollenkaan, jättää syömisen..ja tulee vainoharhoja juomisen loppuvaiheessa..viittaako mielisairauteen...vai alkoholin aiheuttamaan tilaan?
Selvinpäin ei koskaan mitään harhoja, mutta kyllä, juuri minulle tuli niitä viime maanantai-aamuna, kun olin 4 päivää juonut rajusti, ja pääasiassa kirkkaita viinoja
Alkoholi/vainoharhat
5
2253
Vastaukset
- jole
Jo pelkkä valvominen,ilman et viina tai muut aineet kyseessä,voipi aiheuttaa päässä vaikka mitä,kroppaa unohtamatta.
Alkoholia pitkään ja raskaasti käyttäen,varmasti psyyke murenee!!!Eikä vain psyyke vaan fyysinen terveys myös-muusta puhumattakaan...- iloelo
Minulla on ollut jopa kahden-viikon rankkoja putkia, siis ei mitään kaljanlipittely iltoja, vaan kovaa ottoa! joskus ei muista edes aamun tapahtumia?
(päivästä ja illasta puhumattakaan)
Pää menee kyllä siihen kuntoon,ettei viikossa siitä toivu.
Mutta aina kumminkin olen toipunut,mielestäni aika hyvin.
Nyt olen ollut kuivilla 6-viikkoa, enkä aijo ottaa vähään aikaan...sen verta on "hommelit" muistoissa...kamalaa kun ei tiedä mitä on tehnyt!
- Jallu
Joo, onhan toi normaalia. Joskus keskusteltiin kavereiden kanssa asiasta, kaikilla normaali terveillä urheilevilla teekkariälypäillä oli samat oireet about kolmen päivän rajun putken jälkeen. Näitähän oli suht usein.. pitkät excursiot, vapun tienoo, muutenvaan kännäys ym. Kaikki ovat kuitenkin ei holisteja, nykyisin normaaleissa duuneissa Noksulla, Accenturella, Tiedolla, Metsolla jne. Kieltämättä ovat kaikki riskiryhmää ja viiniä kuluu viikonloppuiltoina... Jees, liskojen yöstä me puhuttiin. Jotkut oli nähnyt pikku-ukkoja jotkut painajaisia valveilla. Näähän podettiin kaikessa rauhassa yksin kotona putkien jälkeen. Sit vaan neurovitaa päähän, tiamiini suht tärkeetä ja tasapainoista rasvatonta ruokaa, niin johan rupee maailma kirkastumaan ja uskaltaa taas ulkoilmaan lähteä.
Niin, että normaaliahan se on, mutta ei terveellistä!! Voi jäädä sille tielleen joku vähemmän kaunis aamu. ÄLKÄÄ KOKEILKO USEITA PÄIVIÄ PERÄJÄLKEEN! VAIN TEEKKAREILLE JA MEDISIINAREILLE. - hoitsu
Nuo harhat ym. pikku-ukot, niitä kutsutaan deliriumiksi, eli juoppohulluudeksi. Se on seurausta nimenomaan pitkien putkien jälkeen. Alkoholisteilla kyseistä vaivaa on vaikka muille jakaa.
- juha
tutuilta oireilta.
Aikoinaan kun dokasin todella paljon niin sit kun lopetti sen juomisen meni yleensä muutama päivä tuli joskus viinakrampi ja sen jälkeen sit alkoi pää sekoomaan.Et hyvin mahdollista että sinullakin on kyseessä niinsanottu juoppohulluus kohtaus silloin alkaa kuulemaan jotain ja joskus näkemäänkin et varmaan siitä viinasta toi on nyt kyse.Kannattaa miettiä tarkaan jos se pää sekookin joskus lopullisesti et olisiko parempi olla ilman juomia tai ainakin juoda kohtuudella jos siihen sit joku juoppo pystyy,mä en pystynyt ja oli pakko lopettaa se leikki;=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791