Palveluesimiehen ja palveluohjaajan palkka?

kiinnoistais

Kiinnoistais tietää onko palveluesimiehillä ja palveluohjaajilla niin huono palkka kuin väitetään. Eli palveluesimiehen palkka ei välttämättä ylittäis edes 2000€ ja palveluohjaaja saisi normi tuntipalkan ryhmänvanhinlisän 1,01€. Onko heillä noin huonot palkat?

29

7452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa

      sanoa tuosta esimiehen palkasta.. riippuu varmaan tuloksesta? ovatko tulospalkallisia? kuukausi palkka on ainakin omalla esimiehelläni.. mutta oma palkkani on palveluohjaajana ainakin ihan sieltä itsestään, kolmos tason palkka ja 3 euroa päivä rv lisää..

    • yx vaan

      kyllä ainaki issillä palveluesimiehet vetää reippaasti yli 2000 e

    • Maisuli

      Ikävä kyllä palveluohjaaja saa suurinpiirtein pr3 ja pr 4 palkkaa. Eli kuukausi palkka jää n 1400 euroon.Saat juosta ja kuunnella paapatukset niin työntekijöiltä ja asiakkailta kuin myös pomolta jos tulosta ei synny.Kaikki samaan rahaan.

    • Tuulikki*

      Riippuu paikasta. Mulla on palveluohjaajana palkka reilu 2300€/kk. Vastuuta tosin on aika paljon, pidän kehityskeskusteluita ja palkka-arviointeja jne. Olen sanan täydessä merkityksessä lähiesimies. Esimies saa meillä varmaan sitten jotain 2600 €/kk, luulisin.

      Kävin kerran yhdessä palveluesimies-haastattelussa (suuri firma) ja siellä sanottiin, että alkupalkka on n. 2200 €/kk. Siitä sitten varmaan jonkin verran nousee vuosien myötä.

      Ohjaajan palkkoja olen nähnyt siivoojan tuntipalkka 1 €/h -> reiluun 1800 €/kk (kunnalla) -> tähän mun omaan. Tehtäväkuvat toki vaihtelevat.

      • heräsin

        otin taas mopin ja aloin tussuttaan


      • ohjaaja myös

        2300e/kk on kyllä itselleni ainakin unelmaa vain. Meillä Turussa ohjaajan palkka siivoojan kolmelta tunnilta 1,01e.


      • KysynVaan?
        ohjaaja myös kirjoitti:

        2300e/kk on kyllä itselleni ainakin unelmaa vain. Meillä Turussa ohjaajan palkka siivoojan kolmelta tunnilta 1,01e.

        Mitä työhösi kuuluu? Miksi teet ohjaajan työtä noin paskalla palkalla?


    • palveluesimies

      Itsellä tuo 2200€ kuukausipalkka, mutta tuohan on vain osatotuus. Työpäivät keskimäärin 10-12 tuntiset puhelinpäivystys iltaisin ja viikonloppuisin. Eli lopputulos on, että tuntipalkka kaiketi jotain 8-9,50 tunnilta. Siitä saa jokainen päätellä kuinka hyvä palkka on. Onko palkka suhteessa työn vaativuuteen/stressaavuuteen? :D minä tiedän jo vastauksen!

      • Miisuli*

        Saanko udella :)?

        Siis eikö noista 8 h ylittävistä tunneista sitten saa mitään ylityökorvausta, jos kerta 2200 €/kk kattaa kaikki työtunnit? Silloinhan palkka on tosi paska!

        Ja kyselen vain utelisuuttani, joskus itse pohtinut pitäisikö lähteä johonkin firmaan esimieheksi (siis olisin päässytkin)...mutta en minä kyllä tuollaista rytmiä jaksaisi, siihenhän menisi henki ja elämä!


      • Piikalikka

        Olet siis vapaaehtoisesti noin 590 tuntia/vuosi ylityössä ilman mitään korvausta! Omistatko sen firman vai mikä sinut tuollaiseen hulluuteen ajaa?

        590 tuntia vuodessa tekee noin 78 työpäivää vuodessa.

        Miksi ihmeessä kukaan tekisi 78 ylimääräistä työpäivää vuodessa ilmaiseksi töitä?

        Lupaan sinulle, että saat heti 78 ylimääräistä vapaapäivää vuodessa, kunhan lopetat tuollaisen hulluuden.

        Vain naisia voidaan hyväksikäyttää tuolla tavalla. Miehet ei siihen suostu.


    • palkka

      Pirkanmaalla esimiehen palkka on hiukan alle 3000€, pärstästä riippuen.

    • esimies/ohjaajan työtä

      tehdään siivoojan palkalla. 3,5 euroa päivässä, mikä on todella naurettavaa.

      Millään mulla ei ole väliä kunhan on hattu oikeessa paikassa päässä ja turvakengät jalassa, niin hyvin menee.

      • ihmettelen vaan

        Siis onko palveluesimiehenkin palkka vain siivoojan palkka ja 3,5€/pv vai tarkoititko palveluohjaaja???


      • mukava nainen
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        Siis onko palveluesimiehenkin palkka vain siivoojan palkka ja 3,5€/pv vai tarkoititko palveluohjaaja???

        no ainakaan ne ei tarvitsisi enempää kuin siivoojat, sen verran paskaa porukkaa oni ihan tavallista ihmisen työtä se yleensä pimee palveluesimies tekee, vaikka he itse luulevat itsestään kaikenlaista suurta ja mitä palveluohjaajiin tulee ne ei tarvitsisi kun ruokapalkan, sen verran outoja pullistelijoita ne kyllä on jos vain voisin asialle jotakin tehdä niin tekisin, kyllä työ ottaa päähän.


      • Maisuli
        mukava nainen kirjoitti:

        no ainakaan ne ei tarvitsisi enempää kuin siivoojat, sen verran paskaa porukkaa oni ihan tavallista ihmisen työtä se yleensä pimee palveluesimies tekee, vaikka he itse luulevat itsestään kaikenlaista suurta ja mitä palveluohjaajiin tulee ne ei tarvitsisi kun ruokapalkan, sen verran outoja pullistelijoita ne kyllä on jos vain voisin asialle jotakin tehdä niin tekisin, kyllä työ ottaa päähän.

        Jep turhiahan me palveluohjaajat olemme.Minä tten meillä peruspesuja ja normi siivoustyötä ja siivouksen ohessa puhun puhelimeen nappikorvassa ja opastan ja ohjaan työkavereita ja muutenkin auttelen pulmissa, sovin peruspesuja ja jne..tarvittaessa olen siivoojan apuna selvittämässä jos asiakas repeää siivouksen laadusta...mutta mitäpä me ohjaajat teemmekään...mistäpä ne siivoojat sen voisi tietääkkään


      • Maisuli
        mukava nainen kirjoitti:

        no ainakaan ne ei tarvitsisi enempää kuin siivoojat, sen verran paskaa porukkaa oni ihan tavallista ihmisen työtä se yleensä pimee palveluesimies tekee, vaikka he itse luulevat itsestään kaikenlaista suurta ja mitä palveluohjaajiin tulee ne ei tarvitsisi kun ruokapalkan, sen verran outoja pullistelijoita ne kyllä on jos vain voisin asialle jotakin tehdä niin tekisin, kyllä työ ottaa päähän.

        Jep turhiahan me palveluohjaajat olemme.Minä teen meillä peruspesuja ja normi siivoustyötä ja siivouksen ohessa puhun puhelimeen nappikorvassa ja opastan ja ohjaan työkavereita ja muutenkin auttelen pulmissa, sovin peruspesuja ja jne..tarvittaessa olen siivoojan apuna selvittämässä jos asiakas repeää siivouksen laadusta...mutta mitäpä me ohjaajat teemmekään...mistäpä ne siivoojat sen voisi tietääkkään


      • mukava nainen
        Maisuli kirjoitti:

        Jep turhiahan me palveluohjaajat olemme.Minä tten meillä peruspesuja ja normi siivoustyötä ja siivouksen ohessa puhun puhelimeen nappikorvassa ja opastan ja ohjaan työkavereita ja muutenkin auttelen pulmissa, sovin peruspesuja ja jne..tarvittaessa olen siivoojan apuna selvittämässä jos asiakas repeää siivouksen laadusta...mutta mitäpä me ohjaajat teemmekään...mistäpä ne siivoojat sen voisi tietääkkään

        palveluohjaajat pahimpia juorukelloja, yhdessä paikassa haukkuu toisen paikan ihmisiä ja toisessa taas toisenpaikan, luulevat montakertaa että siivouskomero on heidän tunteidentuuletus paikkansa, todella alaarvoista porukkaa ja jos kohteessa esim 3 naista niin varmaan haukkuu yhdelle niitä kahta muuta ja kaikkea muutakin paskaa olen nähnyt vuosien aikana.


      • työtä teette
        Maisuli kirjoitti:

        Jep turhiahan me palveluohjaajat olemme.Minä tten meillä peruspesuja ja normi siivoustyötä ja siivouksen ohessa puhun puhelimeen nappikorvassa ja opastan ja ohjaan työkavereita ja muutenkin auttelen pulmissa, sovin peruspesuja ja jne..tarvittaessa olen siivoojan apuna selvittämässä jos asiakas repeää siivouksen laadusta...mutta mitäpä me ohjaajat teemmekään...mistäpä ne siivoojat sen voisi tietääkkään

        Olen sivusta seurannut sitä touhua.Itse en lähtisi ja oikeastaan en halua siivotakkaan enää.Ei mun juttu.


      • Maisuli
        mukava nainen kirjoitti:

        palveluohjaajat pahimpia juorukelloja, yhdessä paikassa haukkuu toisen paikan ihmisiä ja toisessa taas toisenpaikan, luulevat montakertaa että siivouskomero on heidän tunteidentuuletus paikkansa, todella alaarvoista porukkaa ja jos kohteessa esim 3 naista niin varmaan haukkuu yhdelle niitä kahta muuta ja kaikkea muutakin paskaa olen nähnyt vuosien aikana.

        Palveluohjaajalla on ehdoton vaitiolo velvollisuus, ja sen rikkomisesta saa ainakin meillä lopputilin!!!Esimieheen pitää voida luottaa, ja palveluohjaaja on lähin tuki silloin kuin hätä on pahin.Lisäksi hän toimii yhdyshenkilönä ylempiin esimiehiin ja asiakkaaseen, eikä haukkuminen ole kenenkään etu!!!


      • mukava nainen
        Maisuli kirjoitti:

        Palveluohjaajalla on ehdoton vaitiolo velvollisuus, ja sen rikkomisesta saa ainakin meillä lopputilin!!!Esimieheen pitää voida luottaa, ja palveluohjaaja on lähin tuki silloin kuin hätä on pahin.Lisäksi hän toimii yhdyshenkilönä ylempiin esimiehiin ja asiakkaaseen, eikä haukkuminen ole kenenkään etu!!!

        palveluohjaajia ehdottomasti tarvitaan, olen lukenut kyllä heidän työkuvansa, mutta valitettavasti siellä on paljon sellaisia jotka on käsittänyt työnsä täysin väärin, ja sitten vaan juoruillaan, haukutaan esimiehiä, haukutaan toisenpaikan siivoojat ja sitten tullaan kohteeseen juoksujalkaa, keritään tuo kaikki edellämainittu höpöttämään ja sanotaan että on kauhea kiire ja on ollut kauhea kiire koko päivän jne... täysin paska porukka, valitettavasti.


      • mukava nainen
        Maisuli kirjoitti:

        Palveluohjaajalla on ehdoton vaitiolo velvollisuus, ja sen rikkomisesta saa ainakin meillä lopputilin!!!Esimieheen pitää voida luottaa, ja palveluohjaaja on lähin tuki silloin kuin hätä on pahin.Lisäksi hän toimii yhdyshenkilönä ylempiin esimiehiin ja asiakkaaseen, eikä haukkuminen ole kenenkään etu!!!

        palveluohjaajia ehdottomasti tarvitaan, olen lukenut kyllä heidän työkuvansa, mutta valitettavasti siellä on paljon sellaisia jotka on käsittänyt työnsä täysin väärin, ja sitten vaan juoruillaan, haukutaan esimiehiä, haukutaan toisenpaikan siivoojat ja sitten tullaan kohteeseen juoksujalkaa, keritään tuo kaikki edellämainittu höpöttämään ja sanotaan että on kauhea kiire ja on ollut kauhea kiire koko päivän jne... täysin paska porukka, valitettavasti.


      • mukava nainen
        Maisuli kirjoitti:

        Palveluohjaajalla on ehdoton vaitiolo velvollisuus, ja sen rikkomisesta saa ainakin meillä lopputilin!!!Esimieheen pitää voida luottaa, ja palveluohjaaja on lähin tuki silloin kuin hätä on pahin.Lisäksi hän toimii yhdyshenkilönä ylempiin esimiehiin ja asiakkaaseen, eikä haukkuminen ole kenenkään etu!!!

        mitenköhän niihin ns. palveluohjaajiin tulisi suhtautua jotka ei ole edes sitä koulua käynyt loppuun, meinaan sellaisiakin siellä juoksee kiireenvilkkaa.


      • mitä me siivoojat
        Maisuli kirjoitti:

        Jep turhiahan me palveluohjaajat olemme.Minä teen meillä peruspesuja ja normi siivoustyötä ja siivouksen ohessa puhun puhelimeen nappikorvassa ja opastan ja ohjaan työkavereita ja muutenkin auttelen pulmissa, sovin peruspesuja ja jne..tarvittaessa olen siivoojan apuna selvittämässä jos asiakas repeää siivouksen laadusta...mutta mitäpä me ohjaajat teemmekään...mistäpä ne siivoojat sen voisi tietääkkään

        teemmekään, miten sen palveluohjaajat voisi tietää:)


      • oletkaan itse?
        mukava nainen kirjoitti:

        palveluohjaajat pahimpia juorukelloja, yhdessä paikassa haukkuu toisen paikan ihmisiä ja toisessa taas toisenpaikan, luulevat montakertaa että siivouskomero on heidän tunteidentuuletus paikkansa, todella alaarvoista porukkaa ja jos kohteessa esim 3 naista niin varmaan haukkuu yhdelle niitä kahta muuta ja kaikkea muutakin paskaa olen nähnyt vuosien aikana.

        Ainakin pahimmanlaatuinen yleistäjä väittäessäsi kaikkia palveluohjaajia samanlaisiksi kokemuksesi perusteella.

        Mistä sinä luulet tuntevasi ne kaikki muut ohjaajat?

        Sinun tavallasi ei täällä mitään asiallista keskustelua synny, koska itse puhut pahaa kaikista ja vieläpä yleistämällä.


      • mukava nainen
        oletkaan itse? kirjoitti:

        Ainakin pahimmanlaatuinen yleistäjä väittäessäsi kaikkia palveluohjaajia samanlaisiksi kokemuksesi perusteella.

        Mistä sinä luulet tuntevasi ne kaikki muut ohjaajat?

        Sinun tavallasi ei täällä mitään asiallista keskustelua synny, koska itse puhut pahaa kaikista ja vieläpä yleistämällä.

        on totta en tunne kaikkia, puhunkin vaan kokemuksesta, siitä on tullut pahamaku, olen 20v. toiminut siivoojana ja valitettavasti en tiedä onko yhtään ihan normaalia ihmistä ihmistä tullu vastaan joka toimii palveluohjaajana, nyt viimeisin mikä pyörii on täys rasisti, inhoaa esimiestä, mustamaalaa yleensäkin kaikkia. ihan todellakin vain kokemuksesta puhun.


      • justiina.
        mukava nainen kirjoitti:

        on totta en tunne kaikkia, puhunkin vaan kokemuksesta, siitä on tullut pahamaku, olen 20v. toiminut siivoojana ja valitettavasti en tiedä onko yhtään ihan normaalia ihmistä ihmistä tullu vastaan joka toimii palveluohjaajana, nyt viimeisin mikä pyörii on täys rasisti, inhoaa esimiestä, mustamaalaa yleensäkin kaikkia. ihan todellakin vain kokemuksesta puhun.

        Mitä! Eikös parasta ole juuri se että joku kertoo toisista mehevimmät juorut, eihän niitä muuten sais tietää. Paras ilo on vahingonilo!


      • mukava nainen
        oletkaan itse? kirjoitti:

        Ainakin pahimmanlaatuinen yleistäjä väittäessäsi kaikkia palveluohjaajia samanlaisiksi kokemuksesi perusteella.

        Mistä sinä luulet tuntevasi ne kaikki muut ohjaajat?

        Sinun tavallasi ei täällä mitään asiallista keskustelua synny, koska itse puhut pahaa kaikista ja vieläpä yleistämällä.

        haluat siis tietää minkälainen olen, olen aivan tavallinen työtätekevä ihminen, raitis ja savuton ja kun otsikkoni on juoruilematon niin se myös tarkoittaa sitä, ainahan siivousfirmassa minut yritetään saada mukaan että alkaisin juoruamaan ja panettelemaan, mutta sattumoisin rakastan ihmisiä,minulla ei ole ihmisiä vastaan mitään ei myöskään palveluohjaajia eikä esimiehiä, omaan sellaisen luonteen kuin oikeudentaju, ja kun näen tai kuulen vääryyttä ja työtovereitteni syrjintää niin tottakai reagoin siihen, ottamalla asian puheeksi, sen jälkeen jopa palveluohjaaja on aloittanut mykkäkoulun. minä en juorua enkä mustamaalaa ketään työpaikallani.


    • Ohjaaja000999

      Minkä takia täältä on poistettu uusia viestejä?
      Olen palveluohjaaja ja tällä hetkellä palkka on 14€/h plus lisät. Mielestäni ihan hyvä.

    • exohjaajajaesimies

      Palveluohjaajan palkka koostuu perustuntipalkasta ja "kyttäyslisä" 1,01/h puolesta päivän tunneista. Jos palveluohjaaja saa kyttäystunnit" koko päivältä lasketaan toimihenkilöksi eli pitäis saada kuukauspalkkaa. Riippuu firmasta mikä kuuluu ohjaajan toimenkuvaan mutta yleisesti siivousta, tuurausta,"palojen" sammutusta eli asiakastyytyväisyyden parantamista huonosti opastetun siivoojan jäljiltä. Tämä siis yleistäen mutta myös poikkeuksia firmoissa löytyy.

      Palveluesimiehen palkka riippu tosi paljon firmasta ja esimiehehn pätevyydestä. Esimiehen pätevyydellä en tarkoita koulutusta vaan kykyä toimia esimiehenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe