kun ette osa purjehtia :)
harmittaa varmaan
7
358
Vastaukset
- harmittavan
Osaan kyllä purjehtia vaikka moottoriveneellä ajelenkin, mutta luulisi sinua harmittavan, ettet osaa kirjoittaa maan kielellä. Kuitenkin piti turha teksti tänne heittää. No, harjoitustahan se on.
- riktig man
kateellisuutta :)
riktig man kirjoitti:
kateellisuutta :)
Åtminstone jag, vet vid alla tillfällen, när vi är framme vid målet för dagens etapp.
Vi behöver inte heller fundera över vindriktningen, eller annat nånsens..
Men, du har ju inte problem heller, 5 knop med motorgång, seglen kan man kanske hissa 25 sjömil utanför kusten...
P.S. Et varmaankaan ymmärtänyt tuosta mitään, provo kuin olet..
- .....
Ei meidän tarvitse osata purjehtia.
Olemme moottorivenemiehiä, onneksi.- veneilijä....
On se vain niin, että purjehdus on paras tapa liikkua merellä!
- on tosi jees
ja olen matkaveneillyt plaanavalla moottoriveneellä 20 vuotta Riiganlahtea ja Gotlantia myöten. Siinä sivussa olen gastaillut kavereiden purkkareilla ja viime kesänä möin veneeni kesken lomani. Nyt on alla uusi purjevene ja alkanut uudet kuviot. Onkin aivan uusi fiilis lähteä reilun 1000 mailin lomapurjehdukselle osittain samoihin satamiin kuin aikaisemmin moottoriveneellä.
Tämän ketjun aloittaja taitaakin olla varsinainen "riktig provo hönö man" joka näyttää keskisormea moottoriveneilijöille paskasesta lakanankuivatuslaitteestaan.
Kaikille on tilaa merellä ! - tilaa merellä
on tosi jees kirjoitti:
ja olen matkaveneillyt plaanavalla moottoriveneellä 20 vuotta Riiganlahtea ja Gotlantia myöten. Siinä sivussa olen gastaillut kavereiden purkkareilla ja viime kesänä möin veneeni kesken lomani. Nyt on alla uusi purjevene ja alkanut uudet kuviot. Onkin aivan uusi fiilis lähteä reilun 1000 mailin lomapurjehdukselle osittain samoihin satamiin kuin aikaisemmin moottoriveneellä.
Tämän ketjun aloittaja taitaakin olla varsinainen "riktig provo hönö man" joka näyttää keskisormea moottoriveneilijöille paskasesta lakanankuivatuslaitteestaan.
Kaikille on tilaa merellä !Merellä on tosiaan tilaa, mutta entäs järviveneiliät, jotka ovat vain hieman purjeneiliöitä parempia, hih hih...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706784
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323748- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341409
- 1431177