Terve
Kuinkahan pehmeästi kone toimii tuon palikan ollessa kiinni?
Joku muu n350 eura ja alle hintainen takuu varma palikka?
Mika karalalle kun veisi niin olisi paras mutta persaus nyt ei kestä 700 euroa laitta jos kohtuullisen tuloksen saa näinkin .
110hv 1.9 tdi Lastu SWEDEN
4
985
Vastaukset
- Lastua ruotsista
Eipä voikkaan liittää??? mikäs uudistus se tämä on suomi 24 palstalle????
Lastu on ProMotech merkkinen- lastua
saan toimitettua n.300eur hintaan merkkilastuja mm.VAG autoihin
- S
Ostin teholastun Kokkolasta olisiko ollut joku Inmotiontuning tai jotain sinne päin. Lähetin myös boksin lastunvaihtoa varten. Homma oli ohi posteineen kahdessa päivässä eikä mitään lisä säätöjä tarvittu. Liittimet kiinni ja baaanalle. Olen nyt ajanut puoli vuotta ja toimii kuin unelma. On ihan kuin olisi laitettu toinen kone rinnalle eikä väännön alakohtakaan noussut yhtään. Kulutus pysyi jokseenkin samana 5,4L/100 ja tehoa sekä vääntöä on kuin pienessä kylässä!
- kuulostaa hyvältä
Mitä tuo lastu maksoi kokkolassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242